127,719 +134507 -6788
Kudos
#335 (Top 0.1048%)
| Kudos/dag | 75.89 |
| Kudos/reaguursel | 18.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4959 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
127,719 +134507 -6788
Kudos
#335 (Top 0.1048%)
| Kudos/dag | 75.89 |
| Kudos/reaguursel | 18.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4959 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
7,083
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.21 |
| Topreaguursels | 19 |
| Woorden per reaguursel | 7.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 75 |
| Geregistreerd op | 16-11-2021 |
| Eerste reactie op | 16-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-26 00:04:52 door Neujjjjoh op Uurtje in de zon gelegen
bijzonder!!
0 kudos 2026-06-21 12:41:54 door NSFWreagluurder op Binnenkort 5G in de hele buurt
Wat is er eigenlijk met die vent van het verhuur gebeurd? Ik zie 'm hier nooit meer langskomen..
0 kudos 2026-06-20 14:36:45 door MartinM7H op Biem des doods
van het hele dorp!
-3 kudos 2026-06-17 17:20:15 door FireFox1 op Weerman heeft z'n dag niet
Broek uit, broek uit, broek uit!
15 kudos 2026-06-17 17:18:54 door Dweeziltje op Weerman heeft z'n dag niet
Broek uit, broek uit, broek uit.
7 kudos 2026-06-17 13:56:05 door Sandvinky op Irene Moors over Telekids
Zet er dan ook een linkje erbij voor de mensen die niet weten wat je bedoeld. https://www.dumpert.nl/tag/moo...
2 kudos 2026-06-14 18:34:20 door Toompie888 op Touw vergeten bij bungeejump
@Toerk.in.S.klasse | 14-06-26 | 15:04: ja dat bedoel ik.
8 kudos 2026-06-14 13:04:42 door Toerk.in.S.klasse op Touw vergeten bij bungeejump
Welk touwtje?
2 kudos 2026-06-14 11:20:10 door Balloze binnenkater op Bus weet het niet zeker
Klopt, het heet: MemorySunday, een nieuw item op Dumpert.
16 kudos 2026-06-13 12:04:00 door Pilslikker op Toy Story Challenge
Op woensdag als jij gaat biljarten niet hoor.
0 kudos 2026-06-12 13:36:43 door DikkePapzak op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
lokdeals zijn voor zover ik weet helaas verboden in nederland dus dat lukt niet
-5 kudos 2026-06-09 14:14:25 door Orichinals op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Dus dan valt het letterlijk niet mee, alleen figuurlijk valt het mee. Ook mooi.
Maar dat jochie is nu voor altijd bang voor een aardbeving, niet voor de beving zelf, maar dat zijn moeder hem weer schreeuwend wil beschermen. Het kind had op de bank niets te vrezen, maar moeders dacht, dat de reflex om buiten te bivakkeren de betere optie was. Ook Intuïtie is niet altijd de beste oplossing om te volgen.
1 kudos 2026-06-04 20:58:38 door Toompie888 op snoek laat zichzelf los
@foxathome | 04-06-26 | 09:25: vertel.
-1 kudos 2026-06-04 09:56:26 door dontcallus op “Wie als eerst bij het bankje is!”
Dan verzand je echt in ellende hoor.
5 kudos 2026-06-04 08:11:02 door Systeemplafond op Limbo is boos
werd even geconfronteerd met het feit dat hij te hard reed
-6 kudos 2026-06-04 07:25:56 door foxathome op snoek laat zichzelf los
Nee, jouw zin loopt lekker...
0 kudos 2026-06-03 18:21:01 door KikoMontana op Nieuwe beelden aanval op Kiev
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-03 17:54:12 door Sjravelear293 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Gaat het niet dan? | 03-06-26 | 17:17: Wat ik graag zou willen is dat jou uitkering gestopt wordt.
-5 kudos 2026-06-03 17:41:07 door EdjeIsBackAgain op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Het echte gevaar zit in Brussel.
0 kudos 2026-06-03 17:08:11 door Flow op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Gaat het niet dan? | 03-06-26 | 17:17: Misschien moet je een keertje uit je bubbel treden?
-11 kudos 2026-06-03 15:17:41 door Gaat het niet dan? op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Dat zou Mark R. de puppet van o.a. de Rothschilds graag willen.
12 kudos 2026-06-02 15:00:25 door Blackov op Ondertussen op de bonte avond
Komt waarschijnlijk door de AI.
34 kudos 2026-06-02 13:39:04 door Styllurt op Ondertussen op de bonte avond
Verrek, nou je het zegt. Goed gezien.
-6 kudos 2026-06-01 20:31:38 door Creatieloos op Teennagelknippen op toilet
Teennageltjes.
6 kudos 2026-06-01 16:51:13 door Petskast op Is er toevallig een pianist in de zaal?
Lekker op de triangel hengsten.
2 kudos 2026-06-01 16:23:27 door Schraalhans op Is er toevallig een pianist in de zaal?
