9,543 +11403 -1860
Kudos
#7865 (Top 2.4610%)
| Kudos/dag | 1.71 |
| Kudos/reaguursel | 11.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 299 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
9,543 +11403 -1860
Kudos
#7865 (Top 2.4610%)
| Kudos/dag | 1.71 |
| Kudos/reaguursel | 11.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 299 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -132 |
849
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 07-05-2010 |
| Eerste reactie op | 13-03-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 14:53:49 door Geile-Gum op Politie ramt motorrijder
@Blaasekster | 25-06-26 | 13:39: Inclusief incest familie.
16 kudos 2026-06-25 11:39:00 door Blaasekster op Politie ramt motorrijder
Bradda, bradda. Oftewel broer, want het is allemaal familie van elkaar.
-1 kudos 2026-06-25 11:28:15 door Forza_Ruud_Krol op Als een echte man op jacht naar voedsel
Lebbis en Jansen maakten van Lätta ooit de parodie 'Smägma'.
-1 kudos 2026-06-24 16:47:48 door Balhijger op Naam bij je beroep v2834
Blijkbaar niet verder gekeken dan 0:32
0 kudos 2026-06-24 14:50:49 door deoudebeer op Picobello zwembadbouw
@Ezi | 24-06-26 | 16:38: Dat was toch waar ze de kolommen hadden verplaatst in de parkeerkelder?
0 kudos 2026-06-24 14:38:16 door Ezi op Picobello zwembadbouw
@Het_is_ikkus | 24-06-26 | 15:19: daar hebben ze bij de gemeente Maastricht nog steeds nachtmerries van.
0 kudos 2026-06-24 14:24:37 door piebepost op Picobello zwembadbouw
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
4 kudos 2026-06-24 13:19:52 door Het_is_ikkus op Picobello zwembadbouw
van neerstorten met balkon en al wel.
0 kudos 2026-06-23 16:47:42 door martcauton2 op Mijn fiets naar Afrika gestuurd
Tja, geld maakt ongelukkig dus. Ben gelijk gestopt met geld overmaken naar die goede doelen.
9 kudos 2026-06-23 11:48:36 door Verfblik op Dames hebben een mening
Ja, maar dat is tegenwoordig zegmaar echt oprecht letterlijk een ding zegmaar
0 kudos 2026-06-23 10:59:42 door 24qv op Mexicanen vergeten nooit #2
@Dat_doe_ik_altijd_zo | 22-06-26 | 18:28: Nee hoor, is gewoon toegankelijk voor het hele gezin (incl. het hele ISIS genre) zonder dat je een account hoeft aan te maken.
4 kudos 2026-06-22 18:35:36 door Pietje3459 op Aan de kant er is brand
De brandweer in dit filmpje had gewoon zijn blauwe lampen aan..
27 kudos 2026-06-22 16:31:01 door INoScopedTrump op Aan de kant er is brand
Beter je huiswerk doen chef voordat je domme dingen roept.
20-06-2026 11:26:43
P 1 BNN-07 (Middel BR) BR woning Jel Rinckesstrjitte Tzummarum 0303055, 0331112, 0400032, 2029577
-14 kudos 2026-06-22 16:28:25 door Dat_doe_ik_altijd_zo op Mexicanen vergeten nooit #2
Aha, jij hebt een betaald account bij theync.com. Krijg je voor dat lidmaatschap ook alle martelmethoden van ISIS te zien.
21 kudos 2026-06-20 10:39:33 door Jegebruikersnaam op LEGO-diefstal in Rijssen
300,-
9 kudos 2026-06-19 12:13:56 door Kloekkloek op Dumpert Hitteplan #7
Ik denk dat ze in dit geval bij elkaar horen en het wel prima is. net zo prima als ons uitzicht.
4 kudos 2026-06-15 17:04:29 door bergheit op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Ik snap de minnetjes niet, ook mijn oma en vader (destijds kind) mochten "genieten" van de japanse gastvrijheid.
1 kudos 2026-06-15 07:35:58 door cftbl01 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
@Math8731 | 15-06-26 | 09:20: Dat doen we inderdaad ieder jaar op 4 mei en op 15 Augustus. Opdat we niet vergeten.
0 kudos 2026-06-15 07:20:29 door Math8731 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
vooral terug kijken klootzak
-1 kudos 2026-06-15 07:08:24 door degitaar op Touw vergeten bij bungeejump
@DerAlte71 | 14-06-26 | 15:52: Tikkeltje hypocriet, waarom heb jij op dit filmpje geklikt? Vind je het leuk om iemand van een brug afgegooid te zien worden? wellicht eens een gesprek met de Psycholoog aanvragen
-1 kudos 2026-06-14 13:52:51 door DerAlte71 op Touw vergeten bij bungeejump
Want, je vindt het leuk om een schedel uit elkaar te zien spatten? Wellicht eens een gesprek met een psycholoog aanvragen..
20 kudos 2026-06-14 12:15:44 door JaapAap2 op Lekker stukje vlees op de BBQ
hangt wel erg van je jaarsalaris af
5 kudos 2026-06-14 11:49:16 door Uhoortnogvanons op Touw vergeten bij bungeejump
Waarom wil je dat zien?
-3 kudos 2026-06-12 18:12:51 door Mr.Turtles op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Ja!
