123,885 +129671 -5786
Kudos
#346 (Top 0.1083%)
| Kudos/dag | 84.05 |
| Kudos/reaguursel | 45.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -876 |
123,885 +129671 -5786
Kudos
#346 (Top 0.1083%)
| Kudos/dag | 84.05 |
| Kudos/reaguursel | 45.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 7522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -876 |
2,711
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.84 |
| Topreaguursels | 54 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.86 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 53 |
| Geregistreerd op | 13-06-2022 |
| Eerste reactie op | 13-06-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-26 18:40:54 door Triple_espresso op Motorrijder heeft last van warme bandjes
Mooie karma klapper dan.
5 kudos 2026-06-26 15:13:52 door A. Tractie op Motorrijder heeft last van warme bandjes
Hij dacht echt dat hij supertof was. Lekker hard afgestraft.
4 kudos 2026-06-26 13:58:48 door Assenpoetser op Defqon.1 artiest met emotionele boodschap
@Loosecanon | 26-06-26 | 14:24: Zo werkt da nie he..dit zijn de feesten waarvan dj's dromen ooit te mogen draaien.
Dan baal je niet omdat je een paar euro misloopt hoor..
18 kudos 2026-06-26 13:05:20 door satoer op Defqon.1 artiest met emotionele boodschap
@Loosecanon | 26-06-26 | 14:24: Je snapt dat optreden voor zo'n groot publiek op een mega festival iets anders voor hem kan betekenen dan een feest in een of andere club of strandtent?
-31 kudos 2026-06-26 12:24:42 door Loosecanon op Defqon.1 artiest met emotionele boodschap
Als dit een artiest is (ik ken hem overigens niet), dan staat hij volgende week toch weer ergens anders op te treden? En door.
0 kudos 2026-06-26 10:59:35 door Vip3r op Afbouwshift 1: Defqon
@Vextra | 26-06-26 | 10:46: dat staat er wel: Together with the authorities, we are therefore forced to cancel the remaining days of Defqon.1.
3 kudos 2026-06-26 10:06:11 door TheForstman op Afbouwshift 1: Defqon
Ah oke nee dat rechtvaardigt dit achterlijk gedrag. Dank voor de opheldering.
5 kudos 2026-06-26 09:04:55 door somewhere_in_space op 12 jaar jong en al een burnout
Deze wereld gaat helemaal nergens heen en blijft voorlopig gewoon rondjes rond de zon draaien dus ga maar weer rustig slapen.
4 kudos 2026-06-26 08:46:27 door Vextra op Afbouwshift 1: Defqon
Wel apart dat het dan niet in de verklaring van Qdance staat.
16 kudos 2026-06-26 08:34:54 door Dielange88 op Motorrijder heeft last van warme bandjes
Mooi toch, meer van dit!!!
0 kudos 2026-06-26 07:40:31 door RandyBiel op Wakker worden in La Guaira
@Taalnazi88 | 25-06-26 | 22:06:
Kennis zou het probleem niet mogen zijn. Enkele eenvoudige basisprincipes kan je met 3 tellen googlen zo vinden, maar zelfs die worden niet opgevolgd.
Het zit eerder in kosten, prioriteiten en wet- en regelgeving.
-4 kudos 2026-06-25 20:17:43 door Bunze op Wakker worden in La Guaira
Wacht maar tot deze badkuip vol loopt..
Waarom niet allemaal een woonskip? :)
32 kudos 2026-06-25 20:06:59 door Taalnazi88 op Wakker worden in La Guaira
Aardbevingsbestendig bouwen is heel erg duur en er is veel kennis voor nodig. Door slecht overheidsbeleid is Venezuela een relatief arm land en voldoende kennis om aardbevingsbestendig te bouwen is er ook niet (gebrek aan scholing). Daarnaast is bouwen tegen aardbevingen van 7,5 op de Schaal van Richter nagenoeg onmogelijk. Verder zijn de aardbevingen in Zuid-Amerika relatief ondiep (heeft te maken met platte subductie, ja ik ben aardrijkskundedocent en nerd) waardoor ze extra veel schade aanrichten. Dan zou je je nog af kunnen vragen welke idioot in zo'n gebied blijft wonen als je dit weet. Probleem is dat mensen zich ''thuis voelen'' op de plek waar ze worden geboren en heel vaak binnen een straal van 30km op hun geboorteplek blijven wonen. Zo verklaren mensen in Venezuela ons voor gek dat we 4,5meter onder de zeespiegel blijven wonen.
Mand!
24 kudos 2026-06-25 20:04:59 door Stil_Haben op Wakker worden in La Guaira
Chavez en Maduro hadden andere prioriteiten
23 kudos 2026-06-25 20:00:13 door Ruitn op Wakker worden in La Guaira
Geld....
