2,430 +3280 -850
Kudos
#22743 (Top 7.1165%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 12.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
2,430 +3280 -850
Kudos
#22743 (Top 7.1165%)
| Kudos/dag | 0.41 |
| Kudos/reaguursel | 12.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 373 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
199
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.03 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 11-02-2010 |
| Eerste reactie op | 11-02-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-16 11:12:50 door Anaa1Ridder op Belgen over Koeman en Depay
Plus heeft hij bar weinig gescoord op eindtoernooien, iets wat uiteindelijk wel het belangrijkst is (ik weet niet de specifieke statistieken).
4 kudos 2026-06-16 10:45:03 door Polyvalentevent op Belgen over Koeman en Depay
@Ichbingeil | 16-06-26 | 12:34: Door de nations league worden er juist meer wedstrijden tegen gelijkwaardige tegenstanders gespeeld. Nederland zou eerst drie keer moeten degraderen om tegen San Marino of Luxemburg te moeten spelen.
8 kudos 2026-06-16 10:34:16 door Ichbingeil op Belgen over Koeman en Depay
@Polyvalentevent | 16-06-26 | 12:21:
Dat iedereen tegen 'kleintjes' scoort klopt, maar de verhoudingen zijn zoek. Door de Nations League en grotere kwalificatiepoules is het aantal interlands tegen dwergstaten geëxplodeerd ten opzichte van vroeger. Memphis speelt in een tijdperk waar de interlandkalender volgepropt zit met 'opvul-wedstrijden'. Die 55 goals zijn dus veel makkelijker bij elkaar gesprokkeld dan in de tijd van Kluivert.
-5 kudos 2026-06-16 10:21:36 door Polyvalentevent op Belgen over Koeman en Depay
Wat een bullshit-argument. Van Persie en Huntelaar hebben ook het overgrote deel van hun Oranje-goals tegen de 'kleinere' voetballanden gemaakt (lees: vrijwel alle), alleen Kluivert had relatief veel (8) goals tegen toplanden. En dat is natuurlijk ook niet echt verrassend te noemen aangezien ieder team minder scoort tegen toptegenstanders dan tegen de 'kleintjes'.
-5 kudos 2026-06-12 06:48:04 door Penis-argrarius op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Een ticket kost 1000euro. Dan de reis en verblijf nog. Vindt dat niet echt goedkoop.
0 kudos 2026-06-05 18:41:42 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Verrottevis | 05-06-26 | 17:05: inhoud. lastig. Wat zou je wereldbeeld toch veranderen als je eens wat leest.
0 kudos 2026-06-05 15:05:00 door Verrottevis op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Bernard von O. | 05-06-26 | 16:05: ja, Esther...
-2 kudos 2026-06-05 14:05:27 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Voordat je iemand 'eng' noemt, is het handig om de feiten te checken. Esther Ouwehand vecht al haar hele politieke carrière tegen onverdoofd ritueel slachten. Haar nieuwste initiatiewet om dit te verbieden ligt op dit moment (2026) gewoon bij de Tweede Kamer. Als er één politicus is die dit níét toestaat, dan is zij het wel.
3 kudos 2026-06-05 11:26:47 door Jesdetsmie2 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@borrywops. Als het echt genocide is wel. Niet als een stel kleuters het woord genocide misbruikt
2 kudos 2026-06-05 08:18:45 door dikkeBMW19 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Borrywops | 05-06-26 | 09:21: Ik ben ook tegen de genocide in Soedan en Nigeria.
-4 kudos 2026-06-05 07:34:15 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Dat dacht ik ook van jou. Gelukkig heeft zij wel wat zinnigs toegevoegd. Iets wat we van jou nooit zullen zien.
9 kudos 2026-06-05 07:22:46 door Borrywops op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
*onverdoofd ritueel slachten
-10 kudos 2026-06-05 07:21:32 door Borrywops op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Esther Ouwehand is tegen ritueel slachten... Maar ze is ook tegen genocide. Jij niet?
0 kudos 2026-06-04 15:40:36 door Ichbingeil op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40:
Ja zeker. Pakt heel goed uit. Kijk bijv naar de situatie in Engeland nu.
