10,108 +10737 -629
Kudos
#7373 (Top 2.3071%)
| Kudos/dag | 8.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -118 |
10,108 +10737 -629
Kudos
#7373 (Top 2.3071%)
| Kudos/dag | 8.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 596 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -118 |
607
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 19.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 04-05-2023 |
| Eerste reactie op | 04-05-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 22:26:45 door FireFox1 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@Westsider | 21-06-26 | 23:28: Maakt mij enkele moer uit als ze van hier uitvliegen naar andere landen.
Ik wil een Oranje zien met mensen die hier zijn geboren en zonder te twijfelen kiezen voor het Nederlands elftal.
Kleur, maakt mij geen donder uit. En het maakt de meeste Nederlands ook geen zak uit, als je maar participeerd in de Nederlande samenleving. En dat is zo breed gedragen, van Siffan Hassan tot Max Verstappen, we steunen ze massaal.
Al is Siffan Hassan geboren in Ethiopië en Max Verstappen in Belgie, maar beide voor Nederland gekozen.
0 kudos 2026-06-21 21:28:44 door Westsider op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Volgens types als Johan Derksen mag je alleen uitkomen voor het land waar je bent opgegroeid, omdat je daar van de sociale voorzieningen hebt geprofiteerd. Als men hem zou opvolgen zouden de elftallen van Curacao, Kaapverdië en Marokko er dus heel anders uitzien.
3 kudos 2026-06-21 16:11:55 door Dweeziltje op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
@John McClane | 21-06-26 | 15:21: Kijk maar naar André Pronk.
17 kudos 2026-06-21 13:21:28 door John McClane op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Altijd beter dan onsmakelijk lachen.
0 kudos 2026-06-18 15:07:01 door DerAlte71 op Vader helpt zijn kleine meisjes
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-15 08:42:11 door Farthdater op Kurwadikke bober op het zebrapad
Pools
8 kudos 2026-06-13 16:22:30 door Oxion90 op VAR corrigeert Makkelie
Dat had niets uitgemaakt. kijk maar naar 4 jaar geleden tegen Argentinië.
9 kudos 2026-06-11 14:29:56 door Dr. Klatergoud op Jaaa geslaagd!
Ik kies voor de laatste optie
3 kudos 2026-06-09 23:15:47 door Voorwaarden op Muntjes rapen in de V.S
Buiten dat dit heel erg triest is, vraag ik mij toch af wat er zou gebeuren wanneer je hun een zetje geeft. De goede richting op dan, dat bedoel ik.
2 kudos 2026-06-09 20:09:21 door Routine op Muntjes rapen in de V.S
@EbeneezerGoode | 09-06-26 | 19:40: Nu komt dat niet direct door de farmaceuten zelf, al begrijp ik wel wat je zegt. Hoe gek het ook klinkt; omdat de Taliban de heroïne teelt vrijwel lam gelegd heeft in Afghanistan komt dat het land bijna niet meer in dus moesten drugs handelaren hun spul elders halen. Dat is nu dus meestal Fentanyl. Veel drugs wordt daar nu mee verdund, dus verslaafden weten niet wat ze kopen. In Nederland zie je nu vooral vaak crack wat gebruikt wordt, maar ook fentanyl en soortgelijke opiaten maken tegenwoordig hun opmars in Europa, en het is een kwestie van tijd voordat mensen er hier ook op een manier zoals deze bij lopen. Dat probleem zou ook alleen maar groter worden mocht bijvoorbeeld de cocaïne handel vanuit Zuid-Amerika kapot zou gaan. Kiezen tussen het beste van 2 kwaden...
2 kudos 2026-06-09 19:44:44 door Geitenkaas_met_nootjes op Muntjes rapen in de V.S
Deze wereld is gemaakt door klootzakken. En dus gemaakt voor klootzakken. Helaas.
30 kudos 2026-06-09 17:40:43 door EbeneezerGoode op Muntjes rapen in de V.S
en een maatschappij waar bijna alles is geoorloofd om veel geld te verdienen. de pharmaceuten en artsen hebben de bevolking verslaafd gemaakt aan opiaten. Daarna is de verstrekking van opiaten meer aan banden gelegd en gingen mensen op zoek naar opsturen in het illegale circuit.
De VS kan pissig zijn op China en Mexico voor het aanleveren van de drugs, maar het is de VS zelf die de markt hiervoor heeft gecreëerd.
-14 kudos 2026-06-09 17:36:52 door Slip op Muntjes rapen in de V.S
dan halen we ze toch hierheen, geven we ze een woning en een uitkering.
2 kudos 2026-06-09 05:39:38 door PisFinger op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
@RanzigeKachel | 08-06-26 | 21:44:
Ook een S-Pedelec moet zich aan de maximale toegestane snelheid houden.