0 kudos 2026-06-24 07:02:35 door RW00 op Kids moeten toch op tijd naar school?
@64kbgeheugen | 23-06-26 | 20:59: Er is wel werkdruk, maar bij deze bedrijven zijn er flinke personeelstekorten. Mensen eruit gooien zal behoorlijk averechts werken.
5 kudos 2026-06-23 20:02:38 door freddiefred op Kids moeten toch op tijd naar school?
Let op mijn woorden: Morgen komt er een statement naar buiten dat er geen kinderen in zaten en de chauffeur alleen.
-4 kudos 2026-06-23 19:18:20 door 64kbgeheugen op Kids moeten toch op tijd naar school?
@mihcaielvanderplas | 23-06-26 | 21:10: Ik zeg niet dat het geen tuig is. Maar als het allemaal tuig is, kun je niet meer het tuig de schuld geven, maar de bedrijven die de goedkoopste tuigbedrijven inhuren.
34 kudos 2026-06-23 19:10:44 door mihcaielvanderplas op Kids moeten toch op tijd naar school?
@64kbgeheugen | 23-06-26 | 20:59: Wat een onzin. Dit is gewoon tuig achter een stuur, niks targets, marktwerking of wat voor excuus dan ook.
-33 kudos 2026-06-23 18:59:27 door 64kbgeheugen op Kids moeten toch op tijd naar school?
Probleem is niet alleen de bestuurder. Bijna al deze bestuurders zijn overwerkt totdat ze dit soort dingen gaan doen. Diegene die het niet doen 'halen hun targets niet' en worden eruit gegooid. Het probleem is de prachtige marktwerking. De goedkoopste wordt gekozen, niet diegene die zich aan de verkeersregels houdt.
1 kudos 2026-06-17 14:21:42 door Justevo op Popo mag het wel
Gewoon moeite met autoriteit hebben, dan kom je al een heel eind.
0 kudos 2026-06-13 19:35:00 door ReyntjedeVos op Faalhaaskarma
@NorbertDeBozeBever | 13-06-26 | 20:13: Excuses, je stond op verborgen, dus ik had dit nog niet gezien, vandaar mijn herhaling.
0 kudos 2026-06-13 19:33:42 door ReyntjedeVos op Faalhaaskarma
@Ramptoerist73 | 13-06-26 | 19:59: Meer dan de helft van de AOW-uitkeringen wordt momenteel betaald uit de algemene middelen, omdat de opbrengsten van de premies niet meer voldoende zijn; dat heet fiscalisering van de AOW. Even beter in de materie verdiepen i.p.v. roeptoeteren.
2 kudos 2026-06-13 19:21:56 door molenkoek op Faalhaaskarma
Doe maar op jou eigen kosten. Ik heb al een lekke band.
0 kudos 2026-06-13 18:13:27 door NorbertDeBozeBever op Faalhaaskarma
@ramptoerist73
Misschien moet je zelf eens wat beter in de materie verdiepen. AOW kent een omslagstel hetgeen betekent dat de huidige werkenden betalen voor de huidige AOW'ers.
En met de vergrijzing groeit dat scheef waardoor een steeds groter deel van de AOW uit de algemene middelen wordt betaald en niet louter uit de premies.
0 kudos 2026-06-13 17:59:17 door Ramptoerist73 op Faalhaaskarma
@merino | 13-06-26 | 19:54: Dat is niet waar de AOW is ruimschoots afgedekt met alle premies die door de jaren zijn afgedragen. Even beter in de materie verdiepen ipv roeptoeteren!
-1 kudos 2026-06-13 17:54:23 door merino op Faalhaaskarma
@zup | 13-06-26 | 18:30: En raad eens waar de helft van de AOW vandaan komt? Juist, de algemene middelen.
Maar welke partij waagt zich aan boomers belasten?
22 kudos 2026-06-13 16:30:27 door zup op Faalhaaskarma
Heb je het over dezelfde Rijkswaterstaat die deze week heeft aangegeven geen budget voor herstelwerkzaamheden meer te hebben omdat meer dan de helft van de wegenbelasting naar algemene middelen gaat?
18 kudos 2026-06-13 16:30:16 door Pimmetjes op Faalhaaskarma
RWS heeft geen opsporingstaak. Hun camera's zijn voor zicht op verkeersbeeld. Het overheidsgeld is derhalve juist besteed. Voordat men anders weer gaat klagen over 'mijn belastinggeld'.
1 kudos 2026-06-09 18:42:02 door AmraniPlatje op Jij gaat de bus uit
Dat is een datingsite voor mensen met een fatbike en mensen die graag achterop komen zitten.
