4,228 +4697 -469
Kudos
#15664 (Top 4.9014%)
| Kudos/dag | 0.81 |
| Kudos/reaguursel | 21.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 912 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -76 |
4,228 +4697 -469
Kudos
#15664 (Top 4.9014%)
| Kudos/dag | 0.81 |
| Kudos/reaguursel | 21.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 912 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -76 |
194
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 27-03-2012 |
| Eerste reactie op | 27-03-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-17 11:54:54 door Bunkertime op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Slokdarmvolkwakker | 17-06-26 | 12:10: Dit dus. Voorgekookte shit. Let op mijn woorden: over 4, misschien 8 jaar wordt 'plotseling' Saudi Arabië of Qatar wereldkampioen.
2 kudos 2026-06-17 10:10:42 door Slokdarmvolkwakker op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Iedereen kan inpakken. Als het aan de fifa ligt zal Argentinië wel weer kampioen worden met alle hulp van dien.
0 kudos 2026-06-12 21:40:13 door slabak12 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Waarom altijd zoveel haast? Beetje het probleem tegenwoordig, iedereen moet maar hard rijden want stel je voor dat je een minuut later thuis komt.
4 kudos 2026-06-12 21:24:54 door Geen jeweetwel op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Misschien moet je het hele filmpje even kijken, pannenkoek.
57 kudos 2026-06-12 20:22:03 door Qarnix op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Dashcammer rijdt gewoon achter iemand, kan er vrij weinig aan doen
0 kudos 2026-06-12 05:13:34 door Willy1988 op Droeftoeter vergeet te betalen
@reaguurder31 | 11-06-26 | 16:26: Die heb ik allemaal niet. Noem mij maar gek maar vroeger als kind kreeg ik te horen dat de politie er is om boeven te vangen.
1 kudos 2026-06-11 20:43:57 door Peerke16 op Rob houdt van vlees
Waarom moet men oprotten met Vega zooi? Die zooi mag toch net zo goed bestaan als gewone zooi? Ik snap dus echt niet dat mensen er aanstoot aan nemen dat er bijvoorbeeld naast een kroket een vegakroket wordt aangeboden. Lekker boeiend, eet het gewoon niet. De Efteling staat ook vol met saaie kutattracties, zeg je dan ook "rot op met je draaimolens en glijbaanzooi, ik kom hier voor de achtbanen"?
0 kudos 2026-06-11 18:30:16 door Peterrrrrrrr op Rob houdt van vlees
Want je mag geen rundvleeskroket, frikandel, kipcorn, bamiblok, broodje Unox, frietje stoofvlees, kebab, spekpannenkoek, etc meer bestellen? Dat hebben ze allemaal nog steeds gewoon op voorraad, en is standaard niet-vegetarisch. Maarja, jij gaat natuurlijk speciaal naar een pretpark voor de kipnuggets.
9 kudos 2026-06-11 14:56:06 door Conjopaard op Rob houdt van vlees
Het wordt ook als alternatief aangeboden, er wordt nog voldoende vlees in het park verkocht.
6 kudos 2026-06-11 14:26:27 door reaguurder31 op Droeftoeter vergeet te betalen
@KikoMontana | 11-06-26 | 16:23: Alsof je overal de politie voor nodig hebt.. Wel kortzichtig dat je daar alleen aan denkt.. Wat denk je van beelden delen via je fb, insta of dumpert..
9 kudos 2026-06-11 14:23:16 door KikoMontana op Droeftoeter vergeet te betalen
Je kan tegewoordig weinig met je beelden aangezien de politie toch nergens tijd voor heeft.
3 kudos 2026-02-20 14:01:00 door Pollop op Het is een hele mooie dag
Zet even een raampje open!
9 kudos 2023-07-07 14:35:11 door Scagnetti op Verschuilen achter het hek?
Mess with the bull you get the horns.
0 kudos 2023-07-03 12:51:56 door guurst3 op Damian trekt even een mes
Juist omdat het hier nu staat en er publieke druk ontstaat.
Als dit niet gefilmd en gepubliceerd was, was het ten hoogste een brief op de mat.
