51,968 +56400 -4432
Kudos
#1053 (Top 0.3295%)
| Kudos/dag | 27.34 |
| Kudos/reaguursel | 16.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6133 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
51,968 +56400 -4432
Kudos
#1053 (Top 0.3295%)
| Kudos/dag | 27.34 |
| Kudos/reaguursel | 16.7 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6133 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -103 |
3,112
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.64 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 19.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 11-04-2021 |
| Eerste reactie op | 11-04-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 15:22:37 door DeMeester op Zlatan doet Zlatandingen tussen de Amerikanen
Jouw persoonsvormen verdienen beter.
0 kudos 2026-06-24 11:33:28 door comentator op Wat te doen als internetbewoner als een wilde vrouw je aanspreekt
Ja, voordat je het weet, staat er een filmpje van je op het internet waarin geknipt is.
8 kudos 2026-06-24 11:21:39 door metdedeurinhuis op Marktplaats krent te kakken zetten
Inderdaad, Cal12 heeft vandaag z'n account aangemaakt. Lucky's Auto's: wat een treurnis is het. Ik gun je een slecht omzet door deze actie!
1 kudos 2026-06-23 21:38:38 door Anaalintruder op Berger filmen op de weg
Hintje: vervang het woord vind door bijv fiets . ik fiets wel dat hij... dus word het vind...
-5 kudos 2026-06-23 19:35:26 door Ajax1981 op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Misschien even wat Youtube filmpjes van de beste man gaan kijken.
Hij gaat bijna nooit zomaar liggen oid.
Probeert altijd de aanval door te zetten.
28 kudos 2026-06-23 15:06:43 door weet-jij-veel op Berger filmen op de weg
Ik vindT?
2 kudos 2026-06-21 13:26:23 door Schuurm op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
De politie geeft hier prioriteit aan het in bedwang houden van de menigte.
Dat is ook vanwege eigen veiligheid.
Pas als het rustig is met wat meer overzicht zullen ze de die gast overnemen als dat nodig is.
1 kudos 2026-06-21 12:21:50 door boka110208 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
lees, staande of aanhouding daar zit het verschil
4 kudos 2026-06-21 11:51:44 door NSFWFTW op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
Staandehouden is alleen politie en betreft ID controleren etc., maar iedereen mag iemand aanhouden bij (verdenking van) een strafbaar feit, mits dat op heterdaad is en daarna onverwijld overdragen aan de politie.
-2 kudos 2026-06-21 11:29:35 door ElCornholio op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
simpel, omdat wat binnen het hekwerk gebeurt voor de beveiliging is.
1 kudos 2026-06-20 14:02:58 door dikkejenkie op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zo irritandt didt
3 kudos 2026-06-20 12:37:21 door Het Vragevuur op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Ik vintdetd ook grappig!
8 kudos 2026-06-20 12:22:18 door Goudenklitje op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Vindt ik ook!
11 kudos 2026-06-20 08:17:54 door Lars1463 op BMW van 30 K naar de kleaute
Jij gaat het vanavond vast ook beter weten dan Koeman
-9 kudos 2026-06-18 10:38:42 door Internetriddert op Beste interview van het WK tot nu toe
Ja precies, en zij is ook niet echt bruin.
17 kudos 2026-06-14 21:02:34 door Greenhorn op Concessies doen
Inderdaad, vaak zijn het de partijen die pleiten voor een samenleving waar mensen niet uit worden gesloten op basis van ras, gender, politieke of seksuele voorkeur, etc. Maar ondertussen een complete partij, oftewel honderdduizenden, tot miljoenen mensen, omdat ze een andere politieke voorkeur hebben, wel uitsluiten. De ironie...
5 kudos 2026-06-14 09:55:18 door DumpertNerd1980 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Ooohh, ooohh, 50 mensen geïrriteerd, oogh, oogh, heerlijk.
-2 kudos 2026-06-14 09:47:26 door Creatieloos op Ambtenaren haten vlaggetjes
Is een dikke, he?
0 kudos 2026-06-14 05:43:42 door nerdhoofdt op Prima dat jullie vechten hoor
Maar niet bij de Rolls!
5 kudos 2026-06-13 22:58:14 door Jorisliev op Prima dat jullie vechten hoor
Ie gooit peuken in mien bier, wat bun ij toch een etterigen klier, ie proat slech achter ieders rug, die rotstreken krieg ie een keer terug.
Kom es effen hier keerltjen, veurdat ie noar huus toe goat, dan how ik ow veur de hasses en ik rospel ow oaver de stroat.
-1 kudos 2026-06-13 20:31:42 door Rochus79 op Prima dat jullie vechten hoor
Och daar zal ook weleens een klapje worden uitgedeeld.
6 kudos 2026-06-13 19:52:07 door Zolderkamerheldje op Prima dat jullie vechten hoor
@Deleukste | 13-06-26 | 21:46: Ja om het laatste biertje.
