DumpStats voor Ichbingeil

2,430 +3280 -850

Kudos

#22743 (Top 7.1165%)

Kudos/dag 0.41
Kudos/reaguursel 12.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -111

199

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 11-02-2010
Eerste reactie op 11-02-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-16 11:12:50 door Anaa1Ridder op Belgen over Koeman en Depay
Plus heeft hij bar weinig gescoord op eindtoernooien, iets wat uiteindelijk wel het belangrijkst is (ik weet niet de specifieke statistieken).

4 kudos 2026-06-16 10:45:03 door Polyvalentevent op Belgen over Koeman en Depay
@Ichbingeil | 16-06-26 | 12:34: Door de nations league worden er juist meer wedstrijden tegen gelijkwaardige tegenstanders gespeeld. Nederland zou eerst drie keer moeten degraderen om tegen San Marino of Luxemburg te moeten spelen.

8 kudos 2026-06-16 10:34:16 door Ichbingeil op Belgen over Koeman en Depay
@Polyvalentevent | 16-06-26 | 12:21:
Dat iedereen tegen 'kleintjes' scoort klopt, maar de verhoudingen zijn zoek. Door de Nations League en grotere kwalificatiepoules is het aantal interlands tegen dwergstaten geëxplodeerd ten opzichte van vroeger. Memphis speelt in een tijdperk waar de interlandkalender volgepropt zit met 'opvul-wedstrijden'. Die 55 goals zijn dus veel makkelijker bij elkaar gesprokkeld dan in de tijd van Kluivert.

-5 kudos 2026-06-16 10:21:36 door Polyvalentevent op Belgen over Koeman en Depay
Wat een bullshit-argument. Van Persie en Huntelaar hebben ook het overgrote deel van hun Oranje-goals tegen de 'kleinere' voetballanden gemaakt (lees: vrijwel alle), alleen Kluivert had relatief veel (8) goals tegen toplanden. En dat is natuurlijk ook niet echt verrassend te noemen aangezien ieder team minder scoort tegen toptegenstanders dan tegen de 'kleintjes'.

-2 kudos 2026-06-05 14:05:27 door Bernard von O. op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Voordat je iemand 'eng' noemt, is het handig om de feiten te checken. Esther Ouwehand vecht al haar hele politieke carrière tegen onverdoofd ritueel slachten. Haar nieuwste initiatiewet om dit te verbieden ligt op dit moment (2026) gewoon bij de Tweede Kamer. Als er één politicus is die dit níét toestaat, dan is zij het wel.

0 kudos 2026-06-04 15:40:36 door Ichbingeil op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40:
Ja zeker. Pakt heel goed uit. Kijk bijv naar de situatie in Engeland nu.

2 kudos 2026-06-04 14:14:12 door baldiebla1 op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40: Los van dit filmpje: het zijn absoluut niet de "deugkneuzen" die de wereld redden.

4 kudos 2026-06-04 11:40:23 door Duistereridder op Die ene NSB-collega
Het zijn de "deugkneuzen" die de wereld redden. Ik denk dat ze daarom ook niet zoveel boodschap hebben aan de mening van sneuneuzen zoals jij.

11 kudos 2026-06-04 09:58:02 door Wateenmannetje op Die ene NSB-collega
Op welke manier is dit dan relevant? Deze persoon voorkomt wellicht dat er een onschuldig iemand op een zebrapad wordt geschept en dan heb jij het over wie diegene is die belt.

0 kudos 2026-06-01 18:24:46 door Stonecity op Overwinning PSG vieren in Parijs
@Kameleon4 | 01-06-26 | 18:30: Hoefde ik niet een uur te rijden voor een bratwurst. Maar dan hadden we wellicht geen frikandel speciaal meer gehad.... keuzes, keuzes...

-1 kudos 2026-05-14 12:56:22 door zoindepoepertt op Insecten in het buitenland
klopt natuurlijk, maar je kunt men dat niet aanrekenen aangezien we altijd boeken hebben gelezen zoals De insecten Wereld etc waarbij spinnen ook gewoon tot de insecten werden gerekend... maar technisch gezien hadden ze de term arthropods moeten gebruiken, omdat insecten en spinnen daar beide onder vallen. Maarja, haast niemand kent die term

0 kudos 2026-03-15 17:41:26 door Zoutvaatje2 op Politie slaat bril kapot,
@ikdenkwat | 15-03-26 | 11:16: Inderdaad kwats. Zure regen, alles gaat kapot. Gat in de ozonlaag, in Australië hebben ze maanpakken nodig. Kleine ijstijd, allemaal wollen truien kopen. En nu gaan we allemaal dood door de hitte. En als laatste', de Russen staan bijna voor de deur. Pure angstporno, flikker toch op met je 0,000036 graden.

4 kudos 2026-03-15 10:16:20 door ikdenkwat op Politie slaat bril kapot,
Elke mother fucking dag een bericht hoe kut het met het klimaat gaat. Maak niet uit waar het is. Warmte record/ koude record. Elke maar dan ook elke dag. Ouderen hebben nog enige ervaring. Jongeren, de tam tam stopt nooit. Feitelijk zielig. Het rotste aan klimaat verandering is zeggen dat er een oplossing is. Die is er niet. Je kan jezelf er tegen wapenen, duinen, dijken verzwaren en dergelijke. Dat je zegt hey we gaan even het klimaat veranderen door dit en dat is gewoon kwats. #mand

-15 kudos 2026-02-22 13:30:15 door mr.Cam op Dochterlief wil shinen
Het is toch veel lekkerder skiën met de wind door de haren als je het mij vraagt.

-7 kudos 2026-02-12 18:12:14 door TheGreatGuy op YES GOU!... fuck zilver
maarja lolobrigida heeft dan weer het voordeel dat het in haar thuis land is en daar misschien weer extra kracht en motivatie uithaald

1 kudos 2026-01-31 19:30:09 door Graham op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Leuk geprobeerd, het is 0,008%, 0,02% als je alleen uitgaat van het totale landoppervlak van de wereld. Overigens is het economisch gezien gewoon hartstikke slim om hierin te investeren. Maar dat snap jij waarschijnlijk ook niet.

-1 kudos 2026-01-08 09:28:42 door Youtoo op ICE in Amerika slaat door
De vrouw werd eerst gesommeerd weg te gaan en dan wil een agent haar deur open trekken. Die ICE maakt er zelf chaos van maar deze moeder van 3 kinderen betaald de prijs met haar leven.

-4 kudos 2026-01-08 07:23:08 door DwarsLezer op ICE in Amerika slaat door
Dat vonden we toen met die wegvluchtende fin in Frankrijk wel zo, met alle pluskudo's van dien. Is het nu soms anders omdat het de slechte oranje man betreft? Meten met twee maten, makkelijk hoor.

-7 kudos 2026-01-08 06:20:22 door TweeKoplampen op ICE in Amerika slaat door
@Sh1jtl1jster | 08-01-26 | 07:18: Dan was je nu dood geweest. Ik zou hier dus wel in meegaan. Naar mensen met een pistool zal ik altijd luisteren.

43 kudos 2026-01-08 06:18:10 door Sh1jtl1jster op ICE in Amerika slaat door
Ja als het politie was geweest wel ja, dit is alleen een soort waffenSS met een mentale beperking en zonder echte autoriteit.

Ik zou hier ook niet in meegaan.