3,440 +11382 -7942
Kudos
#18146 (Top 5.6780%)
| Kudos/dag | 2.45 |
| Kudos/reaguursel | 1.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 255 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
3,440 +11382 -7942
Kudos
#18146 (Top 5.6780%)
| Kudos/dag | 2.45 |
| Kudos/reaguursel | 1.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 255 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
2,231
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.59 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 46 |
| Geregistreerd op | 18-08-2022 |
| Eerste reactie op | 20-08-2022 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-22 10:10:31 door KaleZakMasseur op Boom kappen
Mwa... ik hoor de kopjes rinkelen in de keuken.
1 kudos 2026-06-19 08:28:39 door Frikandeltje op Man krijgt tikken van oom agent
Want jij bent echt stoer wil je eigenlijk zeggen?
14 kudos 2026-06-16 10:09:19 door Pijpgrage Paultje op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Geblurde poezen
21 kudos 2026-06-16 07:20:53 door quicky1000 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
En 60-urige werkweken en 10 vakantiedagen per jaar
-6 kudos 2026-06-14 14:00:38 door ioozereoh op Groepsfoto met de Guardia Civil
en de nederlandse militairen te laten zien hoe het wel moet.
6 kudos 2026-06-14 14:00:17 door Nathalya op Groepsfoto met de Guardia Civil
het is politie, geen militairen.
1 kudos 2026-06-13 19:03:32 door BronstigPaard op Wat is jouw reactie op naroepen?
Geweldig gesproken.
-1 kudos 2026-06-06 08:42:21 door Aleksandr op Bromfietser is levensmoe
Volgens mijn vader waren die lijnen waar gevangenen de weg af moest zagen met een heel klein zaagje...
Ik knoopte goed in mijn oren dat ik nooit in de gevangenis wilde terechtkomen!
0 kudos 2026-06-05 19:35:24 door Poempaloempia op Wat doe jij nou?!
Tjawda?
0 kudos 2026-06-05 18:31:22 door van_Sukkelenburg op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-05 16:58:54 door sheller op Mark in Kyiv
@Zoheetikniet | 04-06-26 | 22:02: dude lol
0 kudos 2026-06-05 16:30:33 door A.tractie op Ff sprintwedstrijdje
Puntje erbij?
2 kudos 2026-06-05 16:23:37 door McGuyer op Bromfietser is levensmoe
Aan de streep-lijnen langs de kant is te herkennen dat dit GOW (gebiedsontsluitingsweg) is.
5 kudos 2026-06-05 15:14:17 door KeesCamaro op Wat doe jij nou?!
Dan hoeven ze toch niet zo te schreeuwen?
0 kudos 2026-06-05 15:11:55 door Uhoortnogvanons op Bromfietser is levensmoe
Dat zijn kantlijnen. Meer niet.
1 kudos 2026-06-05 12:26:24 door Diwa88 op Ff sprintwedstrijdje
@Wakemeister | 05-06-26 | 13:50: spatie verkopen?
-1 kudos 2026-06-05 12:05:22 door klapmegool op Tijd voor een foto
... en je wil er iets aan doen
5 kudos 2026-06-05 11:50:55 door Wakemeister op Ff sprintwedstrijdje
Lidwoord kopen?
0 kudos 2026-06-05 11:23:50 door ByteRider op Hindernisbaas
dan heb je er een hard hoofd in
8 kudos 2026-06-05 09:52:16 door siderinc op Hindernisbaas
Eerder een plaat voor je kop
1 kudos 2026-06-05 08:37:22 door Toompie888 op Mark in Kyiv
Zelensky gave Putin toe auwers!
1 kudos 2026-06-04 20:02:29 door Zoheetikniet op Mark in Kyiv
How do you get it for eachother!
8 kudos 2026-06-04 19:57:34 door Creatieloos op Mark in Kyiv
Joe sjoed lurn gewoon een beetje Ingliesh.
-2 kudos 2026-06-04 17:38:21 door Andy007 op Filmpje maken voor de socials
@Print | 04-06-26 | 14:52: Dus niet maar blijf geloven in jezelf
-1 kudos 2026-06-04 15:11:43 door Deleukste op Filmpje maken voor de socials
@Andy007 | 04-06-26 | 16:17: Het wordt tijd dat jij je huiswerk gaat maken want je Nederlands is om te janken.
-8 kudos 2026-06-04 14:17:38 door Andy007 op Filmpje maken voor de socials
@Print | 04-06-26 | 14:52: Dus je hebt een spiegel in de buiten gebied ? Het wordt toch tijd dat je je zolder kamer verlaat en zie dat er geen spiegels zijn in buiten gebeuren.
26 kudos 2026-06-04 12:52:16 door Print op Filmpje maken voor de socials
De meeste kleuterklas kinderen weten wel dat de selfie camera doorgaans in spiegelbeeld opneemt.
1 kudos 2026-06-04 10:57:42 door SVHS op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
Weersverwachting hรจ, meteorologen zijn geen waarzeggers met een glazen bol.
0 kudos 2026-06-04 07:18:13 door redthehaghue op Computer says no
@Andy007 | 03-06-26 | 12:43: Wat dacht je van een komma... Er is ook een spatie voor de punt en je mist het woordje 'ze'.
