DumpStats voor Internetriddert 👶

1,409 +1599 -190

Kudos

#30848 (Top 9.6526%)

Kudos/dag 201.29
Kudos/reaguursel 8.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 100
Minste kudos op 1 reaguursel -52

171

Reaguursels

Reaguursels/dag 24.43
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 38
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-06-2026
Eerste reactie op 18-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-24 08:19:46 op Poesje houdt van water
@DylanB | 24-06-26 | 06:34: Ah, weer een zielig schaap in de aanval!

-10 kudos 2026-06-24 09:24:22 op Poesje houdt van water
En ze zijn makkelijk te triggeren want makkelijk beïnvloedbaar (dus ook modegevoelig).
Aanschouw hier alsnog de late minnetjes.
Heerlijk toch? Lol!

-8 kudos 2026-06-20 08:37:52 op Man fietst tegen auto in de regen
@altijd-guus | 20-06-26 | 01:41: Oh, ik heb wat lelijks gezegd tegen Guusje.
Nu komt Guusje hier om ook z'n zegje te doen want zo is Guusje.
Wat een kleuter ben jij zeg.
Misschien moet je eens wat minder op Dumpert zitten en wat met je leven gaan doen.
Ga je hier nu ook weer op reageren? Ja hè?
Of nee, dat kan niet want dan laat je je kennen.
Lastig om nu wel of niet wat te schrijven hè?
Je leest dit sowieso want zo is Guusje. Hahaha!

-7 kudos 2026-06-20 08:32:38 op Man fietst tegen auto in de regen
@BronstigPaard | 19-06-26 | 22:31: Indirect wel.
Wij zien de bus dus waarom ziet hij de bus niet?
Met andere dingen bezig? Lijkt me wel hè?

-7 kudos 2026-06-22 09:13:56 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Bezuinigingen bij de publieke omroep betekent niet dat te dure programma's voortgezet dienen worden, dat is juist de hele essentie van bezuinigen.
Wat een domme upload.

-4 kudos 2026-06-19 13:21:50 op Even wat wier opruimen
Ik zweer bij Roundup.
Geweldig spul, helemaal geen last van waterplanten meer!

-2 kudos 2026-06-19 16:30:29 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:35: Waarom is werken met je handen het hoogst haalbare voor jou?
En dan ook al vele jaren reaguurder, da's allemaal wel heel erg triest zeg.

-2 kudos 2026-06-19 20:13:37 op Stukje metaal in je been
@altijd-guus | 19-06-26 | 16:57: En dan ook nog dom reageren.
Man, waar zit je waardigheid?

-2 kudos 2026-06-18 17:31:01 op Wat heb jij in je bank
Ik heb een Lamborghini Gallardo LP550 Balboni Edition.
Heb je ook niks aan.

-2 kudos 2026-06-24 16:58:55 op Auto in de hens op de A7
Wat nu ook extra opvalt zijn de loeiende koelventilatoren bij bijvoorbeeld verkeerslichten in de stad, goeiedag, wat een herrie joh!
Ook zo zonde dat zoveel energie afgevoerd moet worden anders loopt de zaak kapot...
Wat was dat rendement ook alweer? Iets van 20-25%, de rest wordt afgevoerd via uitlaat en koelsysteem?
Bizar eigenlijk.

-2 kudos 2026-06-19 20:12:08 op Geen vrede!
Die slang heeft echt een enorm gevoel voor humor.

-1 kudos 2026-06-23 19:08:02 op Ventilatortje nodig voor in de slaapkamer?
Maar wat doet die container daaronder?
Ik heb het vermoeden dat er een medium verdampt wordt en warnte aan de lucht onttrekt waardoor het enigzins koeler wordt.
We zullen het nooit weten.

-1 kudos 2026-06-20 17:17:38 op Donnie geeft Medal of honour
@Routine | 20-06-26 | 11:30: Zulke mensen hebben kennelijk wat te bewijzen.
Dat gaan ze dan op internet doen.
Deze Guus is kennelijk een hele Piet hier en hij wil graag dat wij dat weten, da's helemaal hilarisch.
Het interesseert werkelijk helemaal niemand maar goed.
Internetpunten hebben geen waarde, dat snapt hij kennelijk ook niet.

Je moet vertellen wat mensen willen weten, niet wat je kwijt wil, da's een enorm verschil.
Ik vind het allemaal best triest en Guus neemt Dumpert ook heel serieus, ik heb echt medelijden met die gast.

-1 kudos 2026-06-18 18:44:08 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Poopulist | 18-06-26 | 18:30: Een aantal taalfouten is meervoud pannenkoek.
Een aantal kan twee of meer zijn dus meervoud.
Man man man, verbeter me dan goed.

-1 kudos 2026-06-21 13:03:45 op Fijne zondag allemaal!
Wat moet je toch met een rugnummer?
Wil je een elftal bouwen of zo?

-1 kudos 2026-06-20 08:43:42 op Onweer nijkerk
Mooi hoor.
Maar een nieuwe serie Hitteplan (of is het Hittenplan?) zou ook wel mogen na al dit natuurgeweld.

0 kudos 2026-06-18 20:25:17 op Wat heb jij in je bank
@lamskabouter | 18-06-26 | 17:40: Dacht je dat?
Ten eerste moet je iedereen netjes te woord staan want anders ben je "arrogant".
Iedereen wil een praatje maken.
Ook moet je steeds even gasgeven want dat willen ze graag, dan doe je dat uiteraard.
Ten tweede hangt iedereen op en om je auto om een selfie te schieten.
Krassen maakt niet uit, de foto des te meer.
Ten derde krijg je belangstelling van de verkeerde vrouwen, vreselijk irritant.
En tenslotte, je hebt niet heel veel bagageruimte en het is gewoon onzinnig om er boodschappen mee te doen.
Kortom, het is, net als de OP zegt, wel gaaf maar je hebt er niks aan.

0 kudos 2026-06-20 16:55:05 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Sinds Chuck Norris overleden is zijn er ineens veel meer inslagen geregistreerd.
Ik denk dat Thor een beetje bang was om Chuck te raken want dan zouden de rapen pas écht gaar zijn.

0 kudos 2026-06-19 16:34:16 op Dumpert Hitteplan #11
Ik vind het wel een beetje ongepast om zo over een begraafplaats te lopen.

0 kudos 2026-06-19 08:29:40 op De auto van je…
Uploader denkt dat er 'hoer' staat maar da was nie.

0 kudos 2026-06-20 09:29:04 op Onweer nijkerk
Ik ben inmiddels begonnen met het tettenwerk.
We gaan er een mooie dag van maken!

0 kudos 2026-06-21 17:06:27 op Wheelie mag toch gewoon?
Da's het voordeel van een oude gare auto, die kan je er zo mooi tegenaan of voorgooien.
"Sorry, ik zag je niet (goed)"...

0 kudos 2026-06-18 11:31:00 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@RealChemicalEngineer | 18-06-26 | 10:06: Account is verwijderd door de gebruiker.
Wat jij bedoelt is "weggejorist en opgerot", al dan niet tijdelijk.