DumpStats voor Anusyoghurt

5,972 +6021 -49

Kudos

#11984 (Top 3.7499%)

Kudos/dag 11.66
Kudos/reaguursel 121.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 4492
Minste kudos op 1 reaguursel -13

49

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 10.3
Reacties per reaguursel 1.37
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 14-01-2025
Eerste reactie op 29-01-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-16 11:25:15 door TellMeWhy op Stop met ozempic
@Baron Von Awesome. | 16-06-26 | 12:14:
En of het rood is, blond of in een bipolair kleurtje geverfd.

2 kudos 2025-12-23 11:18:02 door VetPotje op Dirk wil gedag zeggen
@Bisschop666 | 23-12-25 | 11:30:
Ik weet niet waarom je in de min staat, want het klopt wel degelijk wat je zegt.

2 kudos 2025-12-21 12:03:42 door Crossfreak op Man bijt hond vraagt..
@Berend Geil | 21-12-25 | 12:40: De letter 'm' in milf is vrij te interpreteren: Mom, Man, Miss, Mormon, Maybe.

1 kudos 2025-12-21 11:53:38 door MrTP op Man bijt hond vraagt..
@Berend Geil | 21-12-25 | 12:40: ik denk iets van het recht hebben van transgenders op zwangerschap en menstruatie ofzo.

2 kudos 2025-12-08 13:53:53 door Depunt op Papegaai is poes zat
Hitler en Mussolini hadden de schoonste bureaus, doe ermee wat je wil.

9 kudos 2025-10-17 06:08:35 door Het Vragevuur op Ontwerptuber komt er achter dat HBO-logo niet klopt
@BlijeBakkus
Een ingenieur zit aan zijn bureau en er breekt een kleine brand uit in de gang. Hij rent de kamer uit, ziet een brandblusser hangen, en gebruikt deze om het vuur te blussen.
Een scheikundige zit aan zijn bureau en er breekt een kleine brand uit in de gang. Hij rent de kamer uit, denkt: vuur = brandstof + initiatietemperatuur + zuurstof, en zet de prullenbak er overheen, en loopt weer terug naar zijn bureau.
Een wiskundige werkt aan zijn bureau, ziet een brandje op de gang, rent zijn kamer uit, ziet het vuur, ziet de brandblusser en de lege prullenbak, realiseert zich dat het probleem al meerdere oplossingen heeft, verliest zijn interesse en gaat terug naar zijn bureau.

0 kudos 2025-09-11 22:02:18 door Sanguine op Beweegt daar iemand op het dak?
@SilverSpoonCoonH0 | 11-09-25 | 17:28:
Ik hoop dat je de verkeerde link hebt gedeeld want als je vindt dat het debat uit die video de fatsoensnormen voorbij gaat dan ben je echt een gigantische snowflake.. hopelijk komt het niet als op de man spelen over, want zo is het niet bedoeld.

0 kudos 2025-09-11 19:53:34 door Pollote op Beweegt daar iemand op het dak?
Dit staat niet op zichzelf helaas. Er is al lange tijd een splijtzwam in de VS en Trump heeft hier handig gebruik van gemaakt. De VS vormen een 50/50 land. Het is rijk tegen arm, blank tegen zwart, republikein tegen democraat. Je kan geen enkele mening verkondigen of je krijgt een opmerking dat je waarschijnlijk een democraat of republikein bent. Dit land gaat naar de klote en het is niet meer terug te draaien. Doordat het een 50/50 land is en voor grondwettelijke wijzigingen een 67% meerderheid moet hebben in de senaat, zal er nooit iets wezenlijks veranderen. Hier hoort namelijk ook het dragen van wapens bij. Trump gedraagt zich meer en meer zoals Hitler deed in de jaren 30 van de vorige eeuw. Alle macht naar zich toe trekken, bevolkingsgroepen demoniseren, het volk splijten en de nationale garde inzetten in democratische steden. Het is niet vreemd dat er een moordaanslag is gepleegd op een Trump aanhanger. Er zullen er meer volgen.

56 kudos 2025-09-11 17:34:25 door Haaaaihoihoi op Megafoontsjappies zijn blij met Kirk's dood
Jep. En zo is er een volgend hoofdstuk in de polarisering van dat land. Hier gaat het ook die kant op. Als je vind dat links de schuld heeft aan alle problemen, of rechts, dan draag je bij aan alle ellende. De retoriek van de republikeinen vandaag gaat gewoon weer tot meer moorden leiden, en die leiden weer tot meer etc.