DumpStats voor AyatollahKees 👶

97 +129 -32

Kudos

#82034 (Top 25.6692%)

Kudos/dag 1.01
Kudos/reaguursel 3.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 29
Minste kudos op 1 reaguursel -11

28

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.3
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 12-03-2026
Eerste reactie op 21-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 08:34:16 door Aristotalloss op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@Metallerespectmaar | 22-06-26 | 09:07: " Aan de horizon verschijnt de oostelijke zon,
Het licht in de ogen van zij die in waarheid geloven
In de maand Bahman¹ ligt de almacht van ons geloof
Jouw boodschap, o imam, van onafhankelijkheid en vrijheid
zijn in onze zielen geprent
O martelaren! Jullie krijgskreet echoot in de oren van de tijd,
Voortdurend, aanhoudend en eeuwig:
De Islamitische Republiek Iran!"
Dit vind ik nou niet echt een 'onafhankelijk' volkslied dat door de hele bevolking uit volle borst kan worden meegezongen. Het is meer het 'volkslied' van de onderdrukker.

1 kudos 2026-06-22 07:29:03 door ikken11 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
@Metallerespectmaar | 22-06-26 | 09:07: wat wil je... blijven toekijken!!!! En als er iemand is die die "gekken" aanpakt alles uit de kast pakken om hem tegen te werken om maar niet je vingers te branden aan al dat gezindte die al in europa bivakkeren

-13 kudos 2026-06-22 07:07:34 door Metallerespectmaar op Belgische verslaggever Belgie - Iran
Nee dat heeft hij niet. Het is het volkslied. Vrij voor de hand liggende definitie van: Lied van het volk. En laat dat volk zich nou net ook verzetten tegen die gekken die daar de leiding hebben. Al-dan-niet met wisselend succes, maar wat wil je, als je doodgeschoten wordt omdat je een protest bordje hebt geschilderd.

3 kudos 2026-06-08 11:23:07 door malima8609 op Aftermath burenruzie Burgum
Ja haha, deze slimmerik heeft al die jaren zitten betalen voor een dure verzekering en uiteindelijk moet ie alsnog zelf betalen.