5,233 +6350 -1117
Kudos
#13502 (Top 4.2249%)
| Kudos/dag | 1.91 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1016 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -141 |
5,233 +6350 -1117
Kudos
#13502 (Top 4.2249%)
| Kudos/dag | 1.91 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1016 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -141 |
552
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.2 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 21-06-2018 |
| Eerste reactie op | 27-12-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 17:41:52 door BTC21M op Het verlangen naar regen
film dan door
0 kudos 2026-06-25 14:57:18 door Shhhtt op Schotten doen mars
@KlaagKadaver | 25-06-26 | 09:40: Ook 4 Schotten tegengekomen op vakantie, legendarische avonden!
4 kudos 2026-06-25 09:29:12 door ravenderob op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Ik denk dat meneer ook wel de anabolenspuiten heeft ontdekt.
5 kudos 2026-06-25 07:40:59 door KlaagKadaver op Schotten doen mars
94, Glasgow.
Ben me toch een partij dronken geworden met Schotse supporters!
Wij om de overwinning te vieren, zij om hun "verdriet" te verdrinken.
Heerlijke mensen!
5 kudos 2026-06-23 15:43:21 door kokkowitz op Engvis is eng
En die was de eerste?
0 kudos 2026-06-23 14:53:02 door detantrakoning op Twee keer lopen voor bier?
Ieder zijn levensfase.
0 kudos 2026-06-23 12:06:37 door syncopatic op Twee keer lopen voor bier?
Inderdaad...hier zou ik mijn dode hond nog niet laten opbaren, wat een trieste Primatenparty.
-1 kudos 2026-06-23 11:58:28 door LuieDikkeHond op Twee keer lopen voor bier?
jaloers omdat je zelf geen vrienden hebt?
22 kudos 2026-06-22 12:31:17 door Games_Jandolfini op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
- commentaar van David Attenborough -
1 kudos 2026-06-19 21:34:05 door SomeDuderr op Dumpert Hitteplan #7
@lamskabouter | 19-06-26 | 15:53: Hier is het gestopt toen er riviercruiseschepen aan de overkant werden gelegd die nu al 6 jaar als "tijdelijke" opvanglocatie voor gelukszoekers dient. Sindiens lopen de raketwetenschappers en tandartsen af en aan langs de zandstrandjes aan de Rijn, in de hoop om maar topless blanke schoolmeisjes te kunnen zien.
2 kudos 2026-06-19 13:53:40 door lamskabouter op Dumpert Hitteplan #7
Toen ik nog een kaboutertje was voelden meisjes zich nog vrij om lekker topless of naakt te zonnen. Helaas is dat, door telefoons, waarschijnlijk voorbij.
-1 kudos 2026-06-19 12:33:24 door VanUitDeZolderkamer op Dumpert Hitteplan #8
zie je die draaibeweging niet? Ze zijn hem aan het opschuren.
0 kudos 2026-06-18 17:24:38 door Power-Si op Vader helpt zijn kleine meisjes
In een zwembad heeft dan weer te maken met de groep die erna komt. De moeders stonden voorheen hun jongetjes om te kleden en te gluren naar de mannen die daarna gingen zwemen.
4 kudos 2026-06-18 15:57:16 door Holladijee op Vader helpt zijn kleine meisjes
@JSSF; orthodoxe christenen?
10 kudos 2026-06-18 15:45:41 door JSSF op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dat gebeurde ook in ons zwembad. Ik heb gevraagd waarom dat was. Eén keer raden van welk geloof mensen hebben geklaagd en dit bewerkstelligd hebben.
1 kudos 2026-06-13 15:58:24 door dikkejenkie op Volkslied Curaçao!
Nou en.
6 kudos 2026-06-13 05:58:51 door Ron6419 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Der Des Dem Den
-4 kudos 2026-06-12 16:05:11 door Pb82 op Ik zet je terug, maar eerst
Bestaat er uberhaupt iets als reclame? Je bent dieren aan het martelen? achterlijke hobby is het.
9 kudos 2026-06-12 15:32:36 door Onzinvoorkenny op Zou je liever?
Hij, Jamie Hutchinson, is regelmatig te zien in the hot water Comedy club in Liverpool je kunt hem ook online bewonderen samen met Tony Carroll. Samen hebben ze elke vrijdag een live podcast.
Zouden Rogier Kahlmann en Rolex Bugatti misschien ook moeten doen.
4 kudos 2026-06-12 13:39:11 door slabak12 op Lift nodig?
Nee, juist bovenuit-kijk-spiegels!
-5 kudos 2026-06-08 17:28:02 door BennieDeKok op Doe maar een tattoetje
Op canvas wel ja.
3 kudos 2026-06-08 08:11:32 door Saartje op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
100% eens. Wij deden wel ergere dingen vroeger.
2 kudos 2026-06-08 07:40:08 door simvastatien op Zondagavond Erotiek #3
Het zal mij aan mijn tokus jeuken wat jouw opwindt.