Flink kwijlen, dan valt het niet op.
15 kudos 2026-05-31 19:25:42 door Johanvb op Rondjes rijen in Rotterdam
Sommige mannetjes zitten langs het water met een hengeltje om tot rust te komen, sommige mannetjes staan ergens op een havenhoofd bootjes te kijken ter ontspanning, weer anderen rijden op de fiets een tocht over de Veluwe of door het Westland, en anderen die rijden met een auto waar ze hard voor hebben gewerkt een rondje om 'm te showen. Ieder zijn ding.
7 kudos 2026-05-29 10:16:44 door nten355 op Brandje blussen..
Aldus de brandweer.
-4 kudos 2026-05-28 13:10:15 door GeleKoplamp op Ik lust helemaal geen bami
Tenzij de schrijver/schrijfster de cuck is. Hij/zij heeft het ook al over een trio met drie mannen. Dan kan je zelf dus niet meer meedoen...
-9 kudos 2026-05-28 10:07:38 door Orion_NL op Gezellig stukje fietsen in de natuur met je hondmans
Nee, dit is een Mastur beer
0 kudos 2026-05-27 21:13:09 door KnockKnockWhosthere op Brekend nieuws: de week is doormidden!
Je kan hem er zo in steken!
9 kudos 2026-05-27 20:52:47 door AlexP1981 op Brekend nieuws: de week is doormidden!
13sec ervoor ook
4 kudos 2026-05-27 13:31:56 door geenspam op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Dit is in Thailand, niet in NL met hocus pocus net berekeningen. Als je denkt dat een brakke, slecht geisoleerde hotelkamer in Thailand waar het binnen 20C is en buiten 35C niet voortdurend bijgekoeld hoeft te worden zou ik je uitnodigen om de elektriciteitsrekening te betalen.
-2 kudos 2026-05-27 09:14:57 door RGBHeroes2 op Vogel kopt voorruit
@Dikkejannes | 27-05-26 | 01:07: Tesla is gewoon ruk
-2 kudos 2026-05-26 23:07:07 door Dikkejannes op Vogel kopt voorruit
ook al zo'n Tesla hater om nul reden?
1 kudos 2026-05-26 10:01:23 door henkslaaf op Klaar met die dakpannen
Hij had het in de fik gezet
2 kudos 2026-05-26 07:51:10 door Vage_eddie op Klaar met die dakpannen
Sowieso zijn dakpannen zo gelegd dat ze water dat van boven komt tegenhouden.
Als je van onder/voor er tegen spuit, lekt er vanalles doorheen.
2 kudos 2026-05-22 11:34:55 door herrJoepVonD op Fräulein geeft een rondleiding door haar dorp aan Amerikaan
Ja want tieten heeft ze niet...
2 kudos 2026-05-22 04:59:49 door Scheelder op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Dan heb je ook gelezen dat de dief de spullen terug had kunnen geven op het moment dat de anwb-meneer verhaal kwam halen.
1 kudos 2026-05-21 21:17:41 door Pilslikker op Goeeeeeedemorgen!
Nee hoor.
1 kudos 2026-05-21 21:00:40 door PisFinger op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Zo klinkt het wel iets buiten proportie. Was de straf lager geweest, als hij er niet nog eens achteruit overheen was gereden?
12 kudos 2026-05-21 20:13:43 door 68crat68 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
"Vind ik" ben je vergeten. Gelukkig zijn er nog een hoop mensen die vinden dat de wereld beter af is zonder een dief van 56 jaar. Zonde als je daarvoor 4 jaar de bak in moet
7 kudos 2026-05-21 19:50:09 door Sabor op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Aldus de voorzitter van een dubieuze belangenvereniging….?
19 kudos 2026-05-21 19:43:57 door MAXX74 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
FAFO!!!
18 kudos 2026-05-20 22:31:41 door Ananussap op Vol moppie neemt ons mee
Beter kunnen is uploaden. Toetsenbordridder...
5 kudos 2026-05-19 22:53:15 door Settler1 op Weer in Guadalajara
@DeSpuitendeZuiger | 19-05-26 | 21:55: eens* jij tokkie.
-4 kudos 2026-05-19 19:59:51 door Anus-Martius op Weer in Guadalajara
Last van een hogedrukgebied achter de rits..?
-12 kudos 2026-05-19 19:55:16 door DeSpuitendeZuiger op Weer in Guadalajara
Misschien is langs de huisarts als je daar last van hebt.
0 kudos 2026-05-17 14:27:44 door Leegzwembad op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
@threeheadedmonkey | 17-05-26 | 04:58: de individuele mens wellicht maar als een heel land achterlijk is dan werkt het niet.
3 kudos 2026-05-17 06:18:39 door Jacob-Dubbel op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
@threeheadedmonkey | 17-05-26 | 04:58: er lopen genoeg achterlijke mensen rond in nederland.