3,202 +3928 -726
Kudos
#19178 (Top 6.0010%)
| Kudos/dag | 1.1 |
| Kudos/reaguursel | 8.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 118 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
3,202 +3928 -726
Kudos
#19178 (Top 6.0010%)
| Kudos/dag | 1.1 |
| Kudos/reaguursel | 8.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 118 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -80 |
379
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 29-05-2018 |
| Eerste reactie op | 01-07-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-26 07:07:30 door schnikkeltje op Satire vs realiteit
Het levert toch ook heel veel werkgelegenheid op?
-1 kudos 2026-06-26 06:59:00 door tamamdir op Satire vs realiteit
Hmm. Stel je nou voor dat heel Nederland voor jouw deur schijt, en Nieman er mee wil stoppen omdat dat toch maar 0.000001 % scheelt.
-8 kudos 2026-06-26 06:20:03 door Nietstemelden op Satire vs realiteit
Het klimaat veranderd al miljoenen jaren maar dat komt vast van al die prehistorische auto's en koeien.
-9 kudos 2026-06-26 06:07:27 door Berend_Breedreet op Satire vs realiteit
Klimaatverandering bestaat wel maar het is van alle tijden, en onze invloed erop lijkt minimaal.
-9 kudos 2026-06-26 05:25:13 door Optimus_pruim op Satire vs realiteit
Het bestaat wel. Maar we hebben als brave Nederlanders geen invloed op het weer. En die pipo Jetten wil er miljarden tegen aan smijten voor 0,00036 graden minder, en daar zit het verzet.
0 kudos 2026-06-25 15:20:10 door RigorMortisRammert op Hé, hallo, jij ook hier?
@Doccie | 25-06-26 | 16:24: ahhhhh goed
4 kudos 2026-06-25 14:24:16 door Doccie op Hé, hallo, jij ook hier?
dit is een zweetze
2 kudos 2026-06-25 06:53:19 door wilmeister00 op Hé, hallo, jij ook hier?
Behalve als ie niet aan staat.
73 kudos 2026-06-25 05:51:16 door freakspark op Hé, hallo, jij ook hier?
In een Finse sauna heb je ook geen camera bij je.
7 kudos 2026-06-24 05:50:09 door redthehaghue op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Een glazenwasser met dakrandbeveiliging op zijn imperiaal, klinkt logisch....
0 kudos 2026-06-22 05:35:53 door pannekoekmetmosterd op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
@de bartsmitridder | 21-06-26 | 21:12: LivLovLaatmaar
0 kudos 2026-06-21 22:40:43 door Newtons_3e_wet op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Laten we de F-jes van VV Oldenzaal nou eens een onvergetelijke dag bezorgen.
0 kudos 2026-06-21 19:12:32 door de bartsmitridder op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
@J-de-J | 21-06-26 | 20:09: People who don't use punctuation, deserve the longest sentence possible.
2 kudos 2026-06-21 18:20:48 door Vader Abrahamstring op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
@J-de-J | 21-06-26 | 20:09: Een komma gebruik je ook om de structuur van een lange zin overzichtelijk te houden. In bovenstaand geval is een komma zeer noodzakelijk.
0 kudos 2026-06-21 18:09:07 door J-de-J op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
@pannekoekmetmosterd | 21-06-26 | 20:03: De komma vraag ik me af. Het is niet echt een nevengeschikte zin.
9 kudos 2026-06-21 18:03:22 door pannekoekmetmosterd op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Niet , Dit , zien (komma), VV, onderschatten (punt).
Zucht...
1 kudos 2026-06-21 08:51:41 door Kirchroatsjer op Breaking: de man is nutteloos!
Dat waren de prehistorische journalisten. De huidige zijn duiders en hebben niks meer met objectief melden van nieuws te doen.
6 kudos 2026-06-21 06:34:13 door Godvergeten op Breaking: de man is nutteloos!
@Internetriddert | 21-06-26 | 08:30: Elk verhaal heeft minimaal 2 kanten. Benoem ze beide.
12 kudos 2026-06-21 06:30:07 door Internetriddert op Breaking: de man is nutteloos!
Dat is hij toch ook?
Als speler van het team ben je dan van geen waarde voor het team: waardeloos dus.
Dat hij als vader van grote waarde is voor zijn vrouw en kind wordt echter onbenoemd gelaten en dat is waarom het een waardeloze journalist is.
1 kudos 2026-06-20 12:14:42 door Zwamkast op Geen blije tuters dit WK
Dan doen anderen dat wel.
-4 kudos 2026-06-20 12:12:17 door GoodspeeD op Geen blije tuters dit WK
Turkije sloopt zelden onze steden bij een EK of WK. Enige overlast is wat getüter en ik kan het in alle eerlijkheid wel waarderen.
-13 kudos 2026-06-20 12:07:25 door ZekerGeenRobot op Geen blije tuters dit WK
Let maar op, als Nederland het wk wint liggen de bushokjes heel Nederland in duigen. En ja, Nederland kan het wk winnen. Ook al is de kans kleiner dan de handjes van trump.
