34,601 +41321 -6720
Kudos
#1789 (Top 0.5598%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
34,601 +41321 -6720
Kudos
#1789 (Top 0.5598%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
3,341
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.24 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 11.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 61 |
| Geregistreerd op | 06-12-2017 |
| Eerste reactie op | 10-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 04:52:46 door lamlulgenie op WK kijken in stijl in Jordanië
Welke van de vier? Maar sowieso nee, anders krijgen we weer van die kudtvragen over buitenspel en moet de zweep er weer over...
2 kudos 2026-06-12 21:05:35 door PrinsAssepoester op Raaf zet de potjes in elkaar
Gooien ze daarom zo vaak met bakstenen? uit jaloezie?
2 kudos 2026-06-11 14:27:57 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@JamesBedell | 11-06-26 | 09:40:
Niet zeuren. Je snapt best wat er bedoeld wordt.
-2 kudos 2026-06-11 08:18:55 door Ben-nie-gek op Amsterdam krijgt een AZC
Je schrijft Nederland verkeerd!
-2 kudos 2026-06-11 07:40:55 door JamesBedell op Amsterdam krijgt een AZC
@DominiqueWeesie | 11-06-26 | 01:28: Want jij gaat voor een biertje en een borreltje naar de HEMA?
7 kudos 2026-06-11 07:34:14 door Harry_Wubbe op Amsterdam krijgt een AZC
@DominiqueWeesie | 11-06-26 | 01:28: Moeten jullie in Amsterdam bij de HEMA bestellen?
Hier zo'n 150 km verderop mogen we zelf pakken en dan bij een zelfscankassa betalen.
44 kudos 2026-06-10 23:28:54 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
Bijlmerplein 869 Amsterdam
Bos en Lommerplein 124 Amsterdam
Buikslotermeerplein 197 Amsterdam
De Ruyterkade 42A Amsterdam
Eerste van Swindenstraat 379 Amsterdam
Ferdinand Bolstraat 93-93A Amsterdam
Gelderlandplein 229 Amsterdam
Haarlemmerplein 10 Amsterdam
Joop van Weezelhof 32 Amsterdam
Joris Ivensplein 60 Amsterdam
Kalverstraat 212 Amsterdam
Kinkerstraat 313 Amsterdam
Linnaeusparkweg 216 Amsterdam
Mosveld 95-97 Amsterdam
NDSM-straat 12 Amsterdam
Nieuwendijk 174 - 176 Amsterdam
Oostelijke Handelskade 1047-1049 Amsterdam
Osdorpplein 626 Amsterdam
Rijnstraat 71-77 Amsterdam
Sloterkade 133a Amsterdam
Spoorslag 11 Amsterdam
Stadionweg 43 Amsterdam
Waldenlaan 12 Amsterdam
En dat is dan alleen nog maar de Hema.
29 kudos 2026-06-10 22:37:51 door JamesBedell op Amsterdam krijgt een AZC
@Westsider | 10-06-26 | 23:29: Noem 10 plekken waar je gewoon in het Nederlands iets kan bestellen?
-69 kudos 2026-06-10 21:29:21 door Westsider op Amsterdam krijgt een AZC
En ik woon er met plezier
2 kudos 2026-06-10 20:20:23 door MVahl op Willen jullie met de katten spelen?
Nou, helaas zijn volgens mij tanden en nagels verwijderd. Triest.
1 kudos 2026-06-10 10:53:37 door KnockKnockWhosthere op Die haatcomments van mannen
Tarzan Tiets
-1 kudos 2026-06-04 10:50:25 door SpaceVogel op Wat is deze recensie?
Nee!
2 kudos 2026-04-21 12:28:26 door WhySoSeriousss op Buurman valt in slaap op de fiets
Haha, zo kan je elk filmpje wel goedpraten. Misshien had Joling wel afgezrpoken met die knul dat hij een tik ging geven. Misschien haddende 'bankmedewerkers' wel afgesproken dat ze de pas weer terug zouden geven.
1 kudos 2026-04-14 14:29:04 door mikkelokkio op Je wandeling afsluiten met een hekkie
Hekkie op je bekkie. Kutautocorrect.
0 kudos 2026-03-30 12:19:46 door wittebeertje op Hoe vrachtwagenchauffeurs bier drinken
dat kan niet want die heeft ze niet
0 kudos 2026-03-28 22:24:55 door Haunting_Zehel op Roken weer cool gemaakt
@1972 | 28-03-26 | 13:17: Pinknagel was toch waar je zakkenrollers aan kon herkennen vroeger?