* Mac-computer, ze hebben goede smaak.
0 kudos 2026-06-03 19:35:01 door Vanderlinde op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Vergeet niet dat wapenhandelaren, zitten te springen, om nieuwe tech ook vanuit Ukraine te gebruiken. Wat let rusland wetende met die info om zelf niet hun eigen stal van techniek te gebruiken?
1 kudos 2026-06-03 14:59:25 door Liegebeest op Woordgrap van de dag #2
Huey Lewis and the News
Heerlijke plaat!
2 kudos 2026-06-03 13:01:20 door threeheadedmonkey op Woordgrap van de dag #2
Bateman? *nerveus om zich heen kijkt*
-2 kudos 2026-06-03 11:39:56 door Dirk-teur op Lekker weertje voor een ritje in de cabrio
De weersvoorspelling klopt altijd, of hij uitkomt is een 2e.
-7 kudos 2026-06-03 10:43:31 door Andy007 op Computer says no
@redthehaghue | 03-06-26 | 11:49: Welke leestekens mis je dan . Ik zie een hoofdletter en het heeft een punt . Dus leg maar uit
Hebben kan om vatten als gebiedende wijs
0 kudos 2026-06-03 09:49:45 door redthehaghue op Computer says no
Leestekens, misschien moet je ze eens gebruiken.
7 kudos 2026-06-01 08:56:44 door Celsius63 op Verkeerde afslag
Ongelukkig aangelegd en volgens mij zorgt de schaduw ook voor verwarring. Maar waarom dan iemand ook nog proberen klem te rijden? Laat die persoon z'n fout corrigeren en ga door met je ritje. Dashcammert maakt zelf natuurlijk nooit fouten.
1 kudos 2026-05-30 19:34:32 door stringvanoma op Ik neuq je op
Heel Nederland begint op Almere te lijken.
-8 kudos 2026-05-29 18:00:00 door Andy007 op Ginger Mercury
@KaleZakMasseur | 29-05-26 | 19:02:
Wereldwijd waren er tussen 1980 en 1989 waarschijnlijk al honderdduizenden aidsdoden gevallen. Onderzoekers schatten dat er van 1980 tot 2007 in totaal ongeveer 24 miljoen mensen overleden aan aids.dus
9 kudos 2026-05-29 17:02:33 door KaleZakMasseur op Ginger Mercury
Jezus man, wat ben jij triest....
1 kudos 2026-05-29 12:06:05 door Farthdater op Wil je zingen maatje
@Andy007 | 29-05-26 | 13:45: wie heeft het over sex? Dat jij daar meteen aan denkt zegt genoeg over jou dan. Waar het hart vol van is...
-2 kudos 2026-05-29 11:45:34 door Andy007 op Wil je zingen maatje
@Farthdater | 29-05-26 | 13:12: Prima maar je weet dat Necrofilie verboden is in Nederland maar dat jij en nu zeker 10 ander het lekker vinden om sex te hebben met doden dan heb je toch wel een groot probleem toch.
20 kudos 2026-05-29 11:12:42 door Farthdater op Wil je zingen maatje
Ik naar je moeder
3 kudos 2026-05-29 10:56:11 door zup op Lekker weer
Waarom stop jij midden in je zin een hoofdletter terwijl je geen hoofdletter gebruikt bij het begin van je zin?
-1 kudos 2026-05-28 09:52:18 door Drildeur op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
@Gias | 28-05-26 | 10:19: En deels door de wokers. Die alles goed vinden wat LGBTQ'ers doen maar hetero sex is vies en bah, versieren is aanranding en spijt is verkrachting.
4 kudos 2026-05-28 08:19:57 door Gias op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
Iedereen weet waarom niet. We verpreutsen en dat komt deels doordat iedereen alles maar filmt. en deels door import van mensen die niet zo goed met bloot omkunnen gaan en alles verseksualiseren. Je kan ook naar een nudistentrand gaan. veel rustiger. geen gezeik.
5 kudos 2026-05-25 16:25:13 door Deleukste op Gouden carwash voor onderweg
@Andy007 | 25-05-26 | 18:21: Je hele zinsopbouw klopt voor geen meter. Je gebruikt geen interpunctie en "hier te plaatsten" Is al helemaal lachwekkend.
-6 kudos 2026-05-25 16:21:40 door Andy007 op Gouden carwash voor onderweg
@Uhoortnogvanons | 25-05-26 | 18:16: Leg dan maar eens uit wat er hier verkeerd is
Of moet ik de standaard kk afwisselend met bro woorden gebruiken zo dat jij het ook kan begrijpen?
13 kudos 2026-05-25 16:16:39 door Uhoortnogvanons op Gouden carwash voor onderweg
Jij kan je inderdaad druk maken over andere dingen. Taalvaardigheid bijvoorbeeld.
7 kudos 2026-05-25 16:13:52 door Hunebedbouwer op Gouden carwash voor onderweg
En als je op de motor bent? Of met een cabrio?
1 kudos 2026-05-22 11:19:05 door Nordic_Stalker op Wingsoeten vanaf Tianmen Mountain
...waar er nog steeds een hoop mensen zijn die de taal niet beheersen.