12 +21 -9
Kudos
#135460 (Top 42.3866%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 2.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 10 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
12 +21 -9
Kudos
#135460 (Top 42.3866%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 2.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 10 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
5
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.8 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-03-2017 |
| Eerste reactie op | 10-11-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-26 12:43:45 door IetsMetFiets op A58 Molenschot, mannekes zijn beetje gek
@ikken11 | 26-06-26 | 12:42: Wat jij benoemt is ook precies wat vaak fout gaat, dat men maar veel te snel naar rechts komt. Dat is tegenwoordig met al die moderne auto's en adaptieve cruise control ook klote want dan begint je auto op z'n minst af te zakken in snelheid of in ergere gevallen zelfs te remmen om maar die ±2 sec afstand te kunnen bewaren. Dus Tesla rijder is hier ogenschijnlijk goed bekend mee en wacht op het juiste moment.
18 kudos 2026-06-26 10:42:20 door ikken11 op A58 Molenschot, mannekes zijn beetje gek
Nee, als jij een beetje kennis had gehad van auto rijden en niet hersenloos mee lult, weet je dat je pas naar rechts kunt/mag als je voertuig in je binnenspiegel ziet. En dat duurt bij een geringe snelheidsverschil zoals hier, iets langer.
Dus jij bent zo'n aso die een ander afsnijd na het inhalen of hebt simpelweg geen verkeersinzicht.
3 kudos 2026-06-26 10:17:47 door zeepje123 op A58 Molenschot, mannekes zijn beetje gek
Had meneer eerder naar rechts gekund? Ja. Had die 1 a 2 seconde uitgemaakt in het leven van de audi-rijder? Nee.
21 kudos 2025-11-15 14:15:56 door kcikno op ff tukje doen, moet kunnen
"Ja", zal het argument zijn, "maar geen dode vrouwenknop! En alleen gericht op blanke mannen! Dit ongeluk komt voort uit geïnstitutionaliseerde discriminatie!"