43,680 +59308 -15628
Kudos
#1328 (Top 0.4155%)
| Kudos/dag | 26.02 |
| Kudos/reaguursel | 6.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1074 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
43,680 +59308 -15628
Kudos
#1328 (Top 0.4155%)
| Kudos/dag | 26.02 |
| Kudos/reaguursel | 6.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1074 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
7,016
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.18 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 53 |
| Aantal x weggejorist | 85 |
| Geregistreerd op | 15-11-2021 |
| Eerste reactie op | 19-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 20:00:31 door Styllurt op Kreshhhtest!
@poolsevraa | 25-06-26 | 19:58: Denk dat het knipperlichtreservoir ook wel leeg zal zijn.
-3 kudos 2026-06-25 19:32:04 door duuveseboer op Kreshhhtest!
Ik ben monteur bij carglass en kan u vertellen dat dit niet goed is voor het glass en daar helpt geen hpx tegen
-3 kudos 2026-06-25 18:35:51 door jfk1968 op Hydrateren kun je leren
@Creatieloos | 25-06-26 | 20:06: Kwam ook uit een douchekop.
6 kudos 2026-06-25 18:06:38 door Creatieloos op Hydrateren kun je leren
Waarom?
5 kudos 2026-06-25 17:58:11 door poolsevraa op Kreshhhtest!
Ik ben wel monteur en ik kan u bevestigen dat dit niet goed is voor uw oliepeil.
-1 kudos 2026-06-25 12:15:48 door NatteKiwi op Voetbal kijken bij de buren
Ik heb gelachen. +1
1 kudos 2026-06-23 16:17:20 door BertHoeMeinWille op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Je neus kan soms lopen en je voeten kunnen ruiken.
0 kudos 2026-06-23 15:19:10 door Polky op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
@JP8926 | 23-06-26 | 17:04: jij ruikt met je oren?
3 kudos 2026-06-23 15:04:13 door JP8926 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Als je je oor op het sterretje legt, dan ruik je mogelijk heel iets anders.
3 kudos 2026-06-23 14:49:28 door creamandchiveschips op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
dan ruik *
-3 kudos 2026-06-23 07:03:50 door Vlektyfus op Goeiemorgen, anders
weet je zeker dat t rick ashley niet is?
1 kudos 2026-06-23 06:57:11 door Creatieloos op Goeiemorgen, anders
Ik dacht Village People - Born to be Alive.
0 kudos 2026-06-22 23:36:05 door Voorwaarden op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Dat dat idee nog niet bij voetbal bedacht is, of is dat gewoon onmogelijk?
9 kudos 2026-06-15 13:14:48 door voteforpedro op Koprol met wielrenfiets
Wat een doodsmak zeg, engeltje op z'n schouder gehad.
2 kudos 2026-06-14 05:06:59 door ikdenkwat op Wat is jouw reactie op naroepen?
Kutzooi ik heb er maar 2.
0 kudos 2026-06-13 19:50:38 door Forza_Ruud_Krol op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
@RW00 | 13-06-26 | 10:57:
Waar het de BBC en andere door de overheid gesubsidieerde media aangaat, zijn Labour, LibDems en Tories uitwisselbaar. De ene wil misschien wat meer geld die kant op en de andere wat minder, de ene wil wat meer entertainment en de andere juist minder - maar het moet en het zal 'balanced' zijn. Om die reden vermijdt de BBC, als het ook maar enigszins kan, in een "algemeen" programma elk woord wat van een bepaalde (politieke) lading kan worden verdacht. 'Wanker' bijvoorbeeld kan gezien worden als 'lad culture', dus man en wit en jong en autochtoon en aan de conservatieve en patriarchale kant. Je kunt die inschatting net als ik erg overdreven vinden, maar als je dat niet vindt, dan (hier komt de denkfout) is er DERHALVE sprake van het uitsluiten van groepen mensen en dat mag niet.
3 kudos 2026-06-13 08:57:45 door RW00 op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Woke? Dat is eerder conservatief.
3 kudos 2026-06-10 12:29:06 door Stomtoevallig op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Terwijl hij toch aangeeft dat "something has to be said". Hier moeten we het dan blijkbaar mee doen.
0 kudos 2026-06-10 11:28:26 door Forza_Ruud_Krol op Dit wil ik ook kunnen
@Vage_eddie | 09-06-26 | 23:52:
Ik vind meneren maar lelijke wezens, laat ze dan in elk geval elegant zijn.
3 kudos 2026-06-09 22:57:10 door ShakespeareanTragedy op Dit wil ik ook kunnen
Dat is juist wat ze willen weergeven. Een stoere man die wat met een elegante frêle dame heen en weer smijt, alsof het niks is. Jij moet gewoon naar een balletvoorstelling.
7 kudos 2026-06-09 21:52:49 door Vage_eddie op Dit wil ik ook kunnen
Waarom zouden we het erg vinden dat jij van elegante meneren vol gratie houdt?
