19,081 +20368 -1287
Kudos
#3702 (Top 1.1584%)
| Kudos/dag | 5.84 |
| Kudos/reaguursel | 33.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -119 |
19,081 +20368 -1287
Kudos
#3702 (Top 1.1584%)
| Kudos/dag | 5.84 |
| Kudos/reaguursel | 33.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -119 |
567
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 24.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.71 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 22-06-2017 |
| Eerste reactie op | 11-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 19:54:10 door LinkerRechter op Nationaal Hitteplan UPDATE
Laat die rooie maar langsgaan met een mobiele airco!
33 kudos 2026-06-24 11:49:47 door Grolschkie op Nationaal Hitteplan UPDATE
Is goed, als jij de eerste 1000 euro doet, dan zal ik hem wel afleveren bij hem!
2 kudos 2026-06-23 20:17:26 door NatteKiwi op Carpaccio a la motorblok
Ik had jou ook betrapt daarop, door vanuit je spouwmuur stiekem naar je te gluren.
5 kudos 2026-06-23 19:05:18 door ZeikStralend op Carpaccio a la motorblok
Ik betrapte jou er ook op maar ik gluurde naar binnen door je zolderraampje <3
0 kudos 2026-06-22 21:35:30 door john68 op Wie durft
@DAFLUP | 22-06-26 | 16:35: bij mij helpt het licht aandoen steeds beter
-1 kudos 2026-06-22 21:34:11 door gekkehogo op Wie durft
@DAFLUP | 22-06-26 | 16:35: Altijd?
10 kudos 2026-06-22 14:35:07 door DAFLUP op Wie durft
Paar baco's van te voren drinken en gedurende de daad in een denkbeeldige iglo in je hoofd staartdelingen maken. Helpt voor mij altijd.
2 kudos 2026-06-20 12:11:10 door MakeEarthGreatAgain op LEGO-diefstal in Rijssen
Ze kunnen ook gewoon een voucher gebruiken zoals bij de scheermesjes in de supermarkt. Dan krijg je de scheermesjes ook in een ongeopende doos.
7 kudos 2026-06-17 19:09:36 door threeheadedmonkey op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
Vaccin?
2 kudos 2026-06-16 23:09:32 door snap dat dan! op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
interessant
5 kudos 2026-06-16 16:17:38 door *LuukSter* op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
Krijg je met dat warme weer.
4 kudos 2026-06-12 16:06:34 door FlamoesGarnaal op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
en Harderwijk kennende, zitten ze op zondag voorin in de kerk. Kan ze dus niks verweten worden!
0 kudos 2026-05-27 17:36:55 door Torpedo1964 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Op 01;15 prima actie van dame om dat fatbike geteisem wat staat te filmen aan te spreken. Duidelijke taal spreekt ze….
-1 kudos 2026-05-27 16:48:12 door Doelkoes op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
@ TheGhost8204 kijk, precies de opmerking waarmee je bewijst het intellect te hebben van een ingetrapt tuinhekje, veel dommer vindt je ze niet. @DoctorFluitketel is ook zo wat je zegt, ik moet gewoon wegblijven van de comments.
0 kudos 2026-05-27 15:47:17 door DoctorFluitketel op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Rustaaaagh!
Een andere mening maakt Dumpert toch juist leuk om te lezen? En anders zijn er wellicht betere websites voor jou.
2 kudos 2026-05-27 15:47:01 door TheGhost8204 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Dan ga je zelf lekker bij de politie als jij denkt dat je het beter kunt....
2 kudos 2026-05-27 15:45:11 door 69snellejelle69 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
De organisatie is al jaren rot van binnen. Het is al tijden kwantiteit boven de kwaliteit en met oog op 'diversiteit'. De staat van de huidige opleiding is op fysiek vlak om te janken, maar als je daar binnen de organisatie iets van durft te vinden heb je de poppen aan het dansen.
0 kudos 2026-05-27 05:33:10 door Nietstemelden op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Je vindt het mooi of niet mooi. Was deze dan wel mooi geweest voor minder geld?
