DumpStats voor Lekkerwijf

20,832 +21694 -862

Kudos

#3372 (Top 1.0551%)

Kudos/dag 4.47
Kudos/reaguursel 16.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 1563
Minste kudos op 1 reaguursel -30

1,285

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 18-09-2013
Eerste reactie op 18-09-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-15 07:16:32 door RandyBiel op Ha, betrapt!
Ik heb ook vaak last van bezoek dat blijft plakken.

13 kudos 2026-05-28 14:56:48 door aequum est aequum op Mag jouw vrouw
Ja, maar de man in de jurk is juist wel redelijk. De macho misogyne lul is juist de boosdoener.

-6 kudos 2026-05-12 07:32:37 door Tettensmurf op Bijna weekend
Ook met geluid word ik er een beetje ongemakkelijk van.

9 kudos 2026-03-10 09:42:32 door Skyline op Rook je wel eens wiet?
@CqNormAangepast | 10-03-26 | 10:27: Zit ergens op het spectrum gok ik zo. Lijkt mij een prima kerel.

1 kudos 2026-03-04 12:39:52 door Pjottert op Donald belt met Bibi
Iedereen in de Epstein files kon deze afleiding wel gebruiken. Daarnaast had Trump ook weinig keuze aangezien de Mossad ook waarschijnlijk wel een kopietje van de bestanden heeft.

1 kudos 2026-03-04 12:34:59 door Rabonkeltje op Donald belt met Bibi
@Parodontax | 04-03-26 | 11:52: je kunt een hert maar 1 keer doden. En ze smaken heerlijk.

-9 kudos 2026-03-04 10:52:48 door Parodontax op Donald belt met Bibi
En in Zwitserland worden jaarlijks zo'n 40.000 herten door recreatieve jagers afgeschoten, waaronder duizenden kalfjes. Geen enkel ander wild dier wordt vaker gedood.

9 kudos 2026-02-13 16:40:31 door LuieBanaan op Klauwen naar buituh!!
Ik kan niet helemaal goed zien. Maar mocht hij midseason of zomerhandschoenen aan hebben is dat niet zo lastig hoor. Die vallen wel mee. Als hij winterhandschoenen aan heeft zou ik het wel knap vinden.