DumpStats voor J3T

4,228 +4697 -469

Kudos

#15664 (Top 4.9014%)

Kudos/dag 0.81
Kudos/reaguursel 21.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 912
Minste kudos op 1 reaguursel -76

194

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 27-03-2012
Eerste reactie op 27-03-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-17 11:54:54 door Bunkertime op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
@Slokdarmvolkwakker | 17-06-26 | 12:10: Dit dus. Voorgekookte shit. Let op mijn woorden: over 4, misschien 8 jaar wordt 'plotseling' Saudi Arabië of Qatar wereldkampioen.

0 kudos 2026-06-12 05:13:34 door Willy1988 op Droeftoeter vergeet te betalen
@reaguurder31 | 11-06-26 | 16:26: Die heb ik allemaal niet. Noem mij maar gek maar vroeger als kind kreeg ik te horen dat de politie er is om boeven te vangen.

1 kudos 2026-06-11 20:43:57 door Peerke16 op Rob houdt van vlees
Waarom moet men oprotten met Vega zooi? Die zooi mag toch net zo goed bestaan als gewone zooi? Ik snap dus echt niet dat mensen er aanstoot aan nemen dat er bijvoorbeeld naast een kroket een vegakroket wordt aangeboden. Lekker boeiend, eet het gewoon niet. De Efteling staat ook vol met saaie kutattracties, zeg je dan ook "rot op met je draaimolens en glijbaanzooi, ik kom hier voor de achtbanen"?

0 kudos 2026-06-11 18:30:16 door Peterrrrrrrr op Rob houdt van vlees
Want je mag geen rundvleeskroket, frikandel, kipcorn, bamiblok, broodje Unox, frietje stoofvlees, kebab, spekpannenkoek, etc meer bestellen? Dat hebben ze allemaal nog steeds gewoon op voorraad, en is standaard niet-vegetarisch. Maarja, jij gaat natuurlijk speciaal naar een pretpark voor de kipnuggets.

9 kudos 2026-06-11 14:56:06 door Conjopaard op Rob houdt van vlees
Het wordt ook als alternatief aangeboden, er wordt nog voldoende vlees in het park verkocht.

6 kudos 2026-06-11 14:26:27 door reaguurder31 op Droeftoeter vergeet te betalen
@KikoMontana | 11-06-26 | 16:23: Alsof je overal de politie voor nodig hebt.. Wel kortzichtig dat je daar alleen aan denkt.. Wat denk je van beelden delen via je fb, insta of dumpert..

0 kudos 2023-07-03 12:51:56 door guurst3 op Damian trekt even een mes
Juist omdat het hier nu staat en er publieke druk ontstaat.
Als dit niet gefilmd en gepubliceerd was, was het ten hoogste een brief op de mat.

-67 kudos 2023-07-01 18:04:58 door Analfa-b-t op Niet alleen max haalt P1
Ik zie mensen die gek doen en de tijd van hun leven hebben. Omdat u een ander soort fan bent maakt u niet superieur.

Ik zou ook niet met een paraplu in m’n anus op een kliko van de bult af willen glijden, maar ik wil ook niet zo zeiken als dat jij doet.

Leef en laat leven, zolang ze niemand pijn doen en lachen ben jij hier de sneuneus.

9 kudos 2023-06-14 21:11:08 door Haunting_Zehel op Doe maar wat Lego
Ik heb een zoon van bijna een jaar. Vanaf dag 1 begon ik met Lego kopen. Mijn vrouw zegt dat hij daar te jong voor is, ik zeg dat ik hem daarom help. Plus, als hij straks oud genoeg is en wel interesse heeft in Lego (dat is namelijk altijd afwachten) dan hoef ik niet alles in 1x te kopen. Tot die tijd geniet ik er zelf gewoon van.

5 kudos 2023-06-14 20:58:27 door De Veerboot op Doe maar wat Lego
De Lego icons series zijn vet om te bouwen. Koop een setje en probeer het eens.

3 kudos 2023-06-08 17:33:53 door Schuurm op Russen bombarderen Kherson
@Perplexy | 08-06-2023 | 19:06: 6 centrales of 1 centrale met 6 reactoren?
Het is dat laatste, wel de grootste van Europa.

3 kudos 2023-06-08 17:06:49 door Perplexy op Russen bombarderen Kherson
Als hij dat doet? Dan is de controle totaal weg. Dan wordt het reactie op reactie. Jullie doen dit, wij doen dit. Dat soort oorlog levert alleen maar verliezers op. Vele nucleaire parkeerplaatsen gaan dan ontstaan. Dat wilt niemand!! Dat zou MAD zijn..... Maar er speelt wat anders mee. Stuwmeer was bedoeld voor koeling van 6 kerncentrales. Zijn allemaal "uitgezet" Maar met de huidige koeling kunnen ze nog maanden vooruit.... Maar daarna? Ondanks "uitgezet" hebben ze nog steeds koeling nodig. Die ramp kan dus van een hele andere kant komen. Tsjernobyl x6?..... Dat stuwmeer was speciaal bedoeld voor de 6 centrales!!! Heropbouw van die dam gaat jaren duren. En dan nog onder vredes omstandigheden.... Rusland speelt met vuur.....

0 kudos 2023-04-20 19:30:37 door Vagebont op Echt of game?
Klopt maar hopelijk volgen andere engines ook, het heeft toch wel weer dat UE gevoel wat je in elke UE spel ziet...

52 kudos 2023-03-22 11:27:03 door Robotplox op Repper 6ix9ine in elkaar gemept in sportschool
Andere criminelen 'vrienden' die je bestolen hebben en seks hebben gehad met jouw vriendin achter jouw rug om terugpakken om onder een gevangenisstraf uit te komen.. Tja, dan word ik ook maar rat genoemd, maar ik had die kans ook gegrepen hoor. Enfin, het blijft wel een loser.

-22 kudos 2023-03-11 20:13:01 door StevenQ op Familieauto testen
Als ze de zorgkosten maar zelf betalen als het misgaat dan, want dit is gewoon gevaarlijk

8 kudos 2023-03-07 00:05:19 door owikzegmaarwat op Tony en Avril zijn nog jong
@JoskedenDraaier | 06-03-2023 | 23:00: *zucht* dat gehuil om plakplaatjes altijd. en wij maar vrouwen uitlachen als er weer eens eentje op dumpert langskomt met een eisenpakket wat ze in een man wil zien.