DumpStats voor tjapser 👶

1,336 +1523 -187

Kudos

#31430 (Top 9.8347%)

Kudos/dag 0.2
Kudos/reaguursel 4.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 406
Minste kudos op 1 reaguursel -31

279

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 5.5
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 01-10-2007
Eerste reactie op 01-10-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-20 12:39:26 door Vage_eddie op Amerikanen doen Nederland na
Inderdaad.
Houterig alsof Menno van de afdeling boekhouding zich op het bedrijfsfeest onder lichte druk van collega's aan een dansje waagt. Prikker met kaasblokje nog ongemakkelijk in de hand.

-1 kudos 2026-06-14 07:24:45 door Lautjekrijgde op Weet u wat internet is?
Tja als je telkens achteruit kijkt en vraagt zit ie er in, ja dan trekt je bek scheef. Net als bij Andre Van Duin.

0 kudos 2026-06-08 01:40:00 door Poerlepapvanbaatje op Plop Kop
Een stuk gezelliger dan op een willekeurige boulevard in het westen des lands.

1 kudos 2026-06-02 14:57:09 door Prutsahr op Meer uitzwaaitraining
@groenteman | 01-06-26 | 22:15: Het is zo kinderachtig om van te voren pessimistisch te zijn, omdat je bang bent dat je achteraf anders geen gelijk hebt. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten zou ik zeggen. Dat is toch het mooiste wat er is? Met het hele land naïef hopen op de wereldtitel? Of baal je dat je niet ook die lul bent die achteraf zegt: "ik zei al dat het niets zou worden".

2 kudos 2026-06-01 20:15:28 door groenteman op Meer uitzwaaitraining
@WierdKud | 01-06-26 | 21:21: dat is gewoon zelfbescherming omdat we het verlies anders niet aankunnen. We hebben wel Weghorst, Depay en Brobbey als centrumspitsen he.... Hopen dat Malen het ook bij Oranje kan, maar dat weten we als centrumspits helemaal niet zeker.

9 kudos 2026-06-01 19:21:30 door WierdKud op Meer uitzwaaitraining
De zuurtegraad van reaguurders omtrent Oranje en het naderende WK heeft ook wel iets treurigs. En straks staan ze allemaal te juichen.

1 kudos 2026-05-31 19:37:42 door WierdKud op Uitzwaaitraining Oranje
Die kids tot 10 zijn er dan ook voornamelijk met hun ouders, dus wat is het probleem?

9 kudos 2026-05-28 21:12:10 door Pittigchill op Plofkraak Drachten
@simvastatien | 28-05-26 | 22:28: Wijsneus? Dit is nogal een lelijke taalfout.

9 kudos 2026-04-10 19:05:43 door a4p op Panter eet ontbijtje
Hij identificeert zich als panter, volgens sommigen ben je dan ook een panter.

-2 kudos 2026-04-05 22:58:04 door owikzegmaarwat op Uitrolbare telefoon
ze moeten juist embedded zijn, anders gaat iemand wel weer over de uploader zn channel zeiken (link dan direct!)

1 kudos 2026-04-05 01:10:27 door rawa op Slang wordt wakker
@de bartsmitridder | 05-04-26 | 00:00:
Sorry, je hebd gelijk.