DumpStats voor DoeIsNietDoen

23,312 +26547 -3235

Kudos

#2946 (Top 0.9218%)

Kudos/dag 31.42
Kudos/reaguursel 12.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 2512
Minste kudos op 1 reaguursel -122

1,809

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.44
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 34
Geregistreerd op 13-06-2024
Eerste reactie op 13-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-11 16:17:28 door A.tractie op HAHA faaaaaal...
Als je dan zelf ook nog gaat klappen, heb je best kans dat niemand het hoort.

0 kudos 2026-05-29 15:06:21 door Murphys_Law op Bijna onder de vrachtwagen
Je hebt helaas gelijk: De doorrijder is een vuile klootzak en ik hoop dat ie gevonden wordt maar wat betreft de motorrijder, die had daar inderdaad niks te zoeken.

https://motorplatform.nl/over-... A. Gepaste snelheid, snelheidsverschil tussen de motor en de auto die u passeert, niet meer mag zijn dan 10 km/h
B. Wees alert op onvoorzichtig gedrag
6. Einde file Zodra de file weer op gang komt, voeg dan in op de rijstrook tussen de auto's.

0 kudos 2026-05-26 11:39:48 door dikkejenkie op Put vol met poep
@Kameleon4 | 25-05-26 | 17:00: Per jaar bruto en je zit ongeveer goed.

21 kudos 2026-05-25 17:34:26 door DoeIsNietDoen op Put vol met poep
@Kameleon4 | 25-05-26 | 17:00: Je weet wel beter dan zo'n dom bedrag te noemen. Weet je wat... meld je aan als putjesschepper en kom dan weer terug hier wat je echt verdient sufferd.

3 kudos 2026-05-23 19:00:13 door RW00 op Een paar centimer
@Luchtbakker | 23-05-26 | 20:23: Maar als hij zijn geluk aan krasloten had opgemaakt dan was er niets over om dit incident te overleven.

5 kudos 2026-05-15 16:58:51 door Kwaaie tor op Even checken
Als je niet voor haar weg kan rennen, heb je het verdient.

0 kudos 2026-05-10 10:42:52 door overVecht op Coach geeft wedstrijdbespreking
@diepdippen | 09-05-26 | 23:10:

Ik word niet alleen ongemakkelijk. Ik krijg er zelfs binnensmond kots van de reactie vanuit plaatservangende schaamte.

32 kudos 2026-05-09 21:10:01 door diepdippen op Coach geeft wedstrijdbespreking
Wordt je er ongemakkelijk van ja? Welke plek neem jij in? Durf jij je plek te nemen, te maken, te omarmen? Pak je plek jongen! Wees de 1e! Wees je topreaguursel. Maak er wat moois van.

-1 kudos 2026-05-09 20:02:09 door PisFinger op Extra eiwitten in boon
@DoorninhetOog | 09-05-26 | 20:26:
Kijk eens naar het bestek. Dan is het of een hele kleine tuinboon or gewoon toch een sperzieboon.

-6 kudos 2026-05-09 18:26:00 door DoorninhetOog op Extra eiwitten in boon
Misschien zijn dit tuinbonen?
Die maak ik graag open voordat ik ze ga koken, ja ik ben een rare hoor.

0 kudos 2026-04-26 18:26:18 door iqmo op Cheater!
Volgens RDW is de auto standaard groen. dus lijkt me geen wrapping reclame.