2 kudos 2026-06-04 14:14:12 door baldiebla1 op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40: Los van dit filmpje: het zijn absoluut niet de "deugkneuzen" die de wereld redden.
4 kudos 2026-06-04 11:40:23 door Duistereridder op Die ene NSB-collega
Het zijn de "deugkneuzen" die de wereld redden. Ik denk dat ze daarom ook niet zoveel boodschap hebben aan de mening van sneuneuzen zoals jij.
11 kudos 2026-06-04 09:58:02 door Wateenmannetje op Die ene NSB-collega
Op welke manier is dit dan relevant? Deze persoon voorkomt wellicht dat er een onschuldig iemand op een zebrapad wordt geschept en dan heb jij het over wie diegene is die belt.
0 kudos 2026-06-01 19:26:16 door pascal_03 op Overwinning PSG vieren in Parijs
-weggejorist en opgerot-
1 kudos 2026-06-01 18:28:24 door Het Vragevuur op Overwinning PSG vieren in Parijs
*gebeurt (2x)
0 kudos 2026-06-01 18:24:46 door Stonecity op Overwinning PSG vieren in Parijs
@Kameleon4 | 01-06-26 | 18:30: Hoefde ik niet een uur te rijden voor een bratwurst. Maar dan hadden we wellicht geen frikandel speciaal meer gehad.... keuzes, keuzes...
0 kudos 2026-06-01 16:30:04 door Kameleon4 op Overwinning PSG vieren in Parijs
-weggejorist-
-3 kudos 2026-05-16 13:46:28 door Dirk-teur op Polariseren kan je leren
Narcistisch? Je kunt een hele hoop over hem vinden, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
2 kudos 2026-05-14 20:10:29 door A.tractie op Insecten in het buitenland
Insectenwereld, gewoon één woord.
-1 kudos 2026-05-14 12:56:22 door zoindepoepertt op Insecten in het buitenland
klopt natuurlijk, maar je kunt men dat niet aanrekenen aangezien we altijd boeken hebben gelezen zoals De insecten Wereld etc waarbij spinnen ook gewoon tot de insecten werden gerekend... maar technisch gezien hadden ze de term arthropods moeten gebruiken, omdat insecten en spinnen daar beide onder vallen. Maarja, haast niemand kent die term
14 kudos 2026-05-14 12:54:46 door Palinghaspel op Insecten in het buitenland
Klopt, maar de spin is dan ook niet het engste beest in dit filmpje.
4 kudos 2026-04-17 05:54:57 door Ichbingeil op Twee dames versus politie
Zijn we allemaal blij. Nu mogen jullie weer terug naar Nujij.
7 kudos 2026-04-17 05:45:04 door HitsigeHenri op Twee dames versus politie
Ik ben ook blij dat jij daar niet meer werkt en de politie weer een beetje beter te vertrouwen is.
8 kudos 2026-04-17 05:44:36 door Raketijsje op Twee dames versus politie
Denk dat de politie ook blij is
9 kudos 2026-04-12 07:02:48 door McGuyer op Tattoo meneer reageert
*wil
0 kudos 2026-03-16 18:25:20 door deHoestendeMan op 80-jarige zingt liedje
@Prof Brassica | 16-03-26 | 17:42: Dank je! heerlijk weer eens te horen.
1 kudos 2026-03-16 17:30:03 door De Houtzagerij op 80-jarige zingt liedje
@Prof Brassica | 16-03-26 | 17:42: Dank je wel. Gelijk aangezet.
3 kudos 2026-03-16 16:42:05 door Prof Brassica op 80-jarige zingt liedje
https://www.youtube.com/watch?... alstublieft!
0 kudos 2026-03-15 17:41:26 door Zoutvaatje2 op Politie slaat bril kapot,
@ikdenkwat | 15-03-26 | 11:16: Inderdaad kwats. Zure regen, alles gaat kapot. Gat in de ozonlaag, in Australië hebben ze maanpakken nodig. Kleine ijstijd, allemaal wollen truien kopen. En nu gaan we allemaal dood door de hitte. En als laatste', de Russen staan bijna voor de deur. Pure angstporno, flikker toch op met je 0,000036 graden.
