DumpStats voor ByteRider 👶

10,123 +12570 -2447

Kudos

#7361 (Top 2.3033%)

Kudos/dag 10.94
Kudos/reaguursel 5.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 251
Minste kudos op 1 reaguursel -238

1,727

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.87
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 6.8
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 12-12-2023
Eerste reactie op 12-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-14 13:32:00 door GraafSteno op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Jij hebt duidelijk nog niets te maken met mensen met dementie. Prijs je gelukkig. En verdiep je er eens in zodat je weet hoe je er mee om moet gaan als het wel zo ver is.

0 kudos 2026-06-14 07:35:29 door Lautjekrijgde op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Deze idioten zijn de ondergang van de beschaving. ze laten hun kinderen volledig in bubbleplastic en helm op buitenspelen.

-3 kudos 2026-06-14 01:21:01 door GraafSteno op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Loosecanon | 13-06-26 | 22:05: Nou en of. Je kunt iemand heel erg verdrietig maken als je niet juist met de situatie omgaat.

Het is trouwens geen demente persoon maar een persoon met dementie. De ziekte definieert niet wie of wat hij is.

4 kudos 2026-06-14 00:11:26 door kinggoogle op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Loosecanon | 13-06-26 | 22:05: helaas wel, ze schieten namelijk afhankelijk van de fase nog wel eens terug in bewustzijn, en dan weer terug in de verwarring. Die momenten zijn het moeilijkste voor iedereen in de situatie.

-3 kudos 2026-05-15 06:20:10 door hazie420 op Hemelvaartsdag
waarschijnlijk hangen ze hem dronken sneller terug dan jij nuchter zou doen

0 kudos 2026-04-23 01:43:39 door mr-P.Doh op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@deeveedeehaa | 22-04-26 | 20:25: Roken is absoluut slecht voor je, dat is duidelijk. Vind het alleen bizar dat andere zaken, bijvoorbeeld obesitas, steeds normaler bevonden moet worden. Want fatshaming mag echt niet, terwijl de meeste mensen met overgewicht dit zelf in de hand hebben en het net zo zwaar belastend is voor ons zorgsysteem. Zo zijn er nog genoeg voorbeelden. Ben het wel met stumpert eens, maar het blijft een lastig onderwerp

2 kudos 2026-04-22 17:25:18 door stumpert99999 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak

Ik ben zelf geen roker, omdat ik liever geen hartaanval, COPD of longkanker krijg. Maar waarom moet jij bepalen wat anderen wel en niet mogen? Ben je God? Als JIJ niet wilt roken, moet JIJ het lekker niet doen! Het probleem van deze maatschappij is dat iederen zijn mening altijd wilt opleggen aan anderen.

11 kudos 2026-04-03 12:53:48 door Koning Veritas op Artemis II vanuit de lucht
Het SLS (de raket) gebruikt vloeibare waterstof en vloeibare zuurstof als oxidator. De boosters gebruiken wel PBAN, maar over het algemeen zijn de verbrandingen zelf schoner dan mensen vaak vermoeden.

5 kudos 2026-04-01 11:55:14 door markstar1963 op Briefje in de portiek
@A.tractie | 01-04-26 | 13:32: Het portiek (onzijdig): Dit wordt veel gebruikt en wordt door de Dikke Van Dale geaccepteerd als een correct alternatief.

-3 kudos 2026-04-01 11:32:59 door A.tractie op Briefje in de portiek
Het woordenboek geeft aan dat 'portiek' een vrouwelijk woord is en daarom is het 'de portiek'.