12,472 +12848 -376
Kudos
#5958 (Top 1.8643%)
| Kudos/dag | 6.73 |
| Kudos/reaguursel | 55.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2505 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
12,472 +12848 -376
Kudos
#5958 (Top 1.8643%)
| Kudos/dag | 6.73 |
| Kudos/reaguursel | 55.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2505 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
223
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.12 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 7.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 26-02-2021 |
| Eerste reactie op | 28-05-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-07 08:54:55 door owikzegmaarwat op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@dikke-vinger | 06-06-26 | 15:16: ik denk niet dat mijn mening interessant is maar ik erger me er regelmatig aan dat ik in mijn beleving soms gemind wordt terwijl ik niks geks of doms zeg. soms verwacht ik het wel hoor en is het wel eens terecht maar meer dan eens kijk ik naar een comment met minnetjes en dan denk ik: "Wáárom????"
Als het aan mij lag werd de min knop weggehaald net als bij youtube. of nou ja die knop is er nog wel daar maar anderen kunnen niet zien hoeveel er gemind is.
-1 kudos 2026-06-06 21:06:37 door Gebruikersnaam_123 op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@ArnoldBraumschweiger | 06-06-26 | 15:09: @arnold, oh, oh is dat zo? ik zal wel wel gemind worden... Kom maar op met de plusjes!
0 kudos 2026-06-06 14:10:24 door Sybjap op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
ik wil je plussen maar daar vraag je niet om.
4 kudos 2026-06-06 13:16:37 door JP8926 op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@ArnoldBraumschweiger | 06-06-26 | 15:09:
Precies dat. Je krijgt een plusje van me.
7 kudos 2026-06-06 13:16:23 door dikke-vinger op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@ArnoldBraumschweiger | 06-06-26 | 15:09: We doen het toch allemaal voor de plusjes. Of zijn er echt mensen die denken dat hun mening interessant is?
29 kudos 2026-06-06 13:09:46 door ArnoldBraumschweiger op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
Wanneer mensen een zin beginnen met "ik zal wel gemind worden", dan weten ze al dat ze niet gemind zullen worden. Je doet dit alleen maar voor de plusjes.
3 kudos 2026-06-06 13:05:44 door Bernie_Enkelsteen op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
Ben het met je eens. Zeker als je dit afzet tegen wat wij terug krijgen bij een uitzwaai wedstrijd met Algerijnen. Doe mij dan maar dit.
0 kudos 2026-05-30 21:45:44 door ernstie op Niks aan de hand
Nee beter hè
1 kudos 2026-05-30 16:40:04 door dellyt op Niks aan de hand
@dappertjedick | 30-05-26 | 18:19: Dan.
1 kudos 2026-05-30 16:19:57 door dappertjedick op Niks aan de hand
... Beter als andersom.
6 kudos 2026-05-23 20:50:45 door Razah op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
@Kameleon4 | 23-05-26 | 21:44: Nee, dat is egatnom
-3 kudos 2026-05-23 19:44:13 door Kameleon4 op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
demontage is omgekeerde volgorde van montage
93 kudos 2026-05-23 15:29:36 door Boel-Kloedig op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Door het filmpje achterstevoren af te spelen.
1 kudos 2026-05-19 08:46:09 door very-ferry op Stukje touren met de boys
@mr.Cam | 19-05-26 | 09:42: Haha, iets meer nog wel, denk ik.
4 kudos 2026-05-19 07:42:57 door mr.Cam op Stukje touren met de boys
Die dronken redneck in zijn pick-up is wel het laatste waar ik naar zou kijken in dit geval. Wat een mongool. Sloopt daar even voor een half miljoen aan auto's met zijn actie.
7 kudos 2026-05-19 07:28:18 door Pilslikker op Stukje touren met de boys
Kijk nog eens, de hulpdiensten zijn er ondertussen ook al.
-1 kudos 2026-04-22 13:12:50 door KudtEV op Eindelijk vakantie!
Prinsjes en prinsesjes.
3 kudos 2026-03-23 19:05:50 door Kameleon4 op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
in verhouding krijg je dan meer aluminiumfolie en chocolade, en minder vullling. Laat wel raden wat her duurste ingrediënt is
30 kudos 2026-03-23 18:28:47 door bessie1984 op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
Maar er staat op de zak 42 (stuks), dus ik vermoed dat het niet op gewicht gaat
5 kudos 2026-03-23 18:22:14 door Motorbaard op Gevulde paaseitjes in België ineens niet meeer gevuld
Bij gehakt of groente let men hierop, maar bij een zak chocolaatjes kijkt echt vrijwel niemand daar naar.
-70 kudos 2026-03-23 14:50:41 door tiktokkieshater op Buurman en Buurman moderniseren
En als jij denkt dat dit de echte buurman en buurman zijn, dan ook...
8 kudos 2026-03-19 19:16:25 door WilfredGeenNee op Tovenaar is eng
Dat weet jij en dat weet ik, maar daar gaat het niet om.
