115,520 +116994 -1474
Kudos
#379 (Top 0.1186%)
| Kudos/dag | 35.82 |
| Kudos/reaguursel | 26.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4189 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
115,520 +116994 -1474
Kudos
#379 (Top 0.1186%)
| Kudos/dag | 35.82 |
| Kudos/reaguursel | 26.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4189 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -66 |
4,297
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.33 |
| Topreaguursels | 37 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 26-08-2017 |
| Eerste reactie op | 26-08-2017 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
17 kudos 2026-06-24 22:42:56 door Dizsaidup op Hoe gaat het met papa na de scheiding
...bij zijn vriend.
...en zijn dealer.
1 kudos 2026-06-24 14:33:36 door Jandeman-1996 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Renault Fuego
1 kudos 2026-06-24 13:32:08 door Uhoortnogvanons op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Geen idee, maar ik denk dat een spuitbus muggenspray niet gaat werken.
-1 kudos 2026-06-24 13:29:06 door Zolderkolder op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Een transkoreaan
-1 kudos 2026-06-24 13:24:58 door baldiebla1 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Goku, Super Saiyan / Super Asian.
-12 kudos 2026-06-24 13:00:35 door Nihilon op Verhitte tokkie op de A10
Dashcammert is een smerige rechtsplakker.
14 kudos 2026-06-24 12:50:18 door fvdw123 op Verhitte tokkie op de A10
dat
51 kudos 2026-06-24 12:47:04 door Sneuneusje op Verhitte tokkie op de A10
Dascammer rijdt rechts en doet helemaal niets verkeerd.
-1 kudos 2026-06-15 14:07:29 door JorisDePoris op Snelrecht op zijn best!
Zal idd vast geen pup geweest zijn ten tijde van het incident en een pit bull (waar het om gaat) wordt doorgaans ook maar 12 jaar oud.
8 kudos 2026-06-08 20:16:32 door Haunting_Zehel op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Is toch minstens al een jaar of 40 een ding. De bruidegom belt aan en de bruid doet open. Dat is het first look moment. Zoals in het filmpje kom je ook vaak tegen.
0 kudos 2026-06-08 19:56:57 door LieverSudoDanZwitsal op Beste maat pranken op z'n trouwdag
O god nee, alsjeblieft niet.
13 kudos 2026-06-08 19:50:17 door BIikjeindewater op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Na de first look is de gender reveal een ding.
22 kudos 2026-06-02 16:17:15 door keefkeef op Verkeershufter du jour
De bestuurder achter hem zal wel getoeterd of geseind hebben ofzo. Meestal de enige reden voor dit soort kleuters om af te remmen
3 kudos 2026-06-01 16:26:47 door Knalluh8497 op BMW pauper
Rechts inhalen is toegestaan: Als jij op de uitvoegstrook rijdt, mag je inhaalmanoeuvres uitvoeren aan de rechterzijde van het verkeer op de doorgaande rijbaan.
Niet meer terugvoegen: Heb je eenmaal de uitvoegstrook gekozen? Dan is teruggaan naar de hoofdrijbaan niet meer toegestaan.
Bron: https://www.theoriesnelhalen.n...
3 kudos 2026-06-01 16:10:19 door ZuigStengel op BMW pauper
Maar daar kan de BMW-meneer รฉcht niks aan doen.. รcht niet.. Het knipperlicht zit vaak in het duurste pakket verstopt, heb ik van horen zeggen.
-5 kudos 2026-05-30 06:49:55 door Meestejeukvoorin op Motorrijder heeft ongeluk
Thuis in de kast
0 kudos 2026-05-21 07:57:18 door reageer_meneer op Samen je huis verbouwen
@pietjanklaashenk | 20-05-26 | 19:18: Uit diep zuidelijk Belgiรซ.
7 kudos 2026-05-20 18:11:12 door KelderKebabKwab op Samen je huis verbouwen
@pietjanklaashenk | 20-05-26 | 19:18: Marokkanen
15 kudos 2026-05-20 17:18:18 door Lelijke_aap op Samen je huis verbouwen
Die krijgen een huis toegewezen, die bouwen het niet zelf.
21 kudos 2026-05-20 17:18:07 door pietjanklaashenk op Samen je huis verbouwen
Welke Belgische jongeren?
-5 kudos 2026-05-11 15:34:19 door Albertoooh op Voor wie het zich afvroeg
en dan ben je gewoon een dooie eikel.
0 kudos 2026-04-11 12:54:32 door JP8926 op Weekendvitaminen
Ja die ook ja, maar mochten we moeten delen, dan stel ik me voor de rest beschikbaar, zo ben ik.
3 kudos 2026-04-11 11:32:47 door Regtzodiegaat op Weekendvitaminen
@hiervoornsfw , komt wel dichtbij zo
6 kudos 2026-04-11 10:08:21 door hiervoornsfw op Weekendvitaminen
@Bloemschikliefhebber , een vriend van mij heeft ook tieten.
12 kudos 2026-04-11 09:41:13 door Bloemschikliefhebber op Weekendvitaminen
Ik ben groot fan van tieten in het algemeen.
0 kudos 2026-04-07 18:45:16 door jadervacob op Ontsnapt hondje gestalkd door coyote
Gezonken
-1 kudos 2026-02-17 22:54:55 door Routine op Even uitrusten
Op de grappenmaker van de bingoclub na dan.
-4 kudos 2026-02-15 15:14:58 door WhySoSeriousss op Ja, dank je wel hรจ
Lekker man, dan heb je een goeie loonstrook. Wees er blij mee.