8 kudos 2026-06-13 19:46:12 door Deleukste op Prima dat jullie vechten hoor
Tuurlijk, in de Achterhoek wordt nooit gevochten.
-1 kudos 2026-06-13 19:40:40 door Zolderkamerheldje op Prima dat jullie vechten hoor
Bij de plus hier in Silvolde bij de slijter vroeg hij nog meenemen of hier opdrinken?
6 kudos 2026-06-10 17:55:43 door upbeat op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Ik vind dat zo'n verschil.. als je een fout maakt, even hand opsteken of je hand uitsteken. Sorry, mijn fout. En weer door.
-1 kudos 2026-06-09 22:52:32 door Kameleon4 op Lekker weekendje intents
jouw *
8 kudos 2026-06-06 11:42:12 door Dragonash op Schouder uit de kom
Maar je kan wel een bod uitbrengen zo
24 kudos 2026-06-05 06:48:28 door persic op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ja en Bosma ook!
0 kudos 2026-05-31 12:37:55 door Daan_O op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Het mag, maar niet zoals deze motorrijder deed. Je mag niet de rijstrook voor een andere richting gebruiken.
4 kudos 2026-05-31 11:17:52 door Hassel op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Nee, alleen in een file anders niet.
5 kudos 2026-05-31 11:07:10 door Peerke16 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
En doe je dat dan over rechts met zo weinig afstand en te veel snelheid? Dat wist ik niet, weer wat geleerd! Dat mijn rijinstructeur me dat nooit geleerd heeft zeg.
-2 kudos 2026-05-28 08:26:52 door SpaceVogel op Motorwappie heeft haast
No shit Sherlock
2 kudos 2026-05-28 06:17:48 door nooneknows op Motorwappie heeft haast
Weggeklapt kenteken
-2 kudos 2026-05-18 15:34:51 door SimonMc op Homo pest homo's
*vindt
2 kudos 2026-05-18 15:19:52 door Niebang op Homo pest homo's
Dus komt hij ook naar Dumpert.
1 kudos 2026-05-16 14:27:06 door Ultimoose op Zangeres gaat stagediven
Ja
1 kudos 2026-05-14 07:05:05 door Rikkert223 op Sleutels in de auto laten liggen
@DwarsLezer | 13-05-26 | 15:14: en die is gelaagd, dus kom je niet doorheen.
0 kudos 2026-05-13 13:14:27 door Rest in privacy op Sleutels in de auto laten liggen
@Roepie_Roepie_Vogel | 13-05-26 | 13:03: voorruit is onderdeel van het dragende gedeelte van de carrosserie, dat lijkt me toch wat onhandig.
-4 kudos 2026-05-13 11:03:46 door Roepie_Roepie_Vogel op Sleutels in de auto laten liggen
Van de voor portieren, die zijn veel gangbaarder dan de achterruiten, of die hele kleine ruitjes die somige auto's hebben. De voorruit kan ook, maar dat rijdt niet zo fijn
0 kudos 2026-05-09 13:47:56 door nieuwsgierige pelg op Mijn kind heet Djevin
@MVahl | 09-05-26 | 09:44: Alweer een nieuwe taalcommissaris erbij.
4 kudos 2026-05-09 07:44:54 door MVahl op Mijn kind heet Djevin
*rijdt
7 kudos 2026-05-09 07:43:20 door persic op Mijn kind heet Djevin
Allemaal leuk en aardig, maar hoe zal het de kleine Djevin vergaan?
12 kudos 2026-05-03 07:03:51 door jepper op Troepgooiers willen aandacht
ik vraag me ook soms af in zo'n afrit waarom mensen zakken mcdonals naar buiten gooien... er staan letterlijk 1 miljoenmiljard vuilnisbakken overal.
14 kudos 2026-04-28 17:26:30 door lansier68 op NASCAR pitfail
Denk dat dat andere mannen waren.
3 kudos 2026-04-27 12:49:25 door Geleihoofd op De Klapperrrrrrr Van De Week
Ik las vrouwenreedt.
1 kudos 2026-04-27 07:17:48 door Nimenrix op Cheater!
Er staat a3 op z'n kont
1 kudos 2026-04-19 19:37:14 door AngstIsRemmen op Slechte plek voor een glippertje
Je kunt beter van het dak tyfen dan een piemel in je kont krijgen.
3 kudos 2026-04-19 18:48:52 door PinkFloydd op Slechte plek voor een glippertje
En niet toegankelijk voor hun fatbikes
0 kudos 2026-04-19 06:36:52 door nergens_goed_voor op Bijna frontaaltje op de dijk Lelystad - Enkhuizen
Dashcammert gaat van 100 naar ca 60, anders was bijna raak zeker raak.
-1 kudos 2026-04-18 17:20:29 door Liegebeest op Het is nog steeds weekend
Er doet ook altijd wel minstens 1 man mee met deze groep. Dus go for it.