DumpStats voor Kippepootjes

12,472 +12848 -376

Kudos

#5958 (Top 1.8643%)

Kudos/dag 6.73
Kudos/reaguursel 55.93
Meeste kudos op 1 reaguursel 2505
Minste kudos op 1 reaguursel -115

223

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 7.6
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 26-02-2021
Eerste reactie op 28-05-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-07 08:54:55 door owikzegmaarwat op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@dikke-vinger | 06-06-26 | 15:16: ik denk niet dat mijn mening interessant is maar ik erger me er regelmatig aan dat ik in mijn beleving soms gemind wordt terwijl ik niks geks of doms zeg. soms verwacht ik het wel hoor en is het wel eens terecht maar meer dan eens kijk ik naar een comment met minnetjes en dan denk ik: "Wáárom????"
Als het aan mij lag werd de min knop weggehaald net als bij youtube. of nou ja die knop is er nog wel daar maar anderen kunnen niet zien hoeveel er gemind is.

7 kudos 2026-06-06 13:16:23 door dikke-vinger op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
@ArnoldBraumschweiger | 06-06-26 | 15:09: We doen het toch allemaal voor de plusjes. Of zijn er echt mensen die denken dat hun mening interessant is?

29 kudos 2026-06-06 13:09:46 door ArnoldBraumschweiger op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
Wanneer mensen een zin beginnen met "ik zal wel gemind worden", dan weten ze al dat ze niet gemind zullen worden. Je doet dit alleen maar voor de plusjes.

3 kudos 2026-06-06 13:05:44 door Bernie_Enkelsteen op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
Ben het met je eens. Zeker als je dit afzet tegen wat wij terug krijgen bij een uitzwaai wedstrijd met Algerijnen. Doe mij dan maar dit.

4 kudos 2026-05-19 07:42:57 door mr.Cam op Stukje touren met de boys
Die dronken redneck in zijn pick-up is wel het laatste waar ik naar zou kijken in dit geval. Wat een mongool. Sloopt daar even voor een half miljoen aan auto's met zijn actie.

10 kudos 2026-02-26 14:25:40 door ikdenkwat op Vrouwenhulp
Nou niet allemaal met die lamp en de ladder schuift weg.

0 kudos 2025-12-31 20:57:32 door Balzakius op Wegstaan jongenss!!
Het is ook meer een mongolenprobleem. Alleen we zijn er nog niet helemaal om dat goed te handhaven, dus we beginnen bij vuurwerk en fatbikes.

5 kudos 2025-11-15 19:30:34 door Runnel op Bladblazen is gewoon mijn hobby
Dit is een onverhard bospad. Zonder die bladeren spoelt de grond weg bij een flinke bui. Lekker laten liggen dus…

52 kudos 2025-09-21 18:46:11 door Olijke Guit op Politie popt overvaller.
@Spruitje1 | 21-09-25 | 18:42: Met een wapen volgens signalement. Na vele waarschuwingen tijdens aanhouding om wapen neer te leggen ging hij er vandoor en werd toen pas neergeschoten.

-68 kudos 2025-09-21 18:31:06 door JohnJ.K. op Politie popt overvaller.
Dader rent weg (is dus niet defensief schieten) en agent schiet in de richting van de auto. Ik denk dat de agent nog wel een onderzoekje gaat krijgen .. dus ja, sterkte aan de agent.

31 kudos 2025-08-30 12:56:12 door Broek der Broeken op Lol met een filtertje
Zelfde hier. In eerste instantie duurde het iets te lang voor ik de grap begreep, in tweede instantie vond ik het gewoon niet grappig.