27,471 +34473 -7002
Kudos
#2389 (Top 0.7475%)
| Kudos/dag | 13.23 |
| Kudos/reaguursel | 11.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 696 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -307 |
27,471 +34473 -7002
Kudos
#2389 (Top 0.7475%)
| Kudos/dag | 13.23 |
| Kudos/reaguursel | 11.09 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 696 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -307 |
2,478
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.19 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 14.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 18-10-2020 |
| Eerste reactie op | 18-10-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-11 12:47:27 door Depunt op DumpertCartoon: De aap
Ben je exact 12 dan heb je een paradox gecreëerd en eindigt het universum.
6 kudos 2026-06-11 11:49:24 door owikzegmaarwat op DumpertCartoon: De aap
wat lul je nou, dit ziet er gewoon grappig uit. Ik ken de maker niet maar deze tekenstijl hoeft niet te betekenen dat je naar het werk van een kind zit te kijken, en ik weet haast wel zeker dat de animatiestijl ook een keuze is, niet dat meneer het niet goed kan of zo.
Met jouw logica worden de filmpjes en tekeningen van bijvoorbeeld Cyanide & Happiness ook door kinderen gemaakt... Echter zijn de bedenkers inmiddels rond de 40.
Jij denkt zeker ook dat alle animatie alleen voor kinderen is....
12 kudos 2026-06-11 11:31:20 door jemeentut op DumpertCartoon: De aap
Beter kunnen is uploaden.
1 kudos 2026-06-10 12:30:13 door DikkeBlow op Mestrekkertje krijgt karma
Kijk in de bio naar de andere video, hij komt nog even z'n kapotte voorbumper showen.
0 kudos 2026-06-10 11:44:54 door SenorCucaracha op Eventjes vissen, niks mis mee?
@ogsince06 | 10-06-26 | 12:11: oh, dus onderstaande gebeurtenis is niet juist volgens Mythbusters: https://www.at5.nl/artikelen/2...
3 kudos 2026-06-10 10:11:34 door ogsince06 op Eventjes vissen, niks mis mee?
dit is niet correct, mythbuster hebben hier zelfs een aflevering aan gewijd
4 kudos 2026-06-10 09:00:40 door Deaderror_returns op Mestrekkertje krijgt karma
helaas heb je het mis hij kon nog wel rijden alleen zijn bleutooth wou niet meer connecten met zijn hersenen
0 kudos 2026-06-10 08:13:41 door druimpert op Eventjes vissen, niks mis mee?
Zuigt de trein?...hmmmz
3 kudos 2026-06-09 17:00:03 door nexus1712 op Creepy ass reclame uit 1953
Zelden zoveel onjuistheden en onzin gezien in èèn post .
2 kudos 2026-06-09 16:20:58 door Flierp! op Creepy ass reclame uit 1953
Cornflakes was het antigeilheidsontbijt. Niet deze suikerbom.
1 kudos 2026-06-09 16:13:29 door Albert_1969 op Creepy ass reclame uit 1953
Dit is gemaakt van rijst, maar bedankt voor de uitleg.
-1 kudos 2026-06-09 16:00:04 door morsen op Kijk mij eens..
Stoepkrijten met de kleur vlees
-1 kudos 2026-06-09 15:34:46 door A.tractie op Creepy ass reclame uit 1953
Cholesterolmonster, gewoon één woord.
4 kudos 2026-06-09 15:18:06 door MeerMeerikke op Creepy ass reclame uit 1953
Dat is dus niet gelukt.
0 kudos 2026-06-01 12:44:39 door ShakespeareanTragedy op Kangoeroe is naar de sportschool geweest
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-01 11:29:21 door SenorCucaracha op Kangoeroe is naar de sportschool geweest
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-01 10:56:02 door dezakloper op Kangoeroe is naar de sportschool geweest
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-01 10:52:32 door Rest in privacy op Kangoeroe is naar de sportschool geweest
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-29 11:06:51 door waynebrave op Fatbike parking
Euro-fietsie bedoel je?
-1 kudos 2026-05-29 09:16:02 door Bromevape op Zunne grote vuurbal jonge!
Dit was dan ook Big Momma
1 kudos 2026-05-28 18:16:20 door zes op Nog een klein stukje, klein stukje meer
Amerika en plantsoenonderhoud ?
-1 kudos 2026-05-28 12:20:04 door pms op Nog een klein stukje, klein stukje meer
*voor
5 kudos 2026-05-26 11:44:18 door reageer_meneer op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Dat gaat ook voor de banden op, en wat denk je? Zelfs die kun je vervangen!
9 kudos 2026-05-26 11:04:47 door Erosramazotti op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Weet je hoeveel mensen maar akkoord gaan vanuit beleefdheid; of om geen 'zeikerd' te willen worden genoemd. Het gaat altijd harder en langer door dan vooraf geschetst.
0 kudos 2026-05-26 10:40:49 door SenorCucaracha op Naam bij je geaardheid
Nou, heb er net naar geluisterd voor het eerst, komt bij mij eerder over als emo-rock. Doe mij maar Arch Enemy.
1 kudos 2026-05-26 08:53:09 door swekkertje op Naam bij je geaardheid
Klinkt als de ontkenningsfase
3 kudos 2026-05-26 08:14:14 door MrRose op Naam bij je geaardheid
Ze hebben een aantal keer in 013 opgetreden, staan ze later dit jaar weer
1 kudos 2026-05-25 11:39:24 door curryworstspecial op Meer beelden terrasterror Breda
het vraagt naar videofucks met die geluiden.
-1 kudos 2026-05-25 10:50:55 door Doccie op Peter, dat kan dus niet meer..
