DumpStats voor Do-na-zi

80,854 +82105 -1251

Kudos

#603 (Top 0.1887%)

Kudos/dag 27.32
Kudos/reaguursel 71.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 6675
Minste kudos op 1 reaguursel -61

1,133

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.38
Topreaguursels 28
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.74
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 16-05-2018
Eerste reactie op 18-05-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-26 02:51:05 door Bigkillerstorm op Satire vs realiteit
Inclusiviteit,woke crap wat je overal door de strot geduwd woord. Zeker in media/film/reclame wereldje en politiek en lokale overheden kunnen er ook wat van. Nee is niet dat niets zeggende woord racistisch is een realistische waarneming. Het is eerder discriminatie/racistisch dat je met blanke huid geen gelijke kansen heb in deze rollen. Omdat ze 15% net zo zwaar willen laten wegen of nog zwaarder dan de grote menigte en oververtegenwoordigd willen maken in media landschap. Maarjah je kan ook je kop in het zand steken.

8 kudos 2025-11-22 09:39:46 door Adje77 op Bestekbak
is geen zakje, is het uiteinde van een zak buiten beeld.....

3 kudos 2025-11-17 21:33:42 door Vanderlinde op Even opstarten hoor
Dat was een ledje op basis van Jumpers. Je kon die ook instellen voor 99 als je dat wou. Maar intern liep het ding gewoon op 66Mhz.

-12 kudos 2025-06-25 13:22:28 door Youtoo op About last night
Idd het enige wat diege gedaan heeft is de juiste prompt gebruiken.

-3 kudos 2025-06-08 10:30:44 door Multistone op Misschien toch maar Duits leren, jongens!
jaaaaa. graag. Zoals elk jaar in november wordt 'Immer Gerade Aus' georganiseerd: een verkleed tocht langs de cafés in Assendelft en in 'Mega'-XXL-Feesttent bij de Koppie Bar.

0 kudos 2024-12-20 09:36:58 door gefaptekaas op Get to da arreslee!
Ja, als je van mooie visuals en fan-service houdt. De verhaaltjes zijn overwegend vaak slecht..