10,124 +12570 -2446
Kudos
#7361 (Top 2.3033%)
| Kudos/dag | 10.94 |
| Kudos/reaguursel | 5.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 251 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
10,124 +12570 -2446
Kudos
#7361 (Top 2.3033%)
| Kudos/dag | 10.94 |
| Kudos/reaguursel | 5.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 251 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
1,727
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.87 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 6.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.19 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 12-12-2023 |
| Eerste reactie op | 12-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 19:47:52 door Kameleon4 op Ik help
voor hem niet
2 kudos 2026-06-20 18:33:26 door lievhebbert op 10 10 10!
Klik er dan ook niet op
0 kudos 2026-06-20 18:29:50 door Scary op 10 10 10!
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-20 18:25:57 door Josser op 10 10 10!
ok doei
1 kudos 2026-06-16 15:03:41 door Cthulhutec op Schotse kilten in aantocht
Jaa smakloos oook
0 kudos 2026-06-14 13:32:00 door GraafSteno op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Jij hebt duidelijk nog niets te maken met mensen met dementie. Prijs je gelukkig. En verdiep je er eens in zodat je weet hoe je er mee om moet gaan als het wel zo ver is.
0 kudos 2026-06-14 07:35:29 door Lautjekrijgde op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Deze idioten zijn de ondergang van de beschaving. ze laten hun kinderen volledig in bubbleplastic en helm op buitenspelen.
5 kudos 2026-06-14 06:39:05 door Het Vragevuur op Ik kom te laat op werk volgens mij
@GraafSteno | 14-06-26 | 03:21:
Jezus, wat een rubberentaaltegel.
Een rode bal mag ook niet, want een bal is meer dan alleen rood?
-3 kudos 2026-06-14 01:21:01 door GraafSteno op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Loosecanon | 13-06-26 | 22:05: Nou en of. Je kunt iemand heel erg verdrietig maken als je niet juist met de situatie omgaat.
Het is trouwens geen demente persoon maar een persoon met dementie. De ziekte definieert niet wie of wat hij is.
4 kudos 2026-06-14 00:11:26 door kinggoogle op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Loosecanon | 13-06-26 | 22:05: helaas wel, ze schieten namelijk afhankelijk van de fase nog wel eens terug in bewustzijn, en dan weer terug in de verwarring. Die momenten zijn het moeilijkste voor iedereen in de situatie.
6 kudos 2026-06-13 20:05:40 door Loosecanon op Ik kom te laat op werk volgens mij
Dat geloof ik maar ik vraag me wel af, heeft de demente persoon er zelf veel last van?
0 kudos 2026-06-07 13:07:49 door patlo op Bekflip jongons, komt ie!
opjenekflip
4 kudos 2026-06-06 12:19:17 door Forza_Ruud_Krol op Onderweg naar het festival
badoem tsssssssss
-3 kudos 2026-05-15 06:20:10 door hazie420 op Hemelvaartsdag
waarschijnlijk hangen ze hem dronken sneller terug dan jij nuchter zou doen
1 kudos 2026-05-14 15:31:42 door Petskast op Mooiste moment vastleggen
De mijne ook.
6 kudos 2026-05-14 12:28:36 door Thuisbezorgd op Vis geeft showtje weg
En de winnaar van de slechtste grap van het jaar heeft zichzelf zojuist bekend gemaakt.
-46 kudos 2026-05-14 12:19:21 door Lekkerekerel op Mooiste moment vastleggen
Scheiden dan.
7 kudos 2026-04-27 11:44:20 door altijd-guus op Brommers kieken!
Vloeibare rook natuurlijk.
-2 kudos 2026-04-27 11:43:58 door DeRustige__ op Brommers kieken!
frituurvet.
4 kudos 2026-04-25 12:48:03 door DwarsLezer op Ik laat mijn vrouw wel inparkeren
Wel hetzelfde resultaat, denk ik.
0 kudos 2026-04-23 01:43:39 door mr-P.Doh op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@deeveedeehaa | 22-04-26 | 20:25: Roken is absoluut slecht voor je, dat is duidelijk. Vind het alleen bizar dat andere zaken, bijvoorbeeld obesitas, steeds normaler bevonden moet worden. Want fatshaming mag echt niet, terwijl de meeste mensen met overgewicht dit zelf in de hand hebben en het net zo zwaar belastend is voor ons zorgsysteem. Zo zijn er nog genoeg voorbeelden. Ben het wel met stumpert eens, maar het blijft een lastig onderwerp
0 kudos 2026-04-22 18:25:41 door deeveedeehaa op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@stumpert99999 | 22-04-26 | 19:25:
Het is geen mening dat roken dodelijk is maar een feit.
2 kudos 2026-04-22 17:25:18 door stumpert99999 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Ik ben zelf geen roker, omdat ik liever geen hartaanval, COPD of longkanker krijg. Maar waarom moet jij bepalen wat anderen wel en niet mogen? Ben je God? Als JIJ niet wilt roken, moet JIJ het lekker niet doen! Het probleem van deze maatschappij is dat iederen zijn mening altijd wilt opleggen aan anderen.