2 kudos 2026-03-28 15:40:03 door Timmeh..! op Roken weer cool gemaakt
@Banaan999 | 28-03-26 | 15:29: volgens mij is dat het doel ook om na het vegen de restjes weg te krabben.
5 kudos 2026-03-28 14:29:44 door Banaan999 op Roken weer cool gemaakt
Daar gaat sowieso een beetje poep achter blijven plakken
10 kudos 2026-03-28 12:17:39 door Dommezet op Roken weer cool gemaakt
Handig voor een nakkie.
10 kudos 2026-03-28 12:17:32 door 1972 op Roken weer cool gemaakt
Het staat traditioneel voor rijkdom... of handig bij het snuiven.
-2 kudos 2026-03-23 13:02:34 door owikzegmaarwat op Classic van de dag
@Chodt | 23-03-26 | 06:55: Geen idee waar het voor staat, volgens wikipedia heet hij voluit Michael Andrew Fox. maar ik heb geen tijd om de rest van het artikel te lezen, waarschijnlijk gewoon z'n artiestennaam
16 kudos 2026-03-23 05:55:24 door Chodt op Classic van de dag
Een hoop mensen weten het niet. Maar de J staat voor Juan.
-2 kudos 2026-01-17 20:29:32 door Jhova68 op Vrouwen en hun afspraken
Dus zinloos besteed. Misschien kun je dan ook wat organen missen?
-3 kudos 2025-11-29 09:29:31 door mr.Cam op Steekproef tijdens APK
Hij bedoelt dat 90% van alle Heineken gebrouwen wordt met gist van Heineken.
13 kudos 2025-11-29 07:05:04 door Chodt op Steekproef tijdens APK
Rectificatie: Heineken gebruikt exclusief hun eigen gist. De gist van Heineken is doorontwikkeld door Heineken zelf een komt niet buiten hun eigen brouwerijen.
5 kudos 2025-11-13 19:07:39 door Kameleon4 op Even snel een belletje doen
@Papaling, Oké het kan gefilmd zijn vanuit een Britse auto, maar kom op beetje nadenken doet geen pijn.
19 kudos 2025-11-13 17:25:37 door vlasteler op Even snel een belletje doen
Bijrijder heeft het stuur toch vast, duh.
43 kudos 2025-11-13 15:27:17 door Ko-Ala op Even snel een belletje doen
Hoeveel buitenspiegels heeft jouw auto dan? En belangrijker, waar zitten ze ongeveer?
-26 kudos 2025-11-13 14:37:12 door Papaling op Even snel een belletje doen
Wie weet is t door de bijrijder of iemand achterin gefilmd
1 kudos 2025-11-02 23:22:58 door Fazantje42 op Poserende inbreker
Ja Rocco hoe zit het met die bingokaart?
2 kudos 2025-10-06 21:48:42 door Daan_O op Enthousiaste agente bij demonstratie in Amsterdam gisteren
Ze schrijft het zelf al fout, en vervolgens maak jij er ook nog "Marrokaans" van. Terug naar school.
2 kudos 2025-10-05 12:45:42 door Kingjohn55 op De Bougondische Baywatch
Ik sla even over, even een klein braakje doen.
0 kudos 2025-09-23 07:14:51 door DodgeC op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
@R_D80 | 22-09-25 | 20:16: Ik heb een achteruitkijkspiegel van een speedboot gemonteerd in ons schip, werkt perfect. En af en toe s achterom kijken helpt ook.
2 kudos 2025-09-22 20:12:13 door R_D80 op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
@kayenta, alle beroepsvaart heeft een verplichte GPS tracker, AIS genoemd en deze data kunnen wij via hetzelfde apparaat ook ontvangen, zodat je een soort digitale radar krijgt. Er zijn een aantal websites die deze data ook gebruiken, zoals bijvoorbeeld Marinetraffic, daar kan je van elk schip de actuele positie, maar ook de gevaren route en snelheid bekijken.
1 kudos 2025-09-22 19:45:17 door kayenta op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
@R_D80 | 22-09-25 | 21:20:
Dat dat vrachtschip te snel heeft gevaren wil niet zeggen dat dat de oorzaak is, net zo goed dat de dode hoek niet een oorzaak hoeft te zijn. Mechanische pech, onwel worden van de jacht stuurman/vrouw. Zo zijn er nog 1001 mogelijkheden.
