21,396 +22981 -1585
Kudos
#3256 (Top 1.0188%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 13.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1089 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
21,396 +22981 -1585
Kudos
#3256 (Top 1.0188%)
| Kudos/dag | 11.95 |
| Kudos/reaguursel | 13.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1089 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
1,557
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.87 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 29-07-2021 |
| Eerste reactie op | 29-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-21 18:06:16 door DeRustige__ op Wheelie mag toch gewoon?
@Kwaaie tor: Bedankt.
2 kudos 2026-06-21 17:33:09 door Louisvangaal op Twentekanaal waaghalzen
Ga jij maar op je kamer tussen de kussens liggen...
-1 kudos 2026-06-21 15:39:09 door Kwaaie tor op Wheelie mag toch gewoon?
Aangezien ik van opbouwende kritiek houd: Dat minnetje kreeg je om de woorden na de komma.
1 kudos 2026-06-21 15:37:39 door Godjeminaz op Wheelie mag toch gewoon?
Zeggen is moeilijk, maar niets houdt je tegen het te schrijven als je de behoefte voelt, Je deed het zelfs al.
0 kudos 2026-06-18 10:34:58 door Stumpert1001 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Ga op een taxistandplaats staan. Daar pikt ze "vrienden" op.
7 kudos 2026-06-17 16:54:01 door Wakemeister op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Ik wil eigenlijk wel gewoon graag eens een biertje doen met Gina, maar hoe ga je dat nu voor elkaar krijgen.
0 kudos 2026-06-17 15:57:41 door Maxima_Hartman op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-14 19:19:45 door DeRustige__ op BDS!
@SilverSpoonCoonH0: Je hebt gelijk... Maar het doet zo'n pijn dat ze zo onbereikbaar zijn.
-3 kudos 2026-06-14 19:11:40 door SilverSpoonCoonH0 op BDS!
Wat klaag je nou man? Dit soort wijven zou je nooit in je leven ook maar aanraken, laat staan mee praten. Geniet gewoon dat dit soort snollen bestaan.
-1 kudos 2026-06-07 23:14:43 door Handhaving op Amerikaan leert van bestaan Amerika
En na die 5 shotjes mag je er misschien nog wel overheen ook.
1 kudos 2026-06-06 09:42:08 door Mbryo op Pak jij even de satesaus
Fosko
-1 kudos 2026-06-06 09:11:45 door zhirek op Pak jij even de satesaus
RIP Bob Vosko
8 kudos 2026-06-06 07:48:04 door threeheadedmonkey op Pak jij even de satesaus
Wat maakt het uit, als je maar gelooft.
2 kudos 2026-06-04 09:45:47 door svdonk4 op Zielige brakechecker
Alleen meestal de andere kant op, de bocht voor je de tunnel in gaat.
4 kudos 2026-06-03 20:26:16 door grilclit op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
@Superman9 | 03-06-26 | 17:36: Wat moet het heerlijk zijn als je gewoon de ene keer DWHN links terrorisme kunt noemen en de volgende keer 'linkse kunnen daar niet tegen' zeggen. Doe mij ook Brinta in plaats van hersens!
23 kudos 2026-06-03 16:27:49 door kaalmetbaardentattoo op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Om dan vervolgens helemaal stuk te gaan over de foute grapjes over Nederlandse kinderen. Wat moet het heerlijk zijn als je zo simpel bent als Gina.
24 kudos 2026-06-03 16:13:23 door ikvindhelemaalmooi op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
@banjo-kazooie | 03-06-26 | 18:09: Heb jij je niet goed afgespoeld Banjo? Er zit nog wat zand in je kudt.
-53 kudos 2026-06-03 16:09:52 door banjo-kazooie op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Het is gewoon niet grappig meer anno nu, en daar zijn reaguurders boos om want ze vinden het jammer dat ze hun terloopse racisme nu niet meer kunnen spuwen onder het excuus "grap".
-33 kudos 2026-06-03 15:36:07 door Superman9 op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
Linkse kunnen daar niet tegen
0 kudos 2026-06-03 15:20:03 door AzzKickah op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
Klabam!
1 kudos 2026-06-01 08:58:18 door Farthdater op Daar gaat je maaltijd
Ye like dags?
-1 kudos 2026-05-31 23:12:08 door ZolderStrijder op Ondertussen in Spanje
Jawel, maar in die foto op het laatst kun je je ook heel goed voorstellen dat haar hoofd opeens begint te stijgen zoals bij Langnek (Efteling).
25 kudos 2026-05-31 17:08:23 door Vmus op Rondjes rijen in Rotterdam
Het komt op mij over als een soort gemotoriseerde paringsdans
1 kudos 2026-05-30 18:48:30 door nieuwsgierige pelg op Niet aan mij zitten
Ik lees dat niet vaker.
1 kudos 2026-05-30 14:41:48 door Aleksandr op Vluchteling demonstreert mee
@IvoNiehe | 30-05-26 | 11:39: Zalig zijn de onwetenden maar ze moeten geen land besturen.
4 van de 5 "vluchtelingen" is zoals men het tegenwoordig noemt "economisch vluchteling".
Nuff said...
