DumpStats voor Tijnewijn

11,986 +15350 -3364

Kudos

#6224 (Top 1.9475%)

Kudos/dag 1.74
Kudos/reaguursel 10.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 311
Minste kudos op 1 reaguursel -866

1,192

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 23.5
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 24-04-2007
Eerste reactie op 17-08-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-09 10:22:25 door SjaakieHoppa op Slalommen op de snelweg
@yemavap | 09-06-26 | 11:23:
Ja, als alles een kruis heeft mag je niet verder rijden, je MOET stoppen dan.

2 kudos 2026-06-09 09:47:44 door altijd-guus op Slalommen op de snelweg
@yemavap | 09-06-26 | 11:23: Ja....rood kruis betekent niet verder....zo heel ingewikkeld is het toch niet?

4 kudos 2026-06-09 09:45:14 door Garmin265 op Slalommen op de snelweg
Je gebruikt dit als werkwoord (bijvoorbeeld: de paden kruisen) en als meervoud van het zelfstandig naamwoord. Kruizen (met een z) is in sommige specifieke situaties ook toegestaan, maar wordt afgeraden.

-3 kudos 2026-06-09 09:30:34 door simvastatien op Slalommen op de snelweg
Ja, die kruisen moeten ook worden betaald!
(voor de taalnazi's onder ons: kruisen en kruizen zijn beide correct)

24 kudos 2026-06-09 09:23:21 door yemavap op Slalommen op de snelweg
Hij zit toch al op de snelweg? Wat moet die dan doen 6 uur lang naast z'n motor in de regen gaan staan tot de snelweg eindelijk eens vrij is van takken?

-3 kudos 2026-05-23 18:03:19 door De_GBS op Warm vandaag hè?
De omgeving van de onderlippen is wel netjes geschoren.

-2 kudos 2026-02-17 18:05:55 door Tijnewijn op Fietsert in de dooie hoek
@Kaasplank | 17-02-26 | 16:35: Hoe het bij een fietser zit weet ik wel aangezien dat beschermd verkeer is. Ben dus idd benieuwd hoe het zou zijn als het een bromfiets was geweest.

7 kudos 2026-02-17 15:46:54 door Daan_O op Fietsert in de dooie hoek
RVV artikel 11, lid 3: Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.

Einde bericht.

3 kudos 2026-02-17 15:35:25 door Kaasplank op Fietsert in de dooie hoek
Dus je bent reuze benieuwd naar hoe het juridisch in elkaar ziet, maar we moeten alle feiten even buiten beschouwing laten omwille van de discussie?

5 kudos 2025-12-12 19:57:37 door CqNormAangepast op Het begin is er!
Totdat ze naar de normale elektrische fiets overstappen, en dan krijgen wij er allemaal last van want dan zie ik nog wel gebeuren dat die geen 25 meer gaan mogen.

3 kudos 2025-07-02 11:56:31 door Tijnewijn op Spiegels, wat zijn dat?
@Schuurm | 02-07-25 | 13:50: Je kijkt, zet je richtingaanwijzers aan, wacht nog minstens 1 à 2 seconden en dan ga je pas. Je gebruikt je richtingaanwijzers dus om andere weggebruikers erop te wijzen dat jij van plan bent om van richting te veranderen. Als jij na het aanzetten van je richtingaanwijzers niet meer in staat bent om alsnog te besluiten rechtdoor te blijven gaan dan ben je te laat met richting aangeven. Verder wederom: Ik heb als mede weggebruiker jouw richtingaanwijzers niet nodig om te zien waar jouw auto heengaat, dat kan ik zo ook wel.

5 kudos 2025-07-02 11:50:11 door Schuurm op Spiegels, wat zijn dat?
Nee, richting geef je pas aan na het kijken, dus pas als je al besloten hebt om te gaan.
Natuurlijk wel nog een keer kijken, maar als je dan pas iets ziet waardoor je toch niet kan gaan, heb je dus al een foutje gemaakt.

9 kudos 2025-05-20 13:19:20 door diepdippen op Een 'emootje' in de rechtszaal
Volgens mij is dat het basisdoel van een advocaat. Ik zou willen dat het allemaal wat meer duidelijk was. Een aanklager die aan de hand van verdenkingen en feiten zijn aanklacht mag doen. Een advocaat die goed onderzoek of de rechtsgang eerlijk verloopt en de rechter die een uitspraak doet. Nu lijkt de advocatuur soms maar op één ding uit te zijn: minimale gevolgen van (soms vreselijke) daden.

1 kudos 2025-04-10 15:49:40 door Kenny0031 op Red uzelf tegen XR in Gouda
Nou, nou, dat zal ze leren.
Maar als ondernemer zit je wel met een stevige schadepost.
En zo'n XR hippie gaat niets betalen want van een kale kip kun je niet plukken.

0 kudos 2024-12-13 15:15:53 door Weet op Wakker geworden?
@altijd-guus | 13-12-24 | 11:24: *dusdanig, *tenzij

4 kudos 2024-12-13 10:24:05 door altijd-guus op Wakker geworden?
Hier in Nederland kennen we de huurdersbeschermingswet en je zal het echt heel bont moeten voordat je hier je huis uitgegooid mag worden. Die bescherming is dus danig dat het voor een verhuurder nagenoeg onmogelijk is om een huurder uit een pand te krijgen mits deze echt zeer grove fouten maakt, zoals maanden aan een stuk geen huur betalen.

3 kudos 2024-12-13 09:20:52 door DiePanzerVorwaerts op Wakker geworden?
Ik kan je uit betrouwbare bron vermelden dat het betalen van huur voor sommige huurders bijzaak is, maar dat gemeente en rechters hun stinkende best doen wanbetalers de hand boven het hoofd te houden en ze vooral niet uit te zetten (want zielig, woningnood, het is winter, jankende kinderen, etc.).