DumpStats voor Dayflie

-117 +1925 -2042

Kudos

#287656 (Top 90.0101%)

Kudos/dag -0.07
Kudos/reaguursel -0.66
Meeste kudos op 1 reaguursel 127
Minste kudos op 1 reaguursel -170

178

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.72
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 30-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

36 kudos 2026-06-19 13:33:06 door Frigide Tenthoer op Nieuwe beelden uit Moskou
Rusland komt elke dag al met een "mega" reactie, of Oekraïne nou Russische steden bestook of niet.
Er gaat geen dag voorbij dat Rusland geen raketten en drones op Oekraïense burgerdoelen afvuurt.

En ja, natuurlijk zullen de Russen proberen de terreur nog even extra te intensiveren, maar Oekraïne heeft momenteel echt geen andere keuze dan op deze manier de Russische economie te ontregelen en de oorlogsmachine een halt toe te roepen.

2 kudos 2025-12-31 07:57:51 door ProXar op Thunderdome 2025 Aftermovie
Heerlijke tijd! Ik zou zeggen Defqon 1, zo groot. Vast een momentje voor jezelf waar je lekker los kan gaan. Ik ga wel met je mee ;)

8 kudos 2025-12-31 07:06:16 door TweeKoplampen op Thunderdome 2025 Aftermovie
Je praat over 30, 40 jaar geleden. Er zijn mensen die toen op de feestjes liepen die inmiddels opa en oma zijn. Het is best een behoorlijke periode.

-24 kudos 2025-11-30 14:29:40 door h e i s e n b e r g op Waterdrones pakken Russische schaduwvloot aan
Veel minnetjes maar er zijn zat Oekraïners in het grensgebied die Putin boven Zelensky kiezen maar die horen we nooit in de Nederlandse pers. Meeste families die daar wonen hebben vrienden/gezinnen en kennisen aan beide kanten van deze oorlog en nee die is echt niet alleen door Putin gestart

2 kudos 2025-10-15 11:04:26 door aceshigh op Opstootjes in Uithoorn gisteravond
@athene, het is puur symptoombestrijding. Nu concentreert de overlast zich in de buurt van de grote AZC's, als we overal kleinere AZC's gaan bouwen, dan creëren we overal 'kleinere' overlast. De som van de overlast blijft hetzelfde en zolang er iedere WEEK rond de 1000 asielzoekers het land binnenkomen is het dweilen met de kraan open. Eerst moet de instroom flink omlaag, dan kun je pas de overlast over het land verspreiden, doe je dit niet dan is heel Nederland over 10 jaar één groot Ter Apel.

0 kudos 2025-10-15 08:35:50 door kcikno op Opstootjes in Uithoorn gisteravond
@athene, dat druist in tegen daadwerkelijk elk bedrijfseconomisch principe. Het is evident dat er heel gespecialiseerde zorg nodig is en elke vertroebeling van de capaciteit daartoe is gewoon achterlijk! Je redenering en die van velen van jullie egocentrische engnekken is achterlijk. Stop met het aanschurken tegen behoevende mensen, viezerik!

4 kudos 2025-10-15 07:50:43 door onkl op Opstootjes in Uithoorn gisteravond
@Jesdetsmie2 | 15-10-25 | 09:43: dat zegt Frans inderdaad ook. Dat zegt eigenlijk iedereen die er wat langer over nadenkt, dus ik zou het Athene Noctua noch Frans niet persoonlijk verwijten.
Heb je inhoudelijk nog tegenargumenten?

-5 kudos 2025-10-15 07:34:36 door Athene_Noctua op Opstootjes in Uithoorn gisteravond
Meer AZC's is meer spreiding, is kleinere groepen asielzoekers, is een beter te controleren groep. Ter Apel is te groot en we verliezen grip door het volume.

36 kudos 2025-09-13 08:32:33 door kstrike6 op Leren van je fouten
De motor heeft een ijktabel. Je houdt je eigen snelheid als referentie aan en raadpleegt de tabel voor de werkelijke snelheid. Meting doe je dus zelf over een bepaalde afstand. Minus royale correctie. Altijd voordeliger dan een lasergun.

14 kudos 2025-04-09 15:35:00 door Wintermute op Ah liev poesje, kom maar aaien!
Blijft toch lastig: minnetje omdat het afkeurenswaardig is wat ze doen, plusje omdat dit het soort absurde filmpjes zijn waarvoor ik naar Dumpert kom.

-9 kudos 2024-06-21 08:12:22 door ZolderStrijder op Film je werkplek RU
@ZoeterMark | 21-06-24 | 09:59: Nou geweldig, dat we daar nog niet eerder aan hebben gedacht!

0 kudos 2024-04-19 15:25:30 door Dayflie op Leeuwen zijn mooi
@Lekker Handig | 19-04-24 | 16:06:
Red heeft dit overleeft maar is inmiddels overleden.
Google maar daar blaast hij zijn laatste adem uit, zielig maar wel indrukwekkend om te zien