Toen jij je reactie plaatste
-1 kudos 2026-05-25 10:38:53 door bertbokworst op Peter, dat kan dus niet meer..
Kijk in de spiegel.
-6 kudos 2026-05-25 09:49:21 door Nordic_Stalker op Peter, dat kan dus niet meer..
Ja, ik zat ook al te wachten...
Ook niet bijna grappig want er zijn inderdaad mensen zo.
2 kudos 2026-05-14 09:40:56 door RinuszonderRomana op Synthesizer geluidjes van vroeger
En toch is het het echt net niet. Je mist warmte, je mist karakter, je mist de onvoorspelbaarheid van de analoge chips. Sure een Juno-60 of DX-7 is "makkelijker" te emuleren, maar zelfs daar ga je dingen missen.
1 kudos 2026-05-14 08:51:56 door DominiqueWeesie op Synthesizer geluidjes van vroeger
@Pater_piemelprak | 14-05-26 | 10:13:
Heb je ook echte ouwe? Niet-aanslaggevoelige? Dus niet waar je het uitzet maar waar het simpelweg nog niet op zit?
7 kudos 2026-05-14 08:13:05 door Pater_piemelprak op Synthesizer geluidjes van vroeger
Ik heb een paar analoge vintage synths, en daar op spelen is toch wel wat anders dan op een midi keyboard en een VST plugin.
3 kudos 2026-05-12 16:09:46 door NSFWFTW op Bijna weekend
@NatteKiwi | 12-05-26 | 13:18: Plausibel! En hoe bevalt dat je daar tot dusver?
6 kudos 2026-05-12 11:18:42 door NatteKiwi op Bijna weekend
Strompelend 's ochtends vroeg vanuit je duistere ravers-hol ergens in een achterbuurt van Manchester begeef je je naar het vliegveld. Daar pijp je iemand van de luchtvaartmaatschappij. Het bleek de verkeerde te zijn, dus je pijpt iemand anders. Je mag gratis aan boord. Vervolgens stap je uit aan de oostkust van de VS, alwaar je met een helikopter verder vliegt naar de Amish. Tot slot voer je wat rituelen uit en mag je bij hun terecht. Simpel toch!?
-3 kudos 2026-05-08 10:16:25 door Kutzuiger op BMW heeft haast
Of voor zn eigen begrafenis.
13 kudos 2026-05-06 18:38:19 door pietpvv op Toerist in China komt om nadat schommelattractie fout gaat
Zelfkennis is een goed begin.
1 kudos 2026-05-06 12:38:03 door curryworstspecial op VWO vs HAVO vs MAVO vs kader
wanneer heb jij gemaiste biefstuk gegeten?
-2 kudos 2026-05-06 12:28:30 door mplaats op VWO vs HAVO vs MAVO vs kader
school = kut
2 kudos 2026-05-06 09:05:28 door Tweeki op Buurman vindt Polen niet lief
artikel 285 van het Wetboek van Strafrecht waarop een gevangenisstraf van maximaal twee jaar staat
-2 kudos 2026-05-05 11:23:55 door banditoz op Hoevaak doe jij douchen?
Mag ik po de knop drukken?
15 kudos 2026-05-05 07:58:08 door Youtoo op Rechtdoor over de rotonde
We hebben allemaal wel eens iemand dood gereden toen we nog jong waren.
1 kudos 2026-04-30 19:28:28 door Ienni op Het is Iran en Irak
Oke downie
-2 kudos 2026-04-30 16:31:52 door SenorCucaracha op Het is Iran en Irak
@Geen jeweetwel | 30-04-26 | 16:32: Nou gewoon even de officiële lezing bekijken: "According to the NATIONAL COMMISSION ON TERRORIST ATTACKS UPON THE UNITED STATES (Public Hearing held Monday, January 26, 2004), there were four passports found. Two were recovered from the crash site of United Airlines Flight 93 in Pennsylvania. These are the passports of Ziad Jarrah and Saeed al Ghamdi. One belonged to a hijacker on American Airlines Flight 11, Satam al Suqami. A passerby picked it up and gave it to an NYPD detective shortly before the World Trade Center towers collapsed. A fourth passport was recovered from luggage that did not make it from a Portland flight to Boston onto the connecting flight which was American Airlines flight 11. This is the passport of Abdul Aziz al Omari."
5 kudos 2026-04-30 14:33:41 door AleHindriks op Het is Iran en Irak
Blijf doorzoeken Senor, je bent vast iets heel groots op het spoor.......
0 kudos 2026-04-30 14:32:34 door Geen jeweetwel op Het is Iran en Irak
Waar heb je die informatie vandaan? Oh je was erbij? Of heb je zelf onderzoek gedaan? Er is, zoals Ikdenkwat al aangeeft 1 paspoort gevonden. Niet zo gek hoor. Dat er nog vanalles gevonden is na zon felle brand.
-1 kudos 2026-04-30 14:30:12 door SenorCucaracha op Het is Iran en Irak
@ikdenkwat | 30-04-26 | 15:13: in totaal vier zeg ik toch. Check je feiten. Ik zeg niet vier bij de WTC. Er zijn in totaal volgens de officiële lezing vier paspoorten teruggevonden.
-2 kudos 2026-04-30 14:26:50 door ikdenkwat op Het is Iran en Irak
@Kreationist | 30-04-26 | 15:37:
In een koffer.
-5 kudos 2026-04-30 13:37:35 door Kreationist op Het is Iran en Irak
1, in de buurt van.
Bijzonder is het wel, maar de piloot zit voorin in een vliegtuig, dat is voor alles wat direct in de fik vliegt en ook de meeste kans maakt om aan de andere kant weer uit zo'n toren te komen.