330 +1286 -956
Kudos
#56899 (Top 17.8042%)
| Kudos/dag | 0.42 |
| Kudos/reaguursel | 1.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -382 |
330 +1286 -956
Kudos
#56899 (Top 17.8042%)
| Kudos/dag | 0.42 |
| Kudos/reaguursel | 1.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 121 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -382 |
182
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.23 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 15-03-2024 |
| Eerste reactie op | 24-04-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 01:07:05 op Even een fotofinishje pakken
Heilige poep is wel goed?
2 kudos 2026-06-25 01:04:58 op Vechtdalrally met lichtshowtje
Nou, echt je had er bij moeten zijn!
14 kudos 2026-06-25 01:03:19 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ik staar allee maar naar die pukkel tussen dr tieten, waar ging dit over?
9 kudos 2026-06-25 00:57:08 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Dit moet wel AI zijn, Zandvoort zonder overlast brengende Marokkanen?
2 kudos 2026-06-25 00:21:44 op Warm jongens
Is dat badje lek?
6 kudos 2026-06-15 14:17:28 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Net als die op 04:11
0 kudos 2026-06-12 23:40:13 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Waarom altijd zoveel haast? Beetje het probleem tegenwoordig, iedereen moet maar hard rijden want stel je voor dat je een minuut later thuis komt.
4 kudos 2026-06-12 15:39:11 op Lift nodig?
Nee, juist bovenuit-kijk-spiegels!
19 kudos 2026-06-11 17:03:38 op Op naar de wedstrijd
Met je telefoon in de hand om het te filmen
-3 kudos 2026-06-09 01:23:27 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Laat m lekker op een of ander betaal kanaal de miljonair uithangen en dom rondjes rijden zonder enige spanning, ik pas ff (al hoorde ik dat de laatste wedstrijd toch eindelijk weer wat spanning bracht... sinds jaren)
44 kudos 2026-06-06 01:52:52 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Gaan we nu echt dumpert volplempen met roddel-nieuws van oude-kranten websites? Echt, tief op met deze troep. Ik ken dat mens niet, wil haar niet kennen dus uploader: ga lekker een krant kopen als je dingen wil lezen over een of andere miep maar val mij er niet mee lastig, vind het een verloedering van Dumpert
8 kudos 2026-06-06 01:45:49 op Knikkende knieën
Ik span dit, zou ook afgeleid zijn als bestuurder als iemand zo raar met z'n telefoon loopt te bellen.
-2 kudos 2026-05-27 21:57:14 op De Kleintjes wakker maken
Aha! U heeft een Hamas vogel-soort gevonden die graag weerloze kleine vogeltjes afmaakt, en om dat gedrag te ondersteunen gaat U zich nu aan de snelweg vast plakken, om daarna deze lieve vogel met z'n kleintjes de schuld te geven?
4 kudos 2026-05-27 21:43:37 op Gaat ie?
Zit zn stuur vast of zo?
0 kudos 2026-05-25 02:37:41 op Het leven met triple D
Ben eigenlijk op zoek naar de "voor het kitten" afbeeldingen en videos
-23 kudos 2026-05-22 14:53:28 op Alexia krijgt vraagje over relatie
Wat een zure bek heeft zij.
1 kudos 2026-05-22 01:14:59 op Mooie asuto
Hij krijgt er 2 dames bij blijkbaar, vergeet ze alleen mee te nemen!
0 kudos 2026-05-22 01:09:32 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Weet niet wat er in jou portemonnee zit (of je mobiele telefoon), maar voor de meeste mensen is dit hun "leven", alles zit er in, en als dat gestolen wordt....
-24 kudos 2026-05-22 00:43:00 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
U kijkt teveel Hunted, alleen daar worden masten "aangestraald" en zijn auto's per direct te volgen op de snelweg, en vervolgens mobiele telefoons en auto's te volgens op de meter nauwkeurig. In de echte wereld... tja daar werkt het toch net iets anders.
20 kudos 2026-05-22 00:39:26 op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
"dese", u klinkt als een van deze inbreek kneusjes, gewoon laten staan die beelden, aan de schandpaal met dit soort riffers.
40 kudos 2026-05-04 10:02:01 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Op 0:44 komt er nog eentje zich er mee bemoeien, kan aan mij liggen maar als je diep in de nacht achtervolgt wordt door 2 auto's in de middle of niks missen we nogal wat voorgeschiedenis.
2 kudos 2026-04-28 01:30:09 op plassen tegen het gemeentehuis
@Kneiterlinks | 27-04-26 | 19:55: Noem dan ook ff een ander land waar wel op iedere straathoek een blinkend schoon openbaar toilet staat! Nou? Dacht ik al!
16 kudos 2026-04-28 01:02:21 op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Die pillen koning links onder heeft oog voor hele andere dingen,
-2 kudos 2026-04-22 22:44:59 op Jane XL in de water
Peeling (ook wel exfoliation genoemd) is een techniek in de cosmetica, waarbij oude oppervlakkige huidcellen verwijderd worden en nieuwe, jonge huidcellen aan de oppervlakte komen, waardoor de huid er zacht en egaal gaat uitzien.
35 kudos 2026-04-22 00:38:52 op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Er is toch echt heel veel meer mis met die buurt!
15 kudos 2026-04-21 12:58:47 op Krantenpuzzeltje
Leuk gedaan! Hoop dat die 15 krantenlezers het ook zien!