0 kudos 2026-04-22 14:01:54 door Biggus_Diggus op Ja geef die sokken maar hier
Een snifter is een zadelruiker -Osdorp Posse
0 kudos 2026-04-22 13:55:57 door Clifdon op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@Gaatieklagen | 22-04-26 | 15:01: Ja
-1 kudos 2026-04-22 13:19:09 door SpaceVogel op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@Gaatieklagen | 22-04-26 | 15:01: ja ... en mijn dochter ook! Eigenlijk veeeeeeel meer dan van van marokkanen. En jij?
-7 kudos 2026-04-22 13:01:31 door Gaatieklagen op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Heb jij er last van?
6 kudos 2026-04-10 19:45:55 door Westsider op Wasmachines in China
Dat maakt niet uit. Als je sok je string maar niet aanraakt!
1 kudos 2026-04-10 18:55:08 door Zerohero op Gepakt na spannende achtervolging!
Acupunctuur met voor 1500 euro aan tandenstokers lijkt mij een goed begin.
0 kudos 2026-04-10 18:34:35 door JanHuyghen op Gepakt na spannende achtervolging!
Zandkorrels tellen in de woestijn
2 kudos 2026-04-10 18:31:50 door Anus-Martius op Gepakt na spannende achtervolging!
3 uur paardebloemen knuffelen...
2 kudos 2026-04-04 12:37:27 door pannekoekmetmosterd op Zelfs een ezel stoot zich...
Zelfs op de dagbesteding al tekorten tegenwoordig?
1 kudos 2026-04-04 12:18:12 door Tzalwelzohoren op Tijd voor een sigaretreview
KK betekent toch "ik ben gay en vind dit heel erg ..."?
6 kudos 2026-04-04 12:17:47 door KindvandeDuivel op Tijd voor een sigaretreview
Van je spouwmuur isoleren ook. Bij de gemeente werken en treintjes verven ook. In de zon lopen ook. Wat is uw punt?
10 kudos 2026-04-04 12:07:30 door Timmeh..! op Tijd voor een sigaretreview
Kanker bedoel je? Waarom censureer je jezelf?
3 kudos 2026-04-03 14:24:56 door bertbokworst op Artemis II vanuit de lucht
@Koning Veritas | 03-04-26 | 14:53: Ow dat wel leuk om te weten, tnx voor de info!
11 kudos 2026-04-03 12:53:48 door Koning Veritas op Artemis II vanuit de lucht
Het SLS (de raket) gebruikt vloeibare waterstof en vloeibare zuurstof als oxidator. De boosters gebruiken wel PBAN, maar over het algemeen zijn de verbrandingen zelf schoner dan mensen vaak vermoeden.
-3 kudos 2026-04-03 09:56:16 door Aarskolver op Dat is dan 14 euro 10
Nee dit is huurvis.
-4 kudos 2026-04-02 07:53:25 door NIngenieur_Hogendijk op Artemis II gaat de lucht in!
@NatteKiwi | 02-04-26 | 09:17: en mss zijn 2 mannen gay!
-8 kudos 2026-04-02 07:17:45 door NatteKiwi op Artemis II gaat de lucht in!
3 mannen, 1 lesbienne.
-3 kudos 2026-04-02 07:13:19 door Nummer 14 speciaal op Artemis II gaat de lucht in!
3 man + 1 vrouw
5 kudos 2026-04-01 11:55:14 door markstar1963 op Briefje in de portiek
@A.tractie | 01-04-26 | 13:32: Het portiek (onzijdig): Dit wordt veel gebruikt en wordt door de Dikke Van Dale geaccepteerd als een correct alternatief.
-3 kudos 2026-04-01 11:32:59 door A.tractie op Briefje in de portiek
Het woordenboek geeft aan dat 'portiek' een vrouwelijk woord is en daarom is het 'de portiek'.
3 kudos 2026-04-01 11:27:23 door Dr.Peppa op Briefje in de portiek
het is toch ook de water?
-1 kudos 2026-03-31 20:43:36 door Tyrep op Politie uitdagen met bivakmuts
Ik denk dat meneer de agent geen kenteken heeft. Haha
1 kudos 2026-03-20 21:03:59 door Tiszoalstis op Cubaan omzeilt Amerikaanse olieblokkade en rijdt met auto op steenkool
De techniek is toen ook al toegepast, maar het was nu niet precies heel gewoon. De meesten reden toch gewoon met diesel of benzine.
1 kudos 2026-03-19 20:43:58 door DohnJoe1 op Drie glaasjes water graag
@BlauwePunt | 19-03-26 | 21:16: Altijd hoor, vaak met metaalsmaak. Kan toch????
0 kudos 2026-03-19 20:16:10 door BlauwePunt op Drie glaasjes water graag
Altijd…vaak.
5 kudos 2026-03-13 21:24:30 door speedgrinder op Vrijdag de 13e in Dordrecht
Hangt er vanaf van welke richting je komt.
-3 kudos 2026-03-12 21:35:02 door Binkie61 op Papa, ik heb een foutje gemaakt
Kan wel raden op welke partij