14 kudos 2023-07-03 12:30:29 door Generaal_aarswater op Damian trekt even een mes
En een uurtje later loopt ie weer buiten.omdat ie te jong is om te vervolgen.
-67 kudos 2023-07-01 18:04:58 door Analfa-b-t op Niet alleen max haalt P1
Ik zie mensen die gek doen en de tijd van hun leven hebben. Omdat u een ander soort fan bent maakt u niet superieur.
Ik zou ook niet met een paraplu in m’n anus op een kliko van de bult af willen glijden, maar ik wil ook niet zo zeiken als dat jij doet.
Leef en laat leven, zolang ze niemand pijn doen en lachen ben jij hier de sneuneus.
0 kudos 2023-06-15 04:50:01 door Henkyouverymuch op Doe maar wat Lego
Hij heeft alles verkocht en staat nu met Lego handen.
6 kudos 2023-06-14 21:34:05 door Kornflake op Doe maar wat Lego
Lego.nl
9 kudos 2023-06-14 21:11:08 door Haunting_Zehel op Doe maar wat Lego
Ik heb een zoon van bijna een jaar. Vanaf dag 1 begon ik met Lego kopen. Mijn vrouw zegt dat hij daar te jong voor is, ik zeg dat ik hem daarom help. Plus, als hij straks oud genoeg is en wel interesse heeft in Lego (dat is namelijk altijd afwachten) dan hoef ik niet alles in 1x te kopen. Tot die tijd geniet ik er zelf gewoon van.
5 kudos 2023-06-14 20:58:27 door De Veerboot op Doe maar wat Lego
De Lego icons series zijn vet om te bouwen. Koop een setje en probeer het eens.
12 kudos 2023-06-14 20:42:50 door Doodgraverskapitaal op Doe maar wat Lego
Je zit vast?
20 kudos 2023-06-14 20:34:08 door BennieDeKok2 op Doe maar wat Lego
Wat of wie houdt je tegen?
34 kudos 2023-06-14 20:23:16 door Anusbrood op Doe maar wat Lego
Geen handen meer?
3 kudos 2023-06-08 17:33:53 door Schuurm op Russen bombarderen Kherson
@Perplexy | 08-06-2023 | 19:06: 6 centrales of 1 centrale met 6 reactoren?
Het is dat laatste, wel de grootste van Europa.
3 kudos 2023-06-08 17:06:49 door Perplexy op Russen bombarderen Kherson
Als hij dat doet? Dan is de controle totaal weg. Dan wordt het reactie op reactie. Jullie doen dit, wij doen dit. Dat soort oorlog levert alleen maar verliezers op. Vele nucleaire parkeerplaatsen gaan dan ontstaan. Dat wilt niemand!! Dat zou MAD zijn..... Maar er speelt wat anders mee. Stuwmeer was bedoeld voor koeling van 6 kerncentrales. Zijn allemaal "uitgezet" Maar met de huidige koeling kunnen ze nog maanden vooruit.... Maar daarna? Ondanks "uitgezet" hebben ze nog steeds koeling nodig. Die ramp kan dus van een hele andere kant komen. Tsjernobyl x6?..... Dat stuwmeer was speciaal bedoeld voor de 6 centrales!!! Heropbouw van die dam gaat jaren duren. En dan nog onder vredes omstandigheden.... Rusland speelt met vuur.....
0 kudos 2023-06-06 14:53:40 door Rest in privacy op Recht in je broodje rosbief
-weggejorist-
2 kudos 2023-06-06 13:41:31 door SpaceVogel op Recht in je broodje rosbief
Ooh ja.
-2 kudos 2023-04-29 07:58:24 door Ruud-i op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Ja, en dat vonden we vroeger ook een triest aangezicht ;-)
1 kudos 2023-04-28 21:59:32 door Haunting_Zehel op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Dat is waar. Ik had zo'n wijde broek, met van die zakken aan de zijkant. Was toen mode, ik denk binnenkort ook wel weer.
3 kudos 2023-04-28 21:20:24 door Florp op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Maar geen tasje.