0 kudos 2026-05-07 12:56:35 door Badderbeest! op Weer een job minder
Lulkoek, verhoog de pilsprijs met 50 cent en huur een student in om de bardienst te draaien.
3 kudos 2026-05-07 09:13:40 door xspalm op Weer een job minder
Zo waar. Je hebt mensen met 4 kinderen en een baan die ook nog een halve gymclub runnen. En je hebt mensen die wel tempatation Island kunnen kijken en dus geen tijd hebben om de club, die voor hun kinderen zorgt, te ondersteunen. En de balans beweegt duidelijk de verkeerde kant op. Ik ben zo'n vrijwilliger met tot voor kort een zeer drukke baan en de frustratie over de oninteresse neemt toe. Maar het bijltje erbij neergooien? De onschuldige kindjes zijn de dupe. Als ik dat moet uitleggen aan de hemelpoort…
2 kudos 2026-05-07 08:07:37 door nlnoob op Weer een job minder
Nederlanders worden met de dag egoïstischer. Mensen die hun kinderen op de voetbal droppen om hun eigen "vrijetijd" te hebben. Vervolgens is het toch wel mooi weer om met de 'kids' naar het strand te gaan, dus worden ze tijdens de wedstrijd opgehaald om toch maar tijd met het gezin door te brengen.
-1 kudos 2026-05-07 07:48:23 door xzaz2 op Weer een job minder
Altijd grappig; er worden miljoenen verdiend in 't voetbal; laat er maar wat geld terugkomen van de top naar het amateurvoetbal.
10 kudos 2026-05-07 06:22:00 door Dionysus007281 op Weer een job minder
@teleersteenstot10 | 07-05-26 | 08:05: Dit zie je niet alleen bij voetbal, en zelfs niet alleen bij sportclubs. Laatste een informatieavond georganiseerd voor een school met bijna 1300 leerlingen. Er kwam welgeteld 1(!) ouder. Het interesseert ze niet meer. Facebook en Love Island zijn belangrijker dan de belevingswereld van de kinderen.
-3 kudos 2026-05-07 06:05:59 door teleersteenstot10 op Weer een job minder
Tja dat krijg de als steeds meer mensen een pesthekel aan voetbal krijgen.
3 kudos 2026-01-14 18:06:22 door Parabolicus op Even ruiken
1 filmpje aan elkaar plakken is daarentegen ook niet te doen.
Maar deze is inderdaad superkudt.
3 kudos 2026-01-11 13:49:51 door LaidBack op Lekkere weg om te driften
Volgens een filmpje van een paar dagen geleden vinden heel veel reaguurders hier op Dumpert het geluid van een geblazen V8 met bi-turbo in de RS6 mooier dan dit geluid van een atmosferische V8 van deze C63.
Rare wereld leven we in!
8 kudos 2026-01-11 09:03:51 door truusvandesnackkar op Lekkere weg om te driften
W204 c63 amg
-1 kudos 2026-01-11 08:47:44 door Alm8ige op Lekkere weg om te driften
Een of andere Amerikaanse muscle car.
7 kudos 2026-01-11 08:02:38 door Komopdankkjong op Lekkere weg om te driften
Ik denk een iets oudere Mercedes C63 AMG
0 kudos 2026-01-06 21:32:24 door owikzegmaarwat op Subaru doet het weer
@LocoMotion | 06-01-26 | 18:30: Insert elke 4x4 oh oh rustig maar hoor, je ziet toch een subaru in het filmpje toch of nie? Je hebt zeker dat filmpje met de audi gemist..
-4 kudos 2026-01-06 20:29:52 door Konttenen op Subaru doet het weer
@Dr.Kaos | 06-01-26 | 18:33: Ben je toch 2 a 3 dagen in het jaar de man. Terwijl je de rest van het jaar volledig zoek wordt gereden.
-24 kudos 2026-01-06 18:00:11 door duke_nukem op Subaru doet het weer
Leuk weetje. In Amerika heet het een Lesbaru omdat vooral door lesbiennes wordt gekocht.
15 kudos 2026-01-06 17:33:36 door Dr.Kaos op Subaru doet het weer
Vooral leuk als je bij het stoplicht staat en er veel sneeuw op de weg ligt. In eens zijn al die vlotte auto's niet zo vlot meer met optrekken.