16 kudos 2026-06-09 19:54:52 door BDLovers op Mestrekkertje krijgt karma
Veel gemeentes werken met https://www.nodr.nl/.... Ga er maar van uit dat deze meneer een pittige rekening krijgt.
-18 kudos 2026-06-08 09:12:01 door Creatieloos op Jongen is blij en doet salto van boarding
Laat Mehmetali nu eens met rust, arme jongen wordt achtervolgt door mensen die telkens de naam Mehmetali in voetbal filmpjes plaatsen.
Leave Mehmetali alone.
Mehmetali wil gewoon verder met zijn leven.
@Mehmetali, ik neem het wel voor je op.
0 kudos 2026-06-08 09:08:31 door Creatieloos op President Trump is boos.
Is het niet triest dat ik die man (narcistiese wereldleider) begin te zien als mijn dagelijks vermaak?
1 kudos 2026-06-07 07:43:41 door Wateenaccountnaamzeg op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Forza_Ruud_Krol | 07-06-26 | 01:40: Ja maar die zijn heel erg eng als je altijd op zolder zit blijkbaar.
1 kudos 2026-06-06 23:40:51 door Forza_Ruud_Krol op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@PatrickHatrick | 06-06-26 | 16:22:
Wat is het een rommel in jouw hoofd. Hoe snel zo'n zogenaamde "overname" gaat, is irrelevant.
Maar goed, je bent in elk geval met me eens dat WLM is gekaapt door neonazi's; dat is tenminste een goed begin.
Dat hele BLM heeft in Nederland geen enkele bestaansgrond, anders dan in Amerika. Voor WLM geldt misschien wel het omgekeerde, als je bang aangelegd bent. Maar ik zou niet weten waarvoor ik bang zou moeten zijn. Voor bruine mensen? Hoezo dan?
7 kudos 2026-06-06 15:44:09 door 68crat68 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Probeer dit nog eens maar dan met "bent the knee"?George Floys de drugsgebruikende crimineel en Henry Novak die neergestoken wordt door een liegende Sikh en geboeid komt te overlijden
8 kudos 2026-06-06 14:22:31 door PatrickHatrick op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ooit bij stil gestaan dat dit door 'neonazi's' is overgenomen door de hypocrisie dat BLM overal werd geroepen, geschreven etc terwijl WLM meteen als racistisch werd gezien?
Dit is net zo debiel als toen 4chan mensen ervan had overtuig dat het oke symbool racistisch was.
-1 kudos 2026-06-05 13:12:49 door Routine op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Forza_Ruud_Krol | 05-06-26 | 00:36: Ik gok zomaar dat je een verkeerd persoon gelinkt hebt.
6 kudos 2026-06-05 10:11:44 door Wateenaccountnaamzeg op Australiër sloopt cafe in Vietnam
Sorry maar als je bipolair bent en je weet dat dit kan gebeuren, dan ga je toch niet op vakantie zonder begeleiding? Zelf ga ik al 30 jaar niet op vakantie door mijn gezondheid. Vakanties in het buitenland zijn geen verplichting ofzo.
-2 kudos 2026-06-04 22:36:10 door Forza_Ruud_Krol op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Attelenooje | 04-06-26 | 23:02:
Wat trek jij nou weer voor een idiote conclusie?
Deze destijds 17-jarige pleegt een gruwelijk misdrijf en nu buit ze dat uit op de soosjels. "Uitbuiten", want ze had ook gewoon haar kanis kunnen houden, en níet gaan zitten infloewensen, en níet stiekem het slachtoffer uithangen.
Dit kind heeft, of in elk geval had, zeer ernstige psychiatrische en alcoholproblemen. Die hebben haar tot haar misdaad gebracht. Twee jaar zeer intensieve behandeling en wat jaren onder de radar verder en ZE ZIT GVD OP TIKTOK. Hoezo?! Wat hebben die ouders haar dan bijgebracht over schuld en boete, over straf en genoegdoening, over tweede kansen, over dingen die je misschien wel mag doen maar beter niet kunt doen?!
Lees je anders even in, druipsnor.
https://deeplink.rechtspraak.n...
3 kudos 2026-06-04 21:10:21 door Forza_Ruud_Krol op Australiër sloopt cafe in Vietnam
Oeps, linkje vergeten. https://urly.it/31fyzw...
14 kudos 2026-06-04 21:02:20 door Attelenooje op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Dus toen jij 17 was snapte je niet dat en oude vrouwtjes in elkaar mocht slaan omdat je een slechte opvoeding hebt gehad en je brein nog niet volgroeid is? Man een kind van 6 snapt dat nog!
2 kudos 2026-06-03 21:15:50 door Nijntje_Buikpluis op Maxim doet een oproep
@ikdenkwat | 03-06-26 | 20:13: Lekker genederlandst wel
10 kudos 2026-06-03 18:18:41 door Sracovlov op Lekker glijden in India
Wat een kutland...
