5,810 +7109 -1299
Kudos
#12287 (Top 3.8447%)
| Kudos/dag | 8.19 |
| Kudos/reaguursel | 6.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 195 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
5,810 +7109 -1299
Kudos
#12287 (Top 3.8447%)
| Kudos/dag | 8.19 |
| Kudos/reaguursel | 6.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 195 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -79 |
934
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 15-07-2024 |
| Eerste reactie op | 15-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-18 23:25:23 door Bokkie Bèh op Het dak gaat er af in Moskou
Dat heeft dus geen zin en veroorzaakt alleen maar chaos. Je moet nooit de leiders doden.
0 kudos 2026-06-16 19:38:20 door Kreezielepiet op Wat is er dan?
@humpty_dumpty | 16-06-26 | 19:18: geen humor ook.
1 kudos 2026-06-16 18:13:43 door Creatieloos op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Geen kusje?
0 kudos 2026-06-16 17:18:53 door humpty_dumpty op Wat is er dan?
Ahjo mooie poets, geen kwaad in de zin.
6 kudos 2026-06-16 15:45:34 door Loosecanon op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Witlof.
11 kudos 2026-06-12 17:57:09 door Aleksandr op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Maakt niet uit, is toch een witwasconstructie.
Die geldstroom blijft wel.
3 kudos 2026-06-09 12:13:00 door macflipper op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Je bent nog helemaal niet aan de beurt
6 kudos 2026-06-09 09:19:31 door Alfredt Jodocus Fap op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Ik al heel m'n leven
0 kudos 2026-06-05 07:51:55 door nieuwsgierige pelg op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Dat is makkelijk gezegd, als je in een villa woont met enkele garages, twee tuinhuizen en een poolbar.
0 kudos 2026-05-31 17:55:58 door nieuwsgierige pelg op Gezellig in Parijs
Meestal sturen we de rekening naar de schuldige.
2 kudos 2026-05-28 22:18:35 door berend.botje op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
liever niet
6 kudos 2026-05-28 20:53:33 door AlexP1981 op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Nee dank u!
1 kudos 2026-05-05 23:58:40 door ikvindhelemaalmooi op Martin Brundle vs Jimmy Fallon bij de GP van Miami
Ja.
20 kudos 2026-05-05 16:08:18 door K. Letskoek op Martin Brundle vs Jimmy Fallon bij de GP van Miami
Beide.
2 kudos 2026-05-04 05:04:36 door nieuwsgierige pelg op Tapijtinstallatie in een hotelgang
Die vraag heb ik nog nooit gekregen in een hotel.
-1 kudos 2026-05-01 08:46:19 door peekaa81 op Vet, een MG huren in Marokko!
MG is momenteel een van de sterkst groeiende automerken in Nederland, met name in het segment van volledig elektrische auto's (BEV's). Het merk behaalde in 2025 een nieuw verkooprecord, onder meer door de populaire MG ZS.
2 kudos 2026-04-30 22:16:06 door Lekker Bezig op Vet, een MG huren in Marokko!
En wat moet de Duitser dan in Marokko uitspoken?
13 kudos 2026-04-18 22:44:18 door George3342 op Hele video Gerard Joling bierincident
En jij loopt 41 jaar achter zo te lezen! Dacht dat jij je plek wel gevonden had ondertussen.
0 kudos 2026-04-17 06:42:33 door w.degene op Koorballen klimmen naakt in lantaarnpaal
Fantaseer jij er maar lekker op los.
1 kudos 2026-04-03 16:55:38 door ErgBoosaardigeBert op Opgefoktee overvaller in de Aldi
DNA op de vloer bij de supermarkt... Hoeveel mensen schat je dat daar per dag langskomen?
Vast heel veel DNA op de vloer daar.
0 kudos 2026-03-31 14:58:30 door clitlikker op Verkeersruzie loopt behoorlijk uit de hand
Hier ja... dit is toch echt niet het buitenland
0 kudos 2026-03-24 17:41:50 door daniyel008 op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
Hij heeft gedeeltelijk gelijk, maar voor consumenten is het duidelijker te zien hoeveel paaseitjes er in een zakje zitten dan dat ze opletten hoeveel gewicht het is. Het gewicht van de verpakking is inderdaad lichter dan voorgaande jaren maar dat valt minder op.
3 kudos 2026-03-24 08:02:13 door Willy1988 op He Murat?
Dat betwijfel ik, die is wel wat gewend.
18 kudos 2026-03-23 19:09:57 door BennieDeKok op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
Jij tankt zeker ook altijd voor 50 euro?
6 kudos 2026-02-26 16:25:04 door VerlepteTheeZuiper op Flesje over de rand schoppen
Zie je zn schoen niet wegvliegen?
