DumpStats voor krekwakzeg

13,102 +14279 -1177

Kudos

#5660 (Top 1.7711%)

Kudos/dag 3.19
Kudos/reaguursel 17.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 987
Minste kudos op 1 reaguursel -208

748

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 19-11-2014
Eerste reactie op 01-04-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-26 07:32:30 door UeGrab op Defqon afgelast wegens hitte
@Stummy | 26-06-26 | 09:01: En als je drie dagen van te voren afzegt, gaat iedereen zeuren dat je niet zeker kan weten hoe warm het precies wordt.

4 kudos 2026-06-26 07:22:09 door sirdipshit op Defqon afgelast wegens hitte
Eens, dit gedrag is natuurlijk niet goed te keuren. Het is een mooi besluit op papier, maar in de praktijk schiet niemand er iets mee op. Juist op de warmste dag van het jaar iedereen tegelijk laten vertrekken, waardoor mensen uren in de rij en in de file staan... En dan moeten ze ook nog voor 18.00 uur weg, precies wanneer het eindelijk begint af te koelen.

Dit was prima op te lossen door de agenda om te gooien, feesten in de avond en nacht. Ochtend overdag siësta en waterpret. Had een paar boeren gebeld met landbouw sproeiers...

1 kudos 2026-06-26 07:01:21 door Stummy op Defqon afgelast wegens hitte
Ik ben het grotendeels met je eens, je ziet potdomme al dagen aankomen dat het bloed en bloedheet gaat worden en dan laten meerdere organisaties/werkgevers alles tot het laatste moment aankomen.

3 kudos 2026-05-22 11:40:23 door afgelopen op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Ja, dit is iets wat iedere week, 1 uur per week besproken moet worden op school? En dan ook nog 1 uur discriminatie, 1 uur pesten, 1 uur social media verslaving, 1 uur seksuele intimidatie, 1 uur drank, drugs en vape verslavingen en 1 uur gevaarlijk gedrag in het verkeer?

Of, zullen we rotte appels gewoon bij de naam noemen en online zetten en dan de 98,4% van de jongeren die nooit in aanraking komt met de politie gewoon lekker met rust laten?

5 kudos 2026-01-23 12:08:37 door Wateenaccountnaamzeg op Ongeluk kruispunt Voorburg
@comentator | 23-01-26 | 13:03: Nee want dan nog heb je zelf verantwoordelijkheid, als je zicht geblokkeerd word trek je niet op bijvoorbeeld. Irritant is gelukkig niet hetzelfde als strafbaar.

11 kudos 2026-01-23 12:06:57 door Befbabe op Ongeluk kruispunt Voorburg
@comentator | 23-01-26 | 13:03: hij is schuldig aan het blokkeren van het kruispunt, niet aan het veroorzaken van de botsing.

-10 kudos 2026-01-23 12:03:03 door comentator op Ongeluk kruispunt Voorburg
Zou hij wel moeten zijn, zo irritant als iemand zich niet aan de regels houdt, en daardoor gevaar veroorzaakt en het incident dan ook nog plaatsvindt.

7 kudos 2025-12-31 08:52:20 door Hola op Briefje aan de buren
Ik ben bang dat een klein deel best een groot deel blijkt te zijn.

1 kudos 2025-12-22 09:36:36 door Vogelnest op Viel je kerstpakket tegen dit jaar?
@Dennoe | 22-12-25 | 09:43:
Helaas zien aandeelhouders toch liever 18 miljoen winst dan 17 miljoen winst. En daar ontstaat het probleem denk ik.

30 kudos 2025-12-22 08:43:52 door Dennoe op Viel je kerstpakket tegen dit jaar?
Pim Berendsen kreeg in 2024 550.000 euro basissalaris en inclusief bonussen 876.000 euro. Cijfers van 2025 zijn uiteraard nog niet bekend. Maar de netto winst lag op 18 miljoen euro in 2024. Als ze al hun medewerkers 50 euro extra moesten geven, had dat 1,6 miljoen gekost. Dat zijn uiteraard operationele kosten, dus met een gemiddelde belastingdruk van 30% had dat ze ongeveer 1 miljoen netto winst gescheeld. 17 miljoen winst on plaats van 18 miljoen is dat toch meer dan waard voor gemotiveerde werknemers?

18 kudos 2025-12-07 16:13:02 door sander82 op Spopo krijgt rochel in gezicht
Nederland is een bananenrepubliek aan het worden. Daar voelt alles wat we importeren zich prima thuis, maar de gemiddelde autochtone Nederlander niet meer. Het meest trieste is dat die autochtone Nederlander wel gedwongen wordt diep in de buidel te tasten om die niet-functionerende rechtstaat te financieren.

1 kudos 2025-10-31 07:58:04 door estaban2 op Lekker worstje aansnijden
Als reaguurder is het moeilijk te begrijpen. Maar sommige mensen hebben vrienden. Die het grappig zouden vinden om dit soort falen te zien.
Dus daarom dat ie het eerst even filmt. En daarna dat doekje pakt.

3 kudos 2025-09-15 09:49:24 door Knalluh9784 op Briefje aan de aso
De katten van mijn buurman dachten dat het een goed idee was om bij mij in de tuin hun behoefte te doen. Na het spannen van wat schrikdraad mijden ze mijn tuin en heb ik er geen last meer van.

4 kudos 2025-09-15 09:47:05 door Boombast op Briefje aan de aso
Onder elk hondenfilmpje vind je wel een "ja maar katten" reaguursel. Wat overigens prachtig het sociaal bewustzijn van menig hondenbezitter aangeeft.

3 kudos 2025-09-15 09:40:38 door DriftKicker op Briefje aan de aso
Raar want een kat begraaft dat. Ik heb nog nooit stront in m'n tuin gevonden en hier lopen zeker 5 verschillende katten rond.

2 kudos 2025-08-05 07:26:30 door Dr. Klatergoud op Kan je in Amsterdam nog iets in het Nederlands bestellen?
Dat is nog het ergste inderdaad. Dat Pjotr niet vloeiend Nederlands kan na een maand, daar kan ik in komen. Maar als je in de dienstverlening zit dan ben je toch niet te beroerd om die pakweg 100 zinnen te leren. Ik spreek nog beter Latijn dan dat zij Nederlands spreken

-1 kudos 2025-02-09 10:16:50 door Warhead8472 op Martijn maakt hem gewoon.
Het gaat ook over het claimen van "eigen" parkeerplekken voor de deur, want ja, daar hangt nu de kabel.

10 kudos 2025-02-09 09:33:18 door henkslaaf op Martijn maakt hem gewoon.
Mensen gaan op deze manier een plekje toe eigenen wat niet mag. Ook gaat de gemeente gezeik krijgen wanneer iemand schade oploopt door dit soort constructies. Dan kan je wel gaan miepen over keuringsrapporten en Europa, maar dat doe je maar in je obscure Telegramgroepjes.