17 kudos 2026-01-06 17:30:30 door LocoMotion op Subaru doet het weer
Insert vrijwel elke 4x4 hier, maar ja idd. Maten van mij zijn er ook al op uit. Subbie station met een 1.6je maar als je geen vrachtwagen hoeft te trekken is meer ook niet nodig.
2 kudos 2026-01-01 11:19:02 door SuperDuke25 op Vuurwerk op de motor
@Nouweland | 01-01-26 | 11:14: Dus jij denkt dat het help om de regels strenger te maken als iemand zich niet aan de regels houd?
4 kudos 2026-01-01 10:27:26 door Shoof op Vuurwerk op de motor
@Nouweland | 01-01-26 | 11:14: deugmens
1 kudos 2026-01-01 10:17:48 door Hunebedbouwer op Vuurwerk op de motor
@Nouweland | 01-01-26 | 11:14: Moraalridder
-3 kudos 2026-01-01 10:14:16 door Nouweland op Vuurwerk op de motor
Geen haat gewoon weer iemand die zich niet aan de regels houd waardoor regels alsmaar scherper worden en we straks helemaal niks meer mogen.
3 kudos 2025-06-15 12:02:16 door Goorpijp op Dumpert's Got Talent
Vreselijk inderdaad. Kan zo'n filmpje niet eens afkijken terwijl ik toch echt wel een muziekliefhebber ben.
6 kudos 2025-06-03 20:32:25 door Johnicorn op Overvallers denken hun slag te slaan
STEPHAN !!!
0 kudos 2025-06-03 15:59:15 door Het Vragevuur op Meisje vindt iets gestoord
Ok, dus je dochter is nog minderjarig, en je gaat nu al een beetje haar bestaan promoten op deze website?
Smeerlap. Bescherm dat kind een beetje.
0 kudos 2025-06-03 15:54:26 door darkracer125 op Meisje vindt iets gestoord
of je bent gewoon slecht in leeftijden schatten.
en "don't stick your dick in crazy" of varianten hier op die zeggen alleen maar "blijf er bij weg" tegen iedereen die Interesse heeft.
want zelf hebben ze die Interesse niet.
0 kudos 2025-06-03 14:47:59 door zaadjeuitjepiemol op Meisje vindt iets gestoord
Foto's?
2 kudos 2025-06-03 14:12:33 door Sanguine op Meisje vindt iets gestoord
Dit meisje is gewoon 18+ hoor en vermoedelijk student. Zie de eerdere video waar ze wijn op een terrasje drinkt: https://www.dumpert.nl/zoek/st... .
En dat mannen zich daar aangetrokken tot voelen is idd gewoon puur natuur, zelfs als de meeste zich daar in de praktijk vanwege etiquetten en morele overwegingen niet aan zouden beginnen.
5 kudos 2025-06-03 13:42:07 door BennieDeKok op Meisje vindt iets gestoord
Ze is gewoon 18+ hoor. En ik ook.
0 kudos 2025-06-03 13:36:09 door ikdenkwat op Meisje vindt iets gestoord
Pak die telefoon af zou ik zeggen.
4 kudos 2025-06-03 13:13:47 door Dikkejannes op Meisje vindt iets gestoord
Is natuur..
6 kudos 2025-06-01 14:45:59 door Johanvb op Daar komt de baas
@Loosecanon | 01-06-25 | 16:05: Of het helemaal correct geNederlandst is, dat is de vraag, maar ik denk dat de uitleg als volgt best als correct gezien mag worden:
Resident Evil (de reeks, niet het spel) wat een fantastische games (Engels woord dat in Nederland best gebruikt kan worden omdat het spelen van videospellen ook wordt aangeduid als 'gaming' en games zich daarmee onderscheiden van bordspellen).
-22 kudos 2025-06-01 14:05:25 door Loosecanon op Daar komt de baas
Een games?
-7 kudos 2025-05-29 17:14:05 door Jaman21 op Een greepje uit jullie reaguursels
slecht verhaal