2 kudos 2026-06-12 12:18:06 door Siks7Ate9 op De weg van het dodelijke ongeluk
Niet voor iedereen die hier enigszins mee betrokken is of zoiets zelf heeft meegemaakt.
Tering man inlevingsvermogen van een fkn goudvis en dit komt van iemand met autisme die dit jouw moet gaan vertellen, echt wtf.
1 kudos 2026-06-12 08:57:54 door Vogelnest op De weg van het dodelijke ongeluk
Prima, gaan we ook met z'n alleen elk minuut je eraan herinneren mocht jij je dierbaren verliezen.
18 kudos 2026-06-12 07:33:26 door dennisnmgn op De weg van het dodelijke ongeluk
Als je zo'n opmerking maakt heb je zeker geen kinderen, achterlijke debiel
13 kudos 2026-06-12 07:14:15 door AgentButtplug op De weg van het dodelijke ongeluk
Mogelijk korter dan je denkt als je zo rijd.
3 kudos 2026-06-11 19:25:58 door zusje v Christina op Samenvatting uit Belfast
Die kan nog steeds iedere dag terug komen. Er zijn nog steeds dorpen en stadswijken met hoge muren tussen hen in. Doodeng hoe haat van generatie op generatie wordt doorgegeven.
-5 kudos 2026-06-11 18:58:35 door Krijgnouwat op Oma de treinspotter
dit is dan zeker in Indiana
0 kudos 2026-06-11 14:40:19 door MrZombie op Wheeliemannetje heeft slechte dag
-weggejorist-
1 kudos 2026-06-09 17:01:38 door hardestamgast op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Ik gok iets Maried-at-first-sight-achtigs? Geen idee ik heb dat nog nooit gekeken.
10 kudos 2026-06-08 16:12:12 door Pi_LePape op Hopeloze brakechecker
Ga sowieso nooit roadragen.
1 kudos 2026-06-08 15:44:59 door KelderKebabKwab op Even snel oversteken...
@Dekokmeteenk | 08-06-26 | 13:27: Dumpert is een grote botte grappen grot maar als het over jouw door gaat mag het ineens niet?
22 kudos 2026-06-08 12:52:56 door Dweeziltje op Joris is even naar de WC
Ik denk bij de hoge noten.
-2 kudos 2026-06-08 12:32:05 door martijnberendsen op Even snel oversteken...
@Dekokmeteenk | 08-06-26 | 13:27: Grappen over dode bruine kindjes zijn hier bijna aan de orde van de dag hoor, vinden reaguurders prima
3 kudos 2026-06-08 11:38:27 door owikzegmaarwat op Even snel oversteken...
@Dekokmeteenk | 08-06-26 | 13:27: tja, een ver van je bed show zullen we maar zeggen. Hard maar waar.
-7 kudos 2026-06-08 11:27:44 door Dekokmeteenk op Even snel oversteken...
Vind je dit zelf nou een leuke grap? In Haaksbergen kwamen 3 mensen om het leven, onder wie een jongetje van 5. Echt héél grappig.
6 kudos 2026-06-07 11:16:17 door by_the_power_of_grayskull op Hollanders in de bergen
Alsjeblieft niet zeg!
12 kudos 2026-06-05 05:25:06 door Pater_piemelprak op Spannend bankje op het busstation
Te vroeg vriend, te vroeg. En ook niet eens grappig.
0 kudos 2026-05-31 21:13:05 door GroteFlapperd op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Zeg dan niks.
3 kudos 2026-05-31 19:37:11 door van_Sukkelenburg op Brake-check du jour
Boomer? Ik denk dat er een wijf in zit.
-6 kudos 2026-05-31 18:09:33 door Shaitan666 op Brake-check du jour
Waarschijnlijk is die Kuga bestuurder te oud om een boomer te zijn.
4 kudos 2026-05-31 17:33:30 door 69snellejelle69 op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Helemaal mee eens. Alleen gaat dit om Jan Paul van Hecke, die meegaat met de WK-selectie van het Nederlands elftal. Die leeft gewoon nog.
-8 kudos 2026-05-31 12:35:24 door Tochechtwelffdoen op Doe maar een bochtje
dus jij zegt eigenlijk dat het een Nederlandse chauffeur is, dan moet ie onwel zijn geweest, want die maken geen fouten
3 kudos 2026-05-29 19:05:18 door henkslaaf op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Het afdakje is al 5 jaar bijna klaar. Even geduld nog.
2 kudos 2026-05-29 18:33:00 door IetsMetFiets op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Wat bedoel je? Hij heeft gisteren nog opgeruimd.
1 kudos 2026-05-26 11:50:41 door Aend op Scheermesjesdief
Gelegenheid maakt zeker de dief. Daarom doen we ook onze fietsen op slot. Een fiets die niet op slot staat, lokt fietsendiefstal uit. Zeker ook van bepaalde types die helemaal niet op pad waren om een fiets te stelen of die dat niet zouden doen als die wel; op slot stond.
17 kudos 2026-05-25 19:28:07 door Geheelnaarwaarheid op Je winkelhaak fiksen
Ja die zijn tenminste standaard niet haaks...
0 kudos 2026-05-25 19:17:40 door alexwitteveen op Scheermesjesdief
@grotgraver | 25-05-26 | 18:15: Dat mag wel zo zijn, maar de AZC's zitten alleen maar voller en voller met dit soort typetjes....