-15 kudos 2026-06-03 18:13:17 door ikdenkwat op Maxim doet een oproep
Hoezo team Maxim er is helemaal geen team. Bijzegt wat over een ander. Niet alles is godverdomme een wedstrijd. Beide boeit het mij in ieder geval geen reedt.
4 kudos 2026-06-03 12:46:24 door DominiqueWeesie op RIP het Westen
@RGfrank166 | 03-06-26 | 11:52:
Wat een volslagen onzin.
Die moord staat al vanaf het begin op elke voorpagina, er is helemaal niet "te weinig aandacht".
De (Brits-)Pakistaanse component en de racistische aspecten worden daarin juist elke keer weer aan de orde gesteld. En terecht. Britse kranten zijn veel politieker dan Nederlandse, dus vaak gaat dat met een duidelijke boodschap of invalshoek. Maar geen enkele krant vindt het een onbelangrijk detail.
Je zit er echt faliekant naast met je analyse.
Farage grijpt de moord, tegen de uitdrukkelijke wil van de nabestaanden in, aan om zijn politieke puntje te maken. Er is niemand die hem de mond wil snoeren, maar dit is van rioolniveau.
Van Farage kan echter niets beters verwacht worden. De man zit er uitsluitend en alleen voor zichzelf. Hij is een politiek dier, maar zonder moreel besef of principes. Hij heeft jarenlang afgegeven op de EU, en nog steeds, maar accepteerde als EU-parlementslid maar al te graag de vacatiegelden en onkostenvergoedingen. Hij heeft níets voor elkaar gekregen in het Europees parlement.
Ondanks zijn beloftes heeft hij nooit volledige verantwoording afgelegd over zijn inkomsten en uitgaven.
Zijn liefdesbaby Brexit is - op zijn minst economisch - een ramp gebleken voor het VK. Nu heeft hij dus een nieuwe zondebok nodig.
Farage is een zelfverrijkende hypocriete oetlul.
13 kudos 2026-06-03 09:52:26 door RGfrank166 op RIP het Westen
Helemaal waar, en het is moreel onjuist om deze moord aan te grijpen voor politiek gewin.
Maar.... de dood van Henry krijgt evengoed te weinig aandacht, er is een problematisch gedachtegoed wat zeer wss heeft bijgedragen aan zijn dood dat erkennen zou een eerste stap zijn in de Engelse politiek.
MAND!
2 kudos 2026-06-02 07:38:22 door Forza_Ruud_Krol op Leuk zo'n roadtrip
Aan alle rea-reaguurders: mijn dank is groot.
Weer wat geleerd.
2 kudos 2026-06-02 07:37:45 door Forza_Ruud_Krol op Leuk zo'n roadtrip
@Dump-Pie-Dump | 02-06-26 | 02:22:
Nee, ik stel een normale vraag.
2 kudos 2026-06-02 04:28:21 door Anaalintruder op Leuk zo'n roadtrip
door het achterwiel. de bumper is grotendeels plastic en veert weer terug. waarschijnlijk wel behoorlijk beschadigd maar dat zie je zo niet..
-2 kudos 2026-06-02 00:22:21 door Dump-Pie-Dump op Leuk zo'n roadtrip
Wil jij nou beweren dat deze video nep is....?
De motor komt ook omhoog, het achterwiel komt niet onder auto, want anders was de bumper vd auto wel aan gruzelementen geweest, zeker met de kracht die nodig is om die auto omhoog te wippen.
9 kudos 2026-06-01 21:00:06 door Forza_Ruud_Krol op Protip voor een lekker bacci op kantoor
@MikeMe | 01-06-26 | 20:24:
Nee, zij niet, maar ik wel.
1 kudos 2026-06-01 19:01:29 door Murgh op Teennagelknippen op toilet
Of Gina heeft haar nagels zitten knippen en die rooie heeft een ontiegelijk verwijfd handschrift.
-2 kudos 2026-06-01 19:00:25 door klokjerond op Leuk zo'n roadtrip
Misschien gaf hij wel gas.
11 kudos 2026-06-01 18:38:47 door stefantouw op Leuk zo'n roadtrip
de auto wordt door het wiel van de motor omhoog gewerkt.
19 kudos 2026-06-01 18:37:41 door nomirad op Leuk zo'n roadtrip
Door de draaiing van het achterwiel van de motor?
14 kudos 2026-06-01 18:24:08 door MikeMe op Protip voor een lekker bacci op kantoor
maar ze heeft helemaal geen bril?
6 kudos 2026-06-01 18:06:21 door Sjonnie666 op Verkeerde afslag
Nee, ik denk niet dat dat ooit is voorgekomen. Dat vereist namelijk zelfreflectie. En als de dashcammert dat had, had die natuurlijk nooit het filmpje ge-upload.
-1 kudos 2026-06-01 17:54:45 door Nozemans op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Of ze zijn bang onder gespoten te worden.