14 kudos 2026-06-07 13:14:17 door sonix op Pride Utrecht 2026
Iedereen denkt dat het totaal idioten zijn.
16 kudos 2026-06-06 10:20:20 door Kroegtijgert op Zwaan word lijp
Mensen met een wajong uitkering gaan ook weleens een dagje uit. Met een begeleider.
5 kudos 2026-06-04 10:37:17 door aequum est aequum op snoek laat zichzelf los
Godsamme, jij mag ook wel wat begeleiding krijgen.
0 kudos 2026-05-31 21:13:28 door RichAndArt op Dikke Dennis bij Peter Pan Speedrock
Hij is al heel wat jaren clean hoor.
-1 kudos 2026-05-31 08:23:51 door Krokobillen op Buurvrouw heeft mening
Wel opletten hé ik zie toch duidelijk twee punten.
1 kudos 2026-05-29 18:43:47 door Sensei op Yooo we zijn bij het strand
Orinoco flow is ook van haar ik verwarde het...
2 kudos 2026-05-29 18:42:55 door Sensei op Yooo we zijn bij het strand
Caribbean Blue, sorry...
1 kudos 2026-05-29 18:40:19 door Sensei op Yooo we zijn bij het strand
*Enya Orrinoco Blue.
4 kudos 2026-05-29 07:24:54 door RudiVonKrankenhaus op Unihorn geeft geen fuck
dan is tien seconden nog overdreven denk ik
1 kudos 2026-05-25 19:52:14 door DeSpuitendeZuiger op Strandweer met Pinksteren
Wie het kleine niet eert…
8 kudos 2026-05-24 04:48:56 door melkdewittemotor op Stiekem kusjes geven
t is een serieus knappe dame, ik zou wel als ik 1 van die gasten was wel mijn eigen dame even appen wat mij nou weer gebeurde, je wilt er later geen gezeik over krijgen
1 kudos 2026-05-23 11:01:22 door Zwamkast op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Ben jij dat Karen?
5 kudos 2026-05-23 11:00:35 door dikkedik op Stoppen met die gore neuqgeluiden
Je draaft een beetje door hè?
-11 kudos 2026-05-23 06:11:40 door Belezendgrijpen op De zomer is begonnen
Gatver.
2 kudos 2026-05-22 21:30:52 door Vip3r op Met quad in de mudderrrr
Vrouwen die niet zo moeilijk doen over smerige dingen buiten de slaapkamer doen ook niet zo moeilijk over smerige dingen in de slaapkamer, is mijn ervaring. Maarja, N=1 he.
-5 kudos 2026-05-22 20:40:24 door FreddyboyK op Met quad in de mudderrrr
Het schijnt dat ze van poepsex houdt, vies genoeg?
0 kudos 2026-05-21 19:56:54 door Geen jeweetwel op Plat over de helling
@Balhijger | 21-05-26 | 20:30: Werkt hier gewoon onder win11 hoor. Multiplayer en al. Erg leuk.
4 kudos 2026-05-21 18:30:24 door Balhijger op Plat over de helling
Recent een gekocht bij een kringloop. Kreng werkt alleen op Windows 95/98. Dus maar een Pentium 3 erbij. Geen spijt van. Bijzondere ervaring met de Sidewinder(s).
-3 kudos 2026-05-20 21:21:18 door Puddingbuks68 op Meisje in de keuken
Te weinig reuzel onder de huid bedoel je zeker? Vier de obesitas!
4 kudos 2026-05-20 20:55:41 door ZusAntigoon op Vol moppie neemt ons mee
Ze heeft het alsnog binnen de maximale tijd gehaald en dat is wat telt.
7 kudos 2026-05-20 20:30:33 door FreddyboyK op Vol moppie neemt ons mee
Beter kunnen is beter doen.
2 kudos 2026-05-18 20:02:56 door pietpvv op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Opgelost.
0 kudos 2026-05-18 19:35:37 door Klerkberk op Geen takjes te vinden
Dit is ook veel beter schoon te houden. Je moet hem alleen geen plastic rietjes geven. Die schijnen dieren in hun neus te stoppen.
-1 kudos 2026-05-18 19:20:23 door TommeltjeHorlepiep op Geen takjes te vinden
Zo is het niet gegaan Xien.
-8 kudos 2026-05-18 18:47:38 door Snowball_77 op Geen takjes te vinden
@Zolderkamerheldje | 18-05-26 | 20:40: Triest apparaat!
10 kudos 2026-05-18 18:40:25 door Zolderkamerheldje op Geen takjes te vinden
Dit is gewoon het bewijs dat vogels zoals in de natuur ook gewoon doen van alles pakken om hun nest te voltooien. Jij denkt met je eigen emotie.
8 kudos 2026-05-18 18:39:09 door Kreezielepiet op Geen takjes te vinden
Wellicht heb je gelijk hoor, maar waarom is het beter voor het vogeltje? Of is dat een aanname?