12 kudos 2023-04-28 18:43:07 door Madmaussie op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Australian koop je tegenwoordig bij de action.
12 kudos 2023-04-28 18:42:40 door Jacky07 op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Wij liepen met groene bomberjacks en blauwe Kangaroos of grijze New Balance. 1984/1985?
14 kudos 2023-04-28 18:28:04 door MysticVirus88 op Wat zit er eigenlijk in je tasje?
Heb nog steeds dezelfde Aprillia van toen (2007) in de schuur staan! Ding is onverwoestbaar.
0 kudos 2023-04-20 19:30:37 door Vagebont op Echt of game?
Klopt maar hopelijk volgen andere engines ook, het heeft toch wel weer dat UE gevoel wat je in elke UE spel ziet...
0 kudos 2023-04-15 08:38:35 door bartjes999 op 30 Orka's versus 2 walvissen
Het origineel is niet VVS ?
-4 kudos 2023-04-14 21:18:41 door Rest in privacy op 30 Orka's versus 2 walvissen
En hier de aftermath: https://www.dumpert.nl/item/10...
5 kudos 2023-04-14 07:05:01 door kaalkoppie op Pimp my ride
Nee hoor, dat is een originele Lada
8 kudos 2023-03-26 09:59:44 door Peugioot op Gangstarap meisje voelt hem wel
Zelfs 10 jaar terug niet
34 kudos 2023-03-26 09:47:20 door OudeMaasweg op Gangstarap meisje voelt hem wel
Nu eigenlijk ook niet.
52 kudos 2023-03-22 11:27:03 door Robotplox op Repper 6ix9ine in elkaar gemept in sportschool
Andere criminelen 'vrienden' die je bestolen hebben en seks hebben gehad met jouw vriendin achter jouw rug om terugpakken om onder een gevangenisstraf uit te komen.. Tja, dan word ik ook maar rat genoemd, maar ik had die kans ook gegrepen hoor. Enfin, het blijft wel een loser.
12 kudos 2023-03-11 23:02:47 door Olliesnieuweacc op Lijntje snuiven van de schedel van je mattie
Een maat van mij zei, ik heb 150 Euro in mijn neus gestopt. Ik vertelde hem dat niet goed was en dat ook zonde is, en dat hij er beter cocaïne voor had kunnen kopen.
-22 kudos 2023-03-11 20:13:01 door StevenQ op Familieauto testen
Als ze de zorgkosten maar zelf betalen als het misgaat dan, want dit is gewoon gevaarlijk
24 kudos 2023-03-11 19:40:06 door Uhoortnogvanons op Familieauto testen
Geef mij een hooischuur en een knappe boerendochter..
5 kudos 2023-03-11 19:32:18 door Stoere op Lijntje snuiven van de schedel van je mattie
@Hefan | 11-03-2023 | 19:55: Iets te regelmatig waarschijnlijk.
41 kudos 2023-03-11 19:12:42 door Loosecanon op Familieauto testen
Liever niet, laat de wollah’s maar in de stad.
14 kudos 2023-03-11 18:55:03 door Hefan op Lijntje snuiven van de schedel van je mattie
Dan was het niet meer regelmatig lijkt me
9 kudos 2023-03-11 18:20:47 door Toompie888 op Lijntje snuiven van de schedel van je mattie
Gordon?
-111 kudos 2023-03-11 16:19:52 door Stonede Neger op Lijntje snuiven van de schedel van je mattie
Dan heb je nooit goed spul gehad.
8 kudos 2023-03-07 00:05:19 door owikzegmaarwat op Tony en Avril zijn nog jong
@JoskedenDraaier | 06-03-2023 | 23:00: *zucht* dat gehuil om plakplaatjes altijd. en wij maar vrouwen uitlachen als er weer eens eentje op dumpert langskomt met een eisenpakket wat ze in een man wil zien.
-2 kudos 2023-03-06 23:08:49 door Mast3rdam op Tieners crashen gestolen auto van viaduct af
@CrippledRaver | 06-03-2023 | 22:53: no shit, Sherlock.