1 kudos 2026-03-06 08:55:36 door MyneAgain op Wie van het stel is de pack leader?
Om de 5 honden in de gaten te houden natuurlijk.
2 kudos 2026-03-06 08:09:12 door BertHoeMeinWille op Wie van het stel is de pack leader?
Of ze weten niets van die camera in bv de rookmelder.
2 kudos 2026-03-06 07:24:59 door LieverSudoDanZwitsal op Wie van het stel is de pack leader?
Voor de likes. Alles voor de likes.
1 kudos 2026-03-03 09:07:51 door DDT_OK_CARS op BREEK. Waterprobleem Afrika opgelost
Ja, maar wie gaat ze dan aftrekken?
-4 kudos 2026-02-26 14:53:35 door X-Man op Vrouwenhulp
wat het maar nep.
10 kudos 2026-02-26 14:25:40 door ikdenkwat op Vrouwenhulp
Nou niet allemaal met die lamp en de ladder schuift weg.
3 kudos 2026-01-15 19:01:42 door reageer_meneer op Rallyrijder knalt door het bos
Hij is ook zo weer weg, dat is het voordeel.
12 kudos 2026-01-15 19:01:41 door vlasteler op Rallyrijder knalt door het bos
Kan je je weg naar huis niet meer vinden
0 kudos 2025-12-31 20:57:32 door Balzakius op Wegstaan jongenss!!
Het is ook meer een mongolenprobleem. Alleen we zijn er nog niet helemaal om dat goed te handhaven, dus we beginnen bij vuurwerk en fatbikes.
10 kudos 2025-12-31 13:32:25 door MiesNootAap op Wegstaan jongenss!!
Heeft met de doelgroep te maken die er gebruikt van maakt.
34 kudos 2025-12-16 19:55:33 door DeNeuze op Russisch AN-22 transportvliegtuig gecrasht
Halbe
5 kudos 2025-11-15 19:30:34 door Runnel op Bladblazen is gewoon mijn hobby
Dit is een onverhard bospad. Zonder die bladeren spoelt de grond weg bij een flinke bui. Lekker laten liggen dus…
-2 kudos 2025-10-10 07:15:01 door 0XEDD1E666 op Wat zijn jullie aan het doen?
@MVahl | 09-10-25 | 19:29: vin[dt]
-4 kudos 2025-10-09 21:53:43 door Cinderella op Wat zijn jullie aan het doen?
@Dodo218 | 09-10-25 | 20:02: *vindt
8 kudos 2025-10-09 18:02:50 door Dodo218 op Wat zijn jullie aan het doen?
Denk ook niet dat de hele straat dat vind
20 kudos 2025-10-09 17:29:46 door MVahl op Wat zijn jullie aan het doen?
*vindt
52 kudos 2025-09-21 18:46:11 door Olijke Guit op Politie popt overvaller.
@Spruitje1 | 21-09-25 | 18:42: Met een wapen volgens signalement. Na vele waarschuwingen tijdens aanhouding om wapen neer te leggen ging hij er vandoor en werd toen pas neergeschoten.
-68 kudos 2025-09-21 18:31:06 door JohnJ.K. op Politie popt overvaller.
Dader rent weg (is dus niet defensief schieten) en agent schiet in de richting van de auto. Ik denk dat de agent nog wel een onderzoekje gaat krijgen .. dus ja, sterkte aan de agent.
64 kudos 2025-09-21 17:17:08 door Santtulainen op Politie popt overvaller.
Precies, want de agent wordt zometeen vervolgd voor excessief geweld tegen tiener.
50 kudos 2025-09-21 16:42:38 door Spruitje1 op Politie popt overvaller.
Was een minderjarige die probeerde een farbike te stelen.
31 kudos 2025-09-21 16:13:50 door Groteanushiero op Politie popt overvaller.
@Leguit | 21-09-25 | 18:11: Achter je.
52 kudos 2025-09-21 16:11:08 door Leguit op Politie popt overvaller.
@Groteanushiero | 21-09-25 | 18:05: Welke dealer?
-74 kudos 2025-09-21 16:05:35 door Groteanushiero op Politie popt overvaller.
Kijkt de dealer ook mee.
-3 kudos 2025-09-20 17:38:39 door DoeIsNietDoen op Hommel is vriend
Dar*
0 kudos 2025-09-19 18:56:12 door Anyways op Jimmy Kimmel is gecancelt door Trump
Nee.
0 kudos 2025-08-31 08:00:20 door kippenpootje op Lol met een filtertje
Ik snap het nog steeds niet. Geen idee waar ik naar gekeken heb.
11 kudos 2025-08-30 13:24:55 door larsp1982 op Lol met een filtertje
ik heb hier gewoon nooit de leeftijd voor gehad.
31 kudos 2025-08-30 12:56:12 door Broek der Broeken op Lol met een filtertje
Zelfde hier. In eerste instantie duurde het iets te lang voor ik de grap begreep, in tweede instantie vond ik het gewoon niet grappig.