Waar heeft u kunnen zien dat het vrachtschip al de hele dag 15 km/h voer?
-1 kudos 2025-09-22 19:20:27 door R_D80 op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
@cayenta, nee, maar ik kan je wel vertellen dat het vrachtschip al de gehele dag 15km/h voor waar hij max 12.5 km/h mocht en daar vindt de politie wel iets van. Elk jaar wordt er weer een plezierjacht in Friesland overvaren doordat ze in de dode hoek varen, waar mogelijk is daarom een speciale jachten vaargeul aangelegd, om dit te voorkomen. Op dit gedeelte overigens niet.
0 kudos 2025-09-22 19:11:44 door kayenta op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
@R_D80 | 22-09-25 | 20:16:
U was ter plaatse dat u de aanleiding van dit ongeval weet?
Het onderzoek is nog gaande, neem anders ff contact op met de politie en geef een getuigen verslag van het gebeuren.
0 kudos 2025-09-22 19:03:55 door mercedespensje op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
Eens. Een jacht zou dit wel vaak moeten hebben (langer dan 15 meter en/of sneller dan 20km u), Zie dit vaarbewijs echter niet als heilige oplossing Dan kun je beter de binnenvaart schepen verplichten radar te voeren. Dit is voor sommige schepen en op veel plekken dan ook al aan de orde.
3 kudos 2025-09-22 18:16:18 door R_D80 op Aanvaring op het Prinses Margrietkanaal in Friesland
Het gaat niets helpen, deze heeft gewoon al een tijdje in de dode hoek van het vrachtschip gevaren tot het mis ging, vooral zo'n mooie dichte tent erop die het zicht naar achteren blokkeerde. Ik vaar zelf ook, en het overkomt je soms gewoon, je dode hoek is gigantisch. Zoals je wel ziet is het schip ongeladen, 86m lang, dat kan zomaar een dode hoek hebben van 300m. Bij een klein snelheidsverschil kan het zomaar zijn dat het jachtje al 20 minuten uit het zicht van de schipper van het vrachtschip was.
-19 kudos 2025-09-22 10:02:05 door GroteFlapperd op Lekker bacootje aan het mixen
Jij werkte zeker in een kroeg waar de drukste week van de maand de week van het storten van de uitkeringen was? En waar het rustiger werd naarmate de maand verstreek omdat de uitkeringcentjes op waren?
1 kudos 2025-09-19 13:31:53 door DwarsLezer op Wanneer je een Italiaan vraagt hoeveel z’n boot heeft gekost
@Dee Miller | 19-09-25 | 14:12: of Das Boot, die goeie anti-oorlogsfilm met de regisseur die ook 'Stalingrad (1993)' heeft geregisseerd?
2 kudos 2025-09-19 12:12:50 door Dee Miller op Wanneer je een Italiaan vraagt hoeveel z’n boot heeft gekost
*Da's.
0 kudos 2025-09-09 04:32:36 door Sjoerd35 op Het maandagavondgevoel
Wortel in je broek
-4 kudos 2025-09-02 15:01:58 door Eephje op Oma heeft een nieuwe kat
Pffff... zelf bedacht?
-2 kudos 2025-08-26 18:18:51 door dikkejenkie op Hoe vindt je mijn nieuwe vuurwerkje?
*dan het, *tijdens.
-2 kudos 2025-08-06 06:56:42 door KouweOuwe op Vakantie in India
@Cutcake | 05-08-25 | 23:06: wat is jouw redenatie dan over het nut van onze 'beste jongetje van de klas' mentaliteit t.o.v. deze smeerpijperij?
-5 kudos 2025-08-05 21:06:01 door Cutcake op Vakantie in India
Laat inderdaad maar want die beredenering gaat nergens op slaan.
68 kudos 2025-07-29 14:25:16 door thejollyjoker op Onmogelijke padelbal
Dat zal vast een flinke klus zijn geweest, zo'n omheining bouwen op het strand.
8 kudos 2025-07-27 11:26:23 door PeterPandemie op Voorpiepende pauper bij stoplicht
Niet iedereen is influencer of de hele dag met likes en kudos bezig.
4 kudos 2025-07-21 08:20:17 door Wilcosplinter op Roes uitslapen op motorkap
En hij heeft nog zijn spijkerbroek eronder aan?!