3 kudos 2026-06-08 19:57:23 door fuck_the_woke op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
@RanzigeKachel | 08-06-26 | 21:44:
Let op: Een speed pedelec wordt wettelijk gezien als een bromfiets (klasse B). Rijden op een standaard fietspad (alleen een fiets erop) binnen de bebouwde kom is niet toegestaan.
Maximumsnelheid speedpedelec
Voor een speedpedelec gelden de volgende snelheden:
Op de rijbaan maximaal 45 kilometer per uur
Op het fiets/bromfietspad buiten de bebouwde kom maximaal 40 kilometer per uur
Op het fiets/bromfietspad binnen de bebouwde kom maximaal 30 kilometer per uur
-10 kudos 2026-06-08 19:44:44 door RanzigeKachel op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Ondanks dat het dom is, technisch gezien klopt het nog ook. Speedelecs zijn snelle elektrische fietsen maar nog steeds volgen ze voor dat soort zaken fietsregels en ja, je mag zo hard fietsen als je kunt. Alleen de motor mag bij een speedelec tot 45kmh meehelpen. Er is jaren geleden een rechtzaak over geweest. Dat het niet verstandig is ben ik het volledig mee eens, maar het mag. Dom is het zeker, maar het mag wel.
-1 kudos 2026-06-03 18:10:34 door Nohara op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Niet allemaal hoor. Het deel dat niet gehersenspoeld is doet alsof het gehersenspoeld is. Doe je niet mee met de verafgoding van de Kim's dan wijst een geïndoctrineerde je zo aan en mogen jij en je familie voortaan in de mijnen werken.
2 kudos 2026-06-03 12:20:43 door Zeist030 op Dashboard van de dag
Het is overduidelijk "pappi". Dat kind is gewoon bang omdat zijn vader een auto ramt op de weg.
7 kudos 2026-05-30 18:42:19 door Dikke piet op Politie uitdagen is klappen vragen
Lekker man, lig je daar al met kanker, krijg je nog zo'n gezwel naast je
17 kudos 2026-05-30 18:24:23 door Wateenaccountnaamzeg op Politie uitdagen is klappen vragen
Zullen we dat kankerpatiënten maar niet aandoen? Die hoeven niet nogmaals gestraft te worden.
0 kudos 2026-05-26 16:40:44 door Aleksandr op Ik ben Moses
@Andy007 | 26-05-26 | 11:48: En dat is allemaal gebeurt in de Jordaan toch?
Romeinse soldaten.....
3 kudos 2026-05-26 11:56:39 door Walthanas op Ik ben Moses
@Andy007 | 26-05-26 | 11:48: Romeinse soldaten? Misschien moet je het verhaal van Mozes nog maar een keer nalezen, want daar kwamen geen Romeinen aan te pas! Het Egyptische leger kwam volgens de overlevering achter Moses aan de Rode Zee in.
4 kudos 2026-05-26 09:52:48 door LochteBats op Ik ben Moses
Ik denk dat het gewoon helemaal verzonnen is.
0 kudos 2026-05-26 09:48:10 door Andy007 op Ik ben Moses
Ik denk eerder het effect van Tsunami. De zee trekt zich terug . Moses en volgelingen gaan er door heen . Komt een bizarre vloedgolf en verdelgt zo alle Romeinse soldaten
6 kudos 2026-05-24 17:29:45 door KABAAL op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Gebrek aan zelfreflectie, las ik laatst.
6 kudos 2026-05-01 18:52:36 door Niebang op Mooi weer in tilburg
Naar de Rendac lijkt me beter.
1 kudos 2026-04-29 07:07:41 door Public_Pervert op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Camera's neerzetten en de beelden doorsturen naar de politie. Zelfs als het afval ze niet boeit heb je ze in ieder geval te pakken als ze bijvoorbeeld niet APK geldig zijn of in een gestolen auto rijden.
2 kudos 2026-04-29 06:42:39 door PSYx op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Bij McDonald's he je vrijwel altijd vuilnisbakken waar je langs kan rijden en je vuil kwijt kan zonder uit te stappen. Maar dan toch lui die deurtje open doen en alles zo op de grond flikkeren en weg rijden. Zijn vaak mensen die zichzelf erg stoer vinden.
14 kudos 2026-04-29 06:32:43 door Brammosopdefiets op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Ik vraag mij altijd af hoe men met zichzelf kan leven.
Afval uit je raam flikkeren is al debiel. Afval uit je raam flikkeren terwijl er twee meter verder een afvalbak staat is echt gewoon een spuitje waardig wat mij betreft.
-1 kudos 2026-04-28 17:21:31 door TommeltjeHorlepiep op Volgas op autoweg
Je kunt de oude ook ombuigen en weer terug vouwen. Bomen zijn te groot.