2 kudos 2026-05-30 12:29:48 door Schuurm op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
@redthehaghue | 30-05-26 | 12:16: De motor misschien niet, maar een groot deel van de bedrading is aan gort, kleine kans dat deze nog kan starten. Dan een boel werk om deze terug te brengen naar een werkplaats en te repareren.
-4 kudos 2026-05-30 10:16:50 door redthehaghue op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
@AccountNodigVoorNSFW | 30-05-26 | 11:58:
De rustige heeft gewoon gelijk, cabine en dus de motor zijn niet geraakt.
8 kudos 2026-05-30 09:58:26 door AccountNodigVoorNSFW op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
Als je denkt dat alleen de huif kapot is, moet je toch ff langs de Specsavers.
-7 kudos 2026-05-30 09:39:42 door IvoNiehe op Vluchteling demonstreert mee
Een vluchteling die uiteraard niet weet of het merendeel dat hier naartoe wordt gehaald of daadwerkelijk uitschot is, maar zich net als velen anderen door desinformatie laat misleiden. Geen enkel besef dat veel dat deze vluchtelingen daadwerkelijk vluchten voor oorlog en geweld.
22 kudos 2026-05-30 09:12:28 door RikkiTikkiTavi op Vluchteling demonstreert mee
Een vluchteling die snapt dat het merendeel wat hier komt uitschot is en niets anders dan problemen veroorzaakt? En ondertussen wordt deze meneer als (mogelijk echte) vluchteling scheef aangekeken door ons Nederlanders, omdat we ervan uit gaan dat hij 'een van de probleemveroorzakers' is. Ook deze meneer heeft er belang bij dat de immigranten/vluchtelingen die hier komen zich goed gedragen. En: MAND
14 kudos 2026-05-27 10:12:30 door JP8926 op Vrouw valt in slomotion en verpest opname
Heel poëtisch, maar ik dacht eigenlijk meer de hopeloosheid van een aangespoelde walvis.
14 kudos 2026-05-27 10:08:36 door Zack Hooi op Vrouw valt in slomotion en verpest opname
Of als een tewaterlating.
1 kudos 2026-05-25 14:29:16 door Forza_Ruud_Krol op Ik wou gewoon een flesje bier tegen het raam gooien
@DeRustige__ | 25-05-26 | 16:18:
Mehmetali was het in elk geval niet.
8 kudos 2026-05-25 14:18:15 door DeRustige__ op Ik wou gewoon een flesje bier tegen het raam gooien
@AzzKickah: Nee Barry was het, iedereen weet dat...
5 kudos 2026-05-25 14:16:57 door AzzKickah op Ik wou gewoon een flesje bier tegen het raam gooien
Ik heb hier niets mee te maken!
23 kudos 2026-05-22 13:08:00 door zoutzuurkanon op Alexia krijgt vraagje over relatie
Meestal wel, denk ik
2 kudos 2026-05-22 05:31:18 door Vrijetijtsmenager op Gezellig onderonsje in Den Haag
Je wil niet weten wat zelfs kinderen bij zich dragen
0 kudos 2026-05-21 20:21:37 door Jorisliev op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Jep een domme kerel, dat meisje dreef na een paar seconden al uit haar slipje.
3 kudos 2026-05-21 18:20:31 door De_GBS op Gezellig onderonsje in Den Haag
Ik denk dat dit instrument bij deze lui voor dual use is. Daarom hebben ze er gewoonlijk ook nog een flesje vloeistof voor bij.
9 kudos 2026-05-21 17:30:26 door ikvindhelemaalmooi op Gezellig onderonsje in Den Haag
Soms ook een Gruune knuppel.
6 kudos 2026-05-20 16:32:32 door Maxima_Hartman op Nicky Romero in DUMPERTREETEN!
Dan kan ze meteen weer een voorraadje zware shag inslaan.
0 kudos 2026-05-17 09:12:23 door pannekoekmetmosterd op Nog een LIVE van Max
GO LIDL GEREEDSCHAP!
3 kudos 2026-05-16 22:57:19 door Kim Tuik op Nog een LIVE van Max
Die met Parkside reclame is welnexht heel tof!
-7 kudos 2026-05-16 13:51:22 door 68crat68 op Polariseren kan je leren
Dat ligt meteen het probleem. Links en de gediscrimineerde vinden volledig van niet
8 kudos 2026-05-15 19:39:24 door Schraalhans op Dit is mijn huis
Je speelt met mijn ME!
0 kudos 2026-05-15 15:08:34 door BennieDeKok op Racing in het bos
Je zou maar in zo'n nerveuze auto willen rijden.
Ze zijn wel mooi en snel, dat wel.
1 kudos 2026-05-14 11:55:48 door Naregeit op Mol komt hallo zeggen
@jeroenpoepaanmijnsch Afgerond één euro dertien.
0 kudos 2026-05-14 11:29:07 door jeroenpoepaanmijnsch op Mol komt hallo zeggen
En hoeveel nu?
9 kudos 2026-05-14 06:33:50 door Vmbo-plutser2 op Gierige gasten, Manon en René bij DumpertReeten!
Dat zegt ie toch: zijn vrouwke topless in de badkamer...
11 kudos 2026-05-13 16:40:03 door crackdeluxe op Gierige gasten, Manon en René bij DumpertReeten!
Heb het vermoeden dat hij onlangs ook in Paraguay naar de kapper is geweest.