Meestal hoor ik alleen maar tokkies zeuren over belastingen, terwijl die effecief bijna niets betalen.
0 kudos 2026-01-24 18:52:45 door Ikwileennaam op Rotonde botsing met vluchtpoging
@breezly | 23-01-26 | 23:19: Jammer, jouw rijstijl die vrij blijft van enige anticiperend vermogen verdient het eigenlijk niet om zo te worden beloond.
7 kudos 2026-01-23 23:08:05 door HaroldFinch op Rotonde botsing met vluchtpoging
Dat mag wellicht zo zijn, het is echter nog niet zo eenvoudig om achteraf vast te stellen of je een aanrijding had kunnen voorkomen. Deze dashcambeelden zijn in elk geval onvoldoende voor jouw conclusie.
33 kudos 2026-01-23 22:19:43 door breezly op Rotonde botsing met vluchtpoging
Ik ben keurig uitbetaald ;)
0 kudos 2025-12-27 12:02:44 door vlasteler op Met de girls op stap
Of er zijn er je 10 voor gegaan.
2 kudos 2025-10-14 18:22:33 door zoindepoepertt op Fatbike vs Cita
jij denkt dat joris alle onderschriften zelf schrijft????
10 kudos 2025-10-04 22:35:11 door joow1 op Waarom die strepen op de weg?
@Deuger met mensen zoals jij is de kans blijkbaar ook groter dat je een ongeluk krijgt in het verkeer.
24 kudos 2025-10-04 20:46:34 door Dedriloth op Waarom die strepen op de weg?
@Deuger wat dacht je van het feit dat die auto op de baan links van deze blauwe auto daar is gaan stilstaan. Die doet dat vast niet voor de lol, denk je wel?
1 kudos 2025-10-04 17:46:31 door Schuurm op Jonge knul sloopt Hoboken met RS6
@jan1000001 | 04-10-25 | 12:04: In Nederland wordt het inderdaad schuldsanering.
Maar heeft de bestuurder een eigen huis, dan mag dat verkocht gaan worden.
In Zweden weet ik het niet.
47 kudos 2025-10-04 16:10:55 door Weedguy6080 op Waarom die strepen op de weg?
@Deuger | 04-10-25 | 18:03: Als jij zonder zicht een zebrapad nadert zorg je altijd dat je snelheid verlaagt.
-105 kudos 2025-10-04 16:03:00 door Deuger op Waarom die strepen op de weg?
Natuurlijk is de bestuurder in de blauwe auto niet goed, maar het zicht is er niet. De dame die oversteekt let niet op. Wanneer je zo door het verkeer gaat, heb je een grotere kans om bij een ongeluk betrokken te zijn.
26 kudos 2025-10-04 15:13:26 door Kameleon4 op Waarom die strepen op de weg?
Hoogte is volgens mij omgekeerd evenredig met de pakkans.
130 kudos 2025-10-04 15:08:25 door Dweeziltje op Waarom die strepen op de weg?
Laten we hopen dat ze die binnenkort mag ontvangen.
12 kudos 2025-10-04 10:04:47 door jan1000001 op Jonge knul sloopt Hoboken met RS6
Hahaha, jij denkt dat hij hier financieel voor opdraait. Ten eerste gaat dat niet eens gevraagd worden en ten tweede, al zou hij ervoor opdraaien, kan hij dat never nooit niet betalen. Kortgezegt nee, hij gaat er niet voor opdraaien. Helaas. Wat mij betreft blijft de deurwaarder hem tot de dood vervolgen, maar dat zal wel nooit gebeuren.
16 kudos 2025-10-04 09:28:11 door j0shua op Jonge knul sloopt Hoboken met RS6
Jaloers op een huurbak? Nou nee.
0 kudos 2025-10-04 09:25:53 door populist op Jonge knul sloopt Hoboken met RS6
-weggejorist-
0 kudos 2025-09-25 05:36:10 door Nonamed op Elsfest relschoppers voor de snelrechter
Precies dat. Als je daar gepakt wordt geef gewoon aan dat je een normaal leven leid. Dat je je hebt laten meeslepen in de sfeer en in plaats van weg te lopen ben je mee gaan rellen. Heel dom en je hebt spijt, dit wordt mede veroorzaakt dat je gepakt bent. In het vervolg loop je wel weg en je accepteert nu de consequenties.
0 kudos 2025-09-06 12:16:17 door Dumpbertje op De duikbom
En door 10 vrijwilligers weer het water in geduwd.
0 kudos 2025-08-28 06:09:23 door grasmat1 op Heb je die tent nog nodig?
Je bent natuurlijk wel gewoon verantwoordelijk voor alle troep wat je meeneemt naar zee. Dus dat tentje even uit het water halen lijkt me een kleine moeite.
-2 kudos 2025-08-08 11:08:35 door schemert op Lastig vooruit kijken
Nou, schijnbaar is WA dus net verplicht. Hoorde ik vd week
12 kudos 2025-08-08 10:53:19 door Loosecanon op Lastig vooruit kijken
Ja hoor, de verplichte WA verzekering zal de schade aan de auto uitkeren. En deze vervolgens proberen te verhalen op de pauper.
0 kudos 2025-08-05 12:37:15 door TheGroup op BREAK: Kortste Dinsdag ooit!
Daarom hebben we ook iedere dag een paar schrikkelminuten.
0 kudos 2025-06-28 12:53:50 door Odaswaarook op Malloot in Seat slingert door verkeer
-weggejorist-