18 kudos 2026-04-21 12:49:43 op Verkeersado snijdt via invoegstrook
Kwam ze nu klaar op 0:07?
-4 kudos 2026-04-21 12:48:12 op Perrongelukje
@HermanDePermban | 21-04-26 | 12:19: Als ik wil lezen pak ik wel een boek!
21 kudos 2026-04-21 12:47:23 op Perrongelukje
Wat een gewauwel, geen idee ook wat en hoe.
-8 kudos 2026-04-20 01:17:18 op Stukje kwali op de Nürburgring met Max Verstappen
Wat een rare bedoeling, dat je zelfs met je lampen moet gaan knipperen om er langs te kunnen alsof je op de autobahn rijdt.
-5 kudos 2026-04-20 01:10:33 op Stukje kwali op de Nürburgring met Max Verstappen
Liet F1 al links liggen, waarom zou ik iets nog saaiers wel gaan kijken?
-1 kudos 2026-04-20 01:01:30 op Goedemiddag, ik ben een klant!
Span ik! Jij wil het natuurlijk ook kunnen blijven volgen op je 256 kleuren SVG monitor!
3 kudos 2026-04-20 00:49:35 op LOTR beeldje maken
Kun je alleen je brieven-opener kwijt
13 kudos 2026-04-20 00:38:13 op Nieuw Nederlands record
Nou het zelfde als bij iedere andere sport. douchen en weer naar huis.
15 kudos 2026-04-19 22:15:47 op Goedkoop eten voor twee, voor 1 dollar.
Mevrouw slabak heeft een abonnementje op Hello Fresh, is net zoiets als dit maar dan met een stukje knoflook en zakje kruiden er bij.
2 kudos 2026-04-19 22:07:51 op Politie doet brakecheck! | Dumpert Dashcam 64
0:30, mooi zo'n 4k camera waar je dus geen ruk aan hebt!
6 kudos 2026-04-18 09:15:29 op Rotte kies verbouwen
Of om die camera die daar 360 rondcirkelt.
-29 kudos 2026-04-18 09:04:11 op Baby neushoorn gaat lekker
Boomer met je CTR monitor!
5 kudos 2026-04-14 01:34:55 op Wat is dit, ben je aan het livestreamen?
@WhySoSeriousss | 14-04-26 | 01:26: Eerlijk toegeven, dat had ik dan wel weer hilarisch gevonden, ingezonden stuk in de krant en nog geplaatst ook met "ik zou haar doen"
2 kudos 2026-04-14 01:31:57 op Oncologen doen misdiagnose
Staat niemand met vlaggetjes en confetti blij te zijn, is gewoon iemand een een spel-programma een woord aan het raden. Niet zo aangebrand doen.
2 kudos 2026-04-14 01:23:31 op Oncologen doen misdiagnose
Overdreven gedoe, is een ziekte ja, ziekte gaan veel mensen dood aan ja, maar hoezo mag je dat niet gebruiken in een woorden raad spel?
4 kudos 2026-04-14 01:21:51 op Oncologen doen misdiagnose
Waarom triest, je staat onder tijdsdruk in een spel en volgens het Nederlandse woordenboek heb je naast Kanker nog 2 mogelijkheden, en wel het juiste antwoord "Kanjer" of "Kanter". Die laatste had ik persoonlijk nog nooit van gehoord. Dus nee, niet triest, gewoon een triest upload filmpje en idem reactie.
3 kudos 2026-04-14 01:10:22 op Ff niet mee bemoeien Genee!
Dubbele glitch in de matrix!
-9 kudos 2026-04-14 00:14:10 op Wat is dit, ben je aan het livestreamen?
Wat is dat tegenwoordig op Dumpert? Beetje vrouw in beeld en alle sneu-neuzen klimmen in het toetsenbord om iets over tieten, neuken of hoe lekker ze is en of ze haar zouden doen of niet te roeptoeteren. Is je leven echt zo treurig?
10 kudos 2026-04-14 00:02:47 op Wat is dit, ben je aan het livestreamen?
Is een filmpje, daar is Dumpert voor toch? Wat doe jij zoal op Dumpert?
0 kudos 2026-04-14 00:01:29 op Wat is dit, ben je aan het livestreamen?
Blackov is of een puber van 12, of zo'n Wehkamp catalogus rukker van in de 50.
-11 kudos 2026-04-13 11:19:08 op Rood is... toch doorrijden
Onnodig links rijden.
3 kudos 2026-04-11 22:56:42 op DAAAAG JUMBOOOO
kreeg ook een reclame van Pak die schans! Kans-niet-zo of zoiets
-20 kudos 2026-04-11 22:52:03 op BMW in de fik
Geen zonde, een PHEV klinkt toch zowiezo al als opgegegeven?
-50 kudos 2026-04-11 02:02:48 op Fietser steekt nog ff over
Nou nou nou meneer van de reparatie service, iets minder gestrest mag ook wel hoor. meteen op de toeter klimmen als er een fietser oversteekt. Je kunt ook gewoon een beetje anticiperen, je ziet die fietser al lang komen, gewoon ietsje minder hard optrekken fietser lekker laten fietsen, wordt de wereld een beetje blijer van, had je een leuk filmpje kunnen uploaden over hoe sympathiek je bent door al die haastige mensen mensen lekker voor laten gaan. En die rollator kan vast wel een minuutje langer wachten op een nieuw glimmend moertje, en dit keer wel een borgmoer gebruiken hè, anders moet je er over een week of wat weer naar toe over die stomme drukke weg.