0 kudos 2026-02-17 18:42:55 door Akiron op Nathalie van Berkel stopt ook als kamerlid
-weggejorist-
10 kudos 2026-02-05 12:06:18 door Sensei op Naam bij je beroep
Ja dat is de grap...
13 kudos 2026-01-31 11:05:05 door greyhound74 op Er was eens...
Diep.
4 kudos 2026-01-21 23:29:39 door Pampersnuiver op Fatbike jeugd steekt brandbom af
Kan het niet het hele jaar ramadan zijn.
-3 kudos 2026-01-21 15:11:44 door ArthurAlkmaar op Noord-Koreaanse praktijken in de VS
@DeSerafijn | 21-01-26 | 14:42: Wat is ' ultratechts ' ?
8 kudos 2026-01-21 13:42:22 door DeSerafijn op Noord-Koreaanse praktijken in de VS
De signalen zijn er altijd allang. Op de een of andere manier leren mensen het maar niet. Het begint allemaal met educatie, daarom moet je ook altijd goed kijken naar welke partijen bezuinigen op onderwijs.
0 kudos 2026-01-09 20:06:16 door nergens_goed_voor op Goed bezig stagiair
@mikkelokkio | 09-01-26 | 15:20: Wat boeit het, we zouden haar allemaal doen.
-2 kudos 2026-01-09 14:20:02 door mikkelokkio op Goed bezig stagiair
Lekker? Lekker nep , lekker in de make-up, lekker dom? Hoe lekker? Want je bedoelt toch niet dat t een lekker wijf is toch?
1 kudos 2026-01-06 11:32:00 door SchuivendePanelen op Kan ik met mijn Dodge ook
@Belezendgrijpen | 06-01-26 | 11:53: Jij weet niet waarom hij zo'n kar heeft. Misschien wel voor z'n werk? Maar ze waren wel in de uitverkoop vorig jaar.
6 kudos 2026-01-06 10:53:53 door Belezendgrijpen op Kan ik met mijn Dodge ook
En een kutpersoonlijkheid anders koop je niet zo'n debiel voertuig.
-4 kudos 2026-01-06 09:16:33 door jan1000001 op Skilift?
https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-01-05 21:55:34 door Heldpesk op Boerenmeisje melkt koeien
Helemaal mee is..
2 kudos 2026-01-04 12:47:12 door Iglo23 op Fotofinishen als een eindbaas
Merci.
7 kudos 2026-01-01 16:08:27 door PeterPandemie op Meisjes doen lollig
Triootje*
0 kudos 2025-12-27 13:55:24 door andre1536 op Neuqseks in de trein
Wat? No munie??
2 kudos 2025-12-27 10:37:29 door SchuivendePanelen op Meisje met een vraag
En haar raKUTte knopje te testen zeker. Viespeuk!
0 kudos 2025-12-21 18:15:02 door Belezendgrijpen op Wat vinden jullie van de Randstad?
@threeheadedmonkey | 21-12-25 | 18:49: Oh ik dacht dat buitenlanders daar de schuld van kregen.
5 kudos 2025-12-21 17:49:25 door threeheadedmonkey op Wat vinden jullie van de Randstad?
Niet heerlijk. Het fundament onder onze beschaving wordt weggesloopt door foute invloeden.
7 kudos 2025-12-21 11:19:14 door Komkommerstamper op Oliebollen race Emmen
Hahaha poep!
6 kudos 2025-12-19 16:15:51 door Borlaaz op Geldklopperij
Herstel: 2 euro
3 kudos 2025-12-17 10:23:58 door Glasbier op Weet je wat ik lijp vind?
Rustig aan, het is een grapje hé
28 kudos 2025-12-17 09:06:43 door linkse_kuthippie op Weet je wat ik lijp vind?
Blijkbaar is sarcasme toch te hoog gegrepen met een iq van onder de 70
2 kudos 2025-12-17 08:12:55 door markstar1963 op Strandwandeling in Mumbai
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
8 kudos 2025-12-17 08:01:05 door 17thbanondumpert op Weet je wat ik lijp vind?
oh het boeit me niet ben niet jaloers maar moet dit wel kennis geven op dumpert met een gefrustreerd hoofd. Net echt!
-1 kudos 2025-12-10 18:06:38 door Poopulist op Moeder van het jaar
@Warhead8472 | 10-12-25 | 16:02: lekker zo'n meepraat reaguursel vanaf de bank naast je airfryer. Dit is natuurlijk totaal onwaar. Ja er gaan dingen mis, maar meteen generaliseren naar de hele hulpverlening voor uit huisgeplaatste jongeren is respectloos en achterlijk.
Ik gun je nog altijd niet dat je in de situatie komt dat kinderen in je sociale kring terug moeten vallen op hulpverlening, maar als het gebeurt zullen je ogen open gaan, en dan schaam je je kapot voor wat je hier zegt