460 +524 -64
Kudos
#49394 (Top 15.4558%)
| Kudos/dag | 3.93 |
| Kudos/reaguursel | 7.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 119 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
460 +524 -64
Kudos
#49394 (Top 15.4558%)
| Kudos/dag | 3.93 |
| Kudos/reaguursel | 7.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 119 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
62
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 09-02-2026 |
| Eerste reactie op | 27-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-17 13:41:50 door SuperSwiep op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Verzacht je eigen pijn door op het minnetje te klikken. Bij mij werkt het perfect.
1 kudos 2026-06-16 22:15:32 door Hetlievemeisje op Nest bouwen
Pollepel
4 kudos 2026-06-16 17:54:05 door Blafhik op Nest bouwen
@AzzKickah | 16-06-26 | 19:39: waarom zou je met een vlammenwerper gaan slaan?
2 kudos 2026-06-16 17:39:16 door AzzKickah op Nest bouwen
Met m'n vlammenwerper, zoals altijd. Hoezo?
8 kudos 2026-06-14 07:13:39 door mrpete op Wat is jouw reactie op naroepen?
we hebben toch een tuin?
22 kudos 2026-06-14 06:52:28 door Verkerk op Wat is jouw reactie op naroepen?
Hele mooie vraagje, ik zeg direct 'nee'
0 kudos 2026-05-26 13:59:34 door Tuumek op Mega classic van de dag
Je vergeet dikke tetten! Jopen! Meloenen!
2 kudos 2026-05-15 22:32:27 door NiezeVeger op Rare vogels die vogels
Becky, please
-2 kudos 2026-05-14 19:23:00 door Loosecanon op Niet f*cken met MijLo
Ze is afgeslagen, de hond wil haar aanduwen.
-1 kudos 2026-05-09 18:28:41 door Wyrmpie op Mijn kind heet Djevin
briljant!
0 kudos 2026-04-26 06:23:39 door nieuwsgierige pelg op Borstvoeding geven in mijn restaurant?
Da's een fijntje!
0 kudos 2026-04-17 19:44:13 door dellyt op Oude bekende mengt zich weer op het wereldtoneel
HAHAHA!
3 kudos 2026-04-03 21:18:30 door Wakemeister op Alles is een pijp
Jij kan het weten.
-2 kudos 2026-03-23 14:21:08 door curryworstspecial op Als ze de salaris wat hoger maakten..
voor werkloze dividentuitkeringstrekkers wel hoor. maar indien zij zichzelf tevreden zouden stellen met lagere meerwaardes dan kan jouw salaris een beetje omhoog.
0 kudos 2026-03-15 10:23:48 door Nelor op Een coffeeshop is genoeg
Beetje kierewiet?
9 kudos 2026-03-14 19:48:42 door Johanvb op Een coffeeshop is genoeg
Dat woooosh geluid dat je net hoorde is de clou die vlak over je hoofd voorbij kwam.
0 kudos 2026-02-28 07:38:07 door Cromabuik op Dakdekkers met goede communicatie
Komen we in nld ondertussen echt zoveel tekort?