0 kudos 2026-06-09 08:50:14 door Jorisliev op Jij gaat de bus uit
-weggejorist-
15 kudos 2026-06-09 08:43:06 door Madco3 op Jij gaat de bus uit
Ik denk dat ze een extra dik condoom meer waarderen.
4 kudos 2026-06-06 19:50:03 door TwannieNL op Graag jullie mening
ik vind deze ook geweldig
0 kudos 2026-06-04 16:04:01 door bees-t- op Dikke bak heb je daar
@Kwaaie tor | 03-06-26 | 22:35: countach?
0 kudos 2026-06-03 20:35:38 door Kwaaie tor op Dikke bak heb je daar
@JFJC, Al was ik de rijkste man op aarde zou ik nog steeds niet zo'n wagen kopen. Een auto van voor alle verplichte piepjes en bellen (voor 2018) waar je comfortabel in kunt rijden is waar ik voor zou gaan.
5 kudos 2026-06-03 19:00:04 door JFJC op Dikke bak heb je daar
Je mag ook gewoon zeggen dat je dit niet kunt betalen hoor. Geeft niks, wij ook niet.
-2 kudos 2026-06-02 19:09:25 door schimmpie op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Als het klopt wat je zegt dan zitten er wel 10 in het Witte Huis….
10 kudos 2026-06-02 18:49:50 door nergens_goed_voor op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
Wat is het dier dan aangedaan? En dat kwam door mensen? Die beesten leven ook in het wild hè. Je bent aan het lucht bakken.
12 kudos 2026-06-02 18:48:15 door HenkieWanky op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
1 op de 20 mensen is psychopaat. Er zit er zelfs 1 in het Witte Huis
2 kudos 2026-06-01 20:12:09 door Liegebeest op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
Ik zie het probleem van vrachtwagen koppen niet zo. Beter dat dan dat ze een andere weggebruiker pakken.
-4 kudos 2026-05-30 19:56:00 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@shutupfool | 30-05-26 | 14:07: Want dat doe jij niet, maar dan de andere kant op? Zucht.
12 kudos 2026-05-30 12:07:48 door shutupfool op Niet aan mij zitten
En gelijk weer oordelen. Zucht.
0 kudos 2026-05-27 21:17:19 door Snowball_77 op Slome PC?
Ik had dus blijkbaar een tante Gertrudia van de Overkant. Nooit van gehoord, maar volgens de documenten leefde ze van 1912 tot ergens recent, woonde ze in West Afrika maar soms ook niet, en had ze een gigantisch fortuin opgebouwd met internationale handelsactiviteiten.
Op een doodgewone dinsdag kreeg ik ineens een e-mail van de Hoogst Officiële Internationale Notarisdienst voor Erfenissen en Andere Belangrijke Zaken, ondertekend door Mr. Dr. Sir. Advocate Barrister Professor Emmanuel Johnson III.
Hij schreef:
Gefeliciteerd, u bent de enige erfgenaam van 7 miljoen euro.
Maar eerst moeten wij enkele kleine administratieve stappen doorlopen.
10 kudos 2026-05-27 20:54:31 door Kameleon4 op Slome PC?
Volgens mij ben je opgelicht. Ik weet het niet zeker, maar ik heb een boek besteld over hoe mensen worden opgelicht, en hoe je het kunt voorkomen. Moet wel een goed boek zijn want het kostte 750 euro, maar zodra ik het heb ontvangen gaat mij dat niet meer overkomen
0 kudos 2026-05-15 18:07:35 door Mokara op Flauw in de super
-weggejorist-
-7 kudos 2026-05-14 21:42:05 door BerryKlefbek op Niet f*cken met MijLo
Darude - Sandstorm.
3 kudos 2026-05-14 18:43:27 door Bonzi_Buddy op Er komt weer een baby
Beetje zwarte humor kunnen de sneeuwvlokjes niet meer hebben hoor. Hup terug je safespace in.
1 kudos 2026-05-14 07:04:20 door Vmbo-plutser2 op Er komt weer een baby
@Bonzi_Buddy | 13-05-26 | 22:22: zoak hulp of zo?
0 kudos 2026-05-14 06:35:17 door Vogelnest op Fitmeisje laat haar spierballen zien
@IndigenousDutchMan | 14-05-26 | 04:53:
Als we vrouwenlogica zouden begrijpen, dan was het leven een stuk makkelijker. Maar ze begrijpen elkaar of zichzelf ook niet.
3 kudos 2026-05-14 02:53:14 door IndigenousDutchMan op Fitmeisje laat haar spierballen zien
Wel raar dat haar blote tieten geblurd zijn maar je wel speeltjes in beide gaten ziet verdwijnen.