4 kudos 2026-06-20 11:49:13 door Nahe op Primeur op WK
Het is kut dat het nodig is, maar dit is een prima regel. Gelukkig is dit ook een extreem makkelijke regel om te volgen. Gewoon ontzettend dom van deze speler.
0 kudos 2026-06-20 11:20:19 door LONDSYEROVSKI op Primeur op WK
Hoezo?
4 kudos 2026-06-15 05:33:19 door Chris-P-Bacon op Opstelling Oranje tegen Japan
Ik snap Koeman echt niet, de 3 beste spelers in een keer van het veld halen. Reijnders gaf perfecte corners en vrije trappen op Malen en Summerville maakt de tweede goal. Gakpo en van Dijk had hij moeten wisselen en sowieso niet Depay in laten vallen.
8 kudos 2026-06-14 22:38:50 door uwesbeki op Opstelling Oranje tegen Japan
Inderdaad, Depay is drie keer aangespeeld en leed drie keer balverlies. Balverlies bij Depay betekent vaak een tegengoal. Je houdt je hart vast als die kneus in het veld staat.
2 kudos 2026-06-14 11:02:39 door Prutsahr op Brazilianen zijn goed in voetbal
De favela's zijn de grootste talentenpool van Brazilië. Is het je ooit opgevallen dat veel goede voetballers uit achterstandswijken komen? Dit is waarschijnlijk gewoon de vader van Neymar.
3 kudos 2026-06-14 09:33:27 door BertHoeMeinWille op Brazilianen zijn goed in voetbal
Dat zou kunnen, maar deze meneer kan ook naar zijn huis gaan.
0 kudos 2026-06-12 06:41:34 door Blotus op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Nee hoor. Is heel normaal.
2 kudos 2026-06-09 09:45:19 door A.tractie op Maandag, je was gezellig
Nr. 2, alice_only op RedGIFs
6 kudos 2026-06-07 15:56:46 door Pumpernickel op Kwark in het bos
Als dit Miniloona is, hoe zien die er van Maxiloona dan uit?
1 kudos 2026-06-02 22:02:02 door IslandI op Pitstop
chew on that thang
1 kudos 2026-05-24 13:29:57 door Schuurm op Crash in Tarzanbocht
Eraf en er weer op is ook (even) eraf.
-3 kudos 2026-05-22 21:22:39 door quicky1000 op Als de Russen aanvallen
Jotari, geweldig
12 kudos 2026-05-12 20:22:00 door 64kbgeheugen op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Steeds als mensen bij asielprotesten worden opgepakt blijken ze niet uit de buurt te komen. Dit is georganiseerde extremistische zooi.
4 kudos 2026-05-12 20:11:42 door HeldOpWitteSokken op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Meeste tuig blijkt iedere keer van elders te komen, dus eigenlijk ook asielzoekers.
4 kudos 2026-04-12 14:25:36 door NotAPotatoCube op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Helaas ziet de wet dat dan als disproportioneel gebruik van geweld. En ben jij strafbaarder bezig dan deze randdebiel.
5 kudos 2026-04-12 14:12:00 door Uhoortnogvanons op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Nee, wel voor je spelfouten.
4 kudos 2026-04-03 22:51:10 door Lekker Bezig op Goeeeeede Vrijdag!
Waarom enkelvoud en meervoud in dezelfde zin?
0 kudos 2026-02-28 12:00:39 door Geitenkots op Boter maken
Essentieel
0 kudos 2026-02-28 11:22:30 door guyxxz op Boter maken
je doet je naam geen eer aan
0 kudos 2026-02-28 10:47:45 door Nerbreg op Boter maken
Jazeker
6 kudos 2026-02-28 08:52:30 door waynebrave op Boter maken
Jawel.
-1 kudos 2026-02-20 11:43:10 door Cesare Lombroso op Pap wat wil je zo eten?
Misschien is het een instructeur en staan er nog 8 kinderen die hij niet alleen kan laten?
1 kudos 2026-02-17 09:25:37 door mr.Cam op Onderwijs is superbelangrijk!
Het enkelvoud van politici is politicus.
1 kudos 2026-02-16 22:34:13 door Plaspop16 op Vechten bij de Olympische Spelen
*Meedoen
2 kudos 2025-12-30 16:42:54 door PSHH op Joy Beune in zak en as
En dan nog verder in de put geraken?
52 kudos 2025-08-04 06:25:09 door Ikookeven op Motoragent Alkmaar jaagt op linksrijders A9
@gaatieklagen, ik zal het boekje nog even een paar keer goed doornemen voor je het examen aflegt.
-104 kudos 2025-08-03 22:07:34 door Gaatieklagen op Motoragent Alkmaar jaagt op linksrijders A9
Linksrijden is niet verboden, alleen wanneer je het verkeer hindert. Dus als iemand achter je zit die er door wilt moet je naar rechts.
4 kudos 2025-06-16 04:16:49 door redthehaghue op De mooie zondagavond
Als je een afkorting uit gaat leggen, waarom gebruik je dan een afkorting?