4 kudos 2026-04-28 15:58:49 door McGuyer op Volgas op autoweg
Als deze motorgek zich om een boom heen vouwt, is de nier gelijk aan fitel american.
3 kudos 2026-04-28 15:49:23 door onkl op Volgas op autoweg
@Kwaaie tor | 28-04-26 | 17:45: En niermachines. Desondanks hoop ik voor DerAlte's neef dat dit figuur zich zo om een boom vouwt dat zijn nieren nog nuttig zijn.
14 kudos 2026-04-28 15:45:07 door Kwaaie tor op Volgas op autoweg
Er bestaan gewoon nietmachines, nergens voor nodig om te wachten.
2 kudos 2026-04-22 11:06:50 door ikdenkwat op Prank gaat fout
@DerAlte71 | 22-04-26 | 12:45:
Een poets voor Perkstra!
3 kudos 2026-04-22 10:45:10 door DerAlte71 op Prank gaat fout
@R2 Kijk, dat is nog eens een klassiekertje! Een streek zou ook een mooie zijn. Doet mij denken aan die sketch van Jiskefet met die boerenjongens die ook een 'poets bakken'
12 kudos 2026-04-22 10:38:42 door R2_MeToo op Prank gaat fout
Poets?
0 kudos 2026-04-22 10:35:38 door Stijlloos_27_ste op Prank gaat fout
Voor de gek gehouden?
1 kudos 2026-04-20 21:02:45 door belco1998 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
Man man man, vlot inhalen is niet exclusief voor een specifiek type weg, maar is een algemene veiligheidsregel. Laat mij in het RVV maar eens zien waar staat dat wat jij zegt klopt. Artikel 3 RVV (verplicht rechts houden) en Artikel 5 WVW (niet hinderen) zeggen namelijk precies het tegenovergestelde van jouw bewering.
2 kudos 2026-04-16 04:29:01 door RoccoG op Politieblogger reageert op melding van een man met tas vol messen
Je zou ook gewoon kunnen beamen dat het niet altijd tuig is zoals vaak wordt beweerd door een bepaald level mensen.
-19 kudos 2026-04-15 18:12:26 door jamaarikweethetbeter op Politieblogger reageert op melding van een man met tas vol messen
Ik denk dat iedereen met een taser op je gericht zonder dat je het verwacht meewerkt. Appels en peren dit.
20 kudos 2026-04-15 17:52:12 door BlauwePlatvink op Politieblogger reageert op melding van een man met tas vol messen
Alleen deze man heeft niets te verbergen en doet uiteindelijk niets fout.
Kan ik van die 'spugende k.. roepende 'jongeren' meestal niet zeggen.
4 kudos 2026-04-15 08:06:31 door dumpertburner op Loop je jezelf nou als Jezus te posten?
Het verschil met Biden, die inderdaad op zijn late leeftijd steken liet vallen, was dat hijeen goed en verstandig mens was. Zeker maakte fouten, zeker ook in het verleden, maar zijn grondhouding was constructief en medemenselijk.
Nog belangrijker, hij had een heel team van mensen om zich heen die experts waren op hun vakgebied. Waar Biden de steken liet vallen werden die opgepakt door zijn omgeving.
11 kudos 2026-04-03 16:56:29 door gthgth op Goede Vrijdag nog beter
Gayyyy
1 kudos 2026-03-29 14:36:51 door DominiqueWeesie op De discussie van de dag
Nou, geef maar een linkje naar of de titel van dat onderzoek dan.
4 kudos 2026-03-29 13:24:38 door ShakespeareanTragedy op De discussie van de dag
Maar is dat onderzoek ook afgezet tegen een uur langer in het donker slapen -wat gezonder is-, en een uur langer blootstelling aan daglicht -wat gezond is- of hebben ze alleen de meldkamers gescreend in de week opvolgend op het verzetten van de klok? En welke doelgroep hebben ze onderzocht, het is evengoed mogelijk dat een doelgroep er nadeel bij heeft en dat een andere doelgroep er op floreert. Volgens mij is het een onderzoek van flut op zoek naar argumenten tegen-.
14 kudos 2026-03-21 12:49:44 door Wiccalicious op Nurburgring in de jaren '70
Zeker! Met een goede frontale klapper zelfs binnen een seconde.
0 kudos 2026-03-20 08:42:34 door Fektoer op Je paard even uitlaten
Ik heb ook geen branding.
2 kudos 2026-03-19 19:33:02 door Toompie888 op Je paard even uitlaten
Gewoon even je partner lief aankijken dan mag het vast wel weer.
12 kudos 2026-03-19 17:40:53 door OmeWank op Je paard even uitlaten
want u woonde met uw paard in de woestijn?
29 kudos 2026-03-19 16:41:19 door ydur op Je paard even uitlaten
How can I make it about me..