4 kudos 2026-03-15 10:16:20 door ikdenkwat op Politie slaat bril kapot,
Elke mother fucking dag een bericht hoe kut het met het klimaat gaat. Maak niet uit waar het is. Warmte record/ koude record. Elke maar dan ook elke dag. Ouderen hebben nog enige ervaring. Jongeren, de tam tam stopt nooit. Feitelijk zielig. Het rotste aan klimaat verandering is zeggen dat er een oplossing is. Die is er niet. Je kan jezelf er tegen wapenen, duinen, dijken verzwaren en dergelijke. Dat je zegt hey we gaan even het klimaat veranderen door dit en dat is gewoon kwats. #mand
0 kudos 2026-03-09 17:34:52 door heldenvites op Verdachte GO-086
-weggejorist-
-15 kudos 2026-02-22 13:30:15 door mr.Cam op Dochterlief wil shinen
Het is toch veel lekkerder skiën met de wind door de haren als je het mij vraagt.
5 kudos 2026-02-22 13:06:27 door thebeast4000 op Dochterlief wil shinen
heeft een veiligheidsmuts op.
6 kudos 2026-02-22 13:01:45 door dikkedik op Dochterlief wil shinen
Ga je daar beter van skiën dan?
-7 kudos 2026-02-12 18:12:14 door TheGreatGuy op YES GOU!... fuck zilver
maarja lolobrigida heeft dan weer het voordeel dat het in haar thuis land is en daar misschien weer extra kracht en motivatie uithaald
-11 kudos 2026-02-12 18:06:29 door Het Vragevuur op YES GOU!... fuck zilver
Jij hebt een onvoldoende *verdiend.
1 kudos 2026-01-31 19:30:09 door Graham op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Leuk geprobeerd, het is 0,008%, 0,02% als je alleen uitgaat van het totale landoppervlak van de wereld. Overigens is het economisch gezien gewoon hartstikke slim om hierin te investeren. Maar dat snap jij waarschijnlijk ook niet.
1 kudos 2026-01-29 10:54:47 door HitsigeHenri op Re: Skimeisje vond het een goed idee..
Dat niet alleen, ze heeft er speciaal een andere helm voor opgezet
0 kudos 2026-01-16 13:23:06 door Erwaseenseen op Sneeuwballengevecht wordt speerwerpen
Ééntje? Geen van allen.
-1 kudos 2026-01-08 09:28:42 door Youtoo op ICE in Amerika slaat door
De vrouw werd eerst gesommeerd weg te gaan en dan wil een agent haar deur open trekken. Die ICE maakt er zelf chaos van maar deze moeder van 3 kinderen betaald de prijs met haar leven.
-4 kudos 2026-01-08 07:23:08 door DwarsLezer op ICE in Amerika slaat door
Dat vonden we toen met die wegvluchtende fin in Frankrijk wel zo, met alle pluskudo's van dien. Is het nu soms anders omdat het de slechte oranje man betreft? Meten met twee maten, makkelijk hoor.
-7 kudos 2026-01-08 06:20:22 door TweeKoplampen op ICE in Amerika slaat door
@Sh1jtl1jster | 08-01-26 | 07:18: Dan was je nu dood geweest. Ik zou hier dus wel in meegaan. Naar mensen met een pistool zal ik altijd luisteren.
43 kudos 2026-01-08 06:18:10 door Sh1jtl1jster op ICE in Amerika slaat door
Ja als het politie was geweest wel ja, dit is alleen een soort waffenSS met een mentale beperking en zonder echte autoriteit.
Ik zou hier ook niet in meegaan.
-8 kudos 2026-01-08 05:59:39 door clitlikker op ICE in Amerika slaat door
Inderdaad als je staande wordt gehouden, dan rij je niet weg. Punt
6 kudos 2025-12-20 18:41:02 door Ichbingeil op Het moment dat Jake Paul KO gaat
@Dennis-Dokman | 20-12-25 | 17:10:
Daar heb je een punt. fml
54 kudos 2025-12-20 16:10:19 door Dennis-Dokman op Het moment dat Jake Paul KO gaat
Maar met Jutta...