8,411 +11612 -3201
Kudos
#8896 (Top 2.7836%)
| Kudos/dag | 1.63 |
| Kudos/reaguursel | 5.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 246 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
8,411 +11612 -3201
Kudos
#8896 (Top 2.7836%)
| Kudos/dag | 1.63 |
| Kudos/reaguursel | 5.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 246 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
1,432
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.28 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 10-09-2010 |
| Eerste reactie op | 06-05-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 11:28:20 door bombastik69 op Vakantiefilmpje voor de sosjuls
'Een broekje in de branding' van Gerard Cox uit 1970? Die is wel van heul vroeger ja
3 kudos 2026-06-25 10:20:48 door WieWilWat op Als een echte man op jacht naar voedsel
hij rekent toch gewoon af?
-2 kudos 2026-06-25 10:19:32 door Wateenaccountnaamzeg op Mensenvlees in je McWappie
Die zooi vreten we hier toch niet, dat mogen de Muricaantjes zelf opeten.
-1 kudos 2026-06-25 10:18:35 door HeelStijl op Mensenvlees in je McWappie
Foutje oeeepppsss!
-3 kudos 2026-06-25 10:17:43 door HeelStijl op Vakantiefilmpje voor de sosjuls
Foutje oeeeepsss
14 kudos 2026-06-24 16:01:16 door Eephje op Picobello zwembadbouw
Jaar of 20 geleden flikkerden er binnen een paar jaar tijd meerdere balkons naar beneden, waaronder één in Maastricht, weet ik nog. Met die kennis zou ik dit nooit durven.
2 kudos 2026-06-21 13:46:31 door Petrike op Binnenkort 5G in de hele buurt
de luchtankers hebben het niet gehouden
0 kudos 2026-06-15 21:16:26 door goempert op F-18 crash bij Rimrock Lake
Rusland ook.
0 kudos 2026-06-14 10:23:23 door Vleesraket op Kurk
get on your knees scumbag!!
0 kudos 2026-06-13 20:29:18 door DeepDream op Kurk
Looks like to me that the best part of you ran down the crack of your mothers ass and ended up as a brown stain on the matress!
2 kudos 2026-06-11 21:27:09 door plwdr op Voor en na de operatie
Een echte uitdaging zou zijn om Trump te repareren.
3 kudos 2026-06-09 11:03:18 door BennieDeKok op Stuntrijder met skills
Bloedworst zo te zien.
1 kudos 2026-06-07 09:53:04 door pietpvv op Vechten in Mallorca
U bent abuis.
-1 kudos 2026-06-06 17:30:51 door Creatieloos op Pak jij even de satesaus
Jij bent zelf fakerthanfake.
Of nepper dan nep.
-7 kudos 2026-06-01 15:39:18 door onkl op Creepshotter in boom aangepakt
Rustig ademhalen. Je bent gewoon vanochtend je pilletjes vergeten.
(Interessant weetje om bij je volgende GGZsessie eens te bespreken: Linkse mensen worden hier in het algemeen ook niet blij van.)
0 kudos 2026-06-01 05:48:39 door Zoishetookweer op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
@Coruix | 31-05-26 | 23:02: rijden ja, niet om te strijden. Blijft ingewikkeld, lezen..
0 kudos 2026-05-31 21:02:29 door Coruix op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Een rijstrook is bedoeld om op te rijden. Het heet letterlijk een RIJ STROOK GVD
-1 kudos 2026-05-30 12:02:22 door threeheadedmonkey op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Welk front? Europa is een verloren zaak.
0 kudos 2026-05-21 15:46:22 door KenJijDeSwaffelman op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
@ikdenkwat | 21-05-26 | 14:22: En dan waar gaan wonen met je prille familie? Er zijn geen woningen.
0 kudos 2026-05-21 12:22:53 door ikdenkwat op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Wij moeten gewoon snel zoveel mogelijk kinderen maken als bevolking.
0 kudos 2026-05-07 11:29:50 door onkl op BREEK: Ali B. de bak in
Gast... Stoppen met je medicatie was echt niet verstandig.
0 kudos 2026-05-07 10:51:01 door keeskapman op BREEK: Ali B. de bak in
Tja, ik vindt Ali B een viezerik en klootzak en ben ook geen fan van een groot deel van de marokkaanse cultuur in NL. Maar ik heb nergens iets gelezen over wat @HeelStijl zegt.. Ik wordt liever pissig over dingen die waar zijn
1 kudos 2026-05-07 10:45:58 door VanUitDeZolderkamer op BREEK: Ali B. de bak in
De bron van alle ellende
4 kudos 2026-05-07 10:44:26 door SpaceVogel op BREEK: Ali B. de bak in
@ffrondjefietsen | 07-05-26 | 12:34: Het is maar groep 8 die na het fappen iets met een mening wil doen op het WWW.
20 kudos 2026-05-07 10:34:52 door ffrondjefietsen op BREEK: Ali B. de bak in
Deze D66 waanideeën hier af en toe gaan nergens over. Alsof linkse partijen voor verkrachting zijn en #MeToo een beweging was opgericht door de vrouwenafdelingen van de PVV en SGP. /s
-4 kudos 2026-05-07 10:08:49 door keeskapman op BREEK: Ali B. de bak in
bron?
0 kudos 2026-05-06 18:01:46 door MojoNL op Georgia Meloni vs deepfakes
'How can i make this about mijn immigratie obsessie?'... nou zo dus. Mafklapper
-2 kudos 2026-05-06 16:26:33 door eventijdelijktoch op Georgia Meloni vs deepfakes
En dat is jouw probleem... hoe precies?
0 kudos 2026-05-05 23:07:40 door Schuurm op Bodycams bij de zelfscankassa's
De winkel hangt al vol, een paar bodycams erbij gaat weinig verschil maken, hooguit dat er ook geluid bij zit.
-1 kudos 2026-05-04 14:37:18 door gsxs1000meneer op Op de vlucht voor de politie
Dat is een systeemhelm, net zoals die roof boxer, scorpions etc.
0 kudos 2026-05-03 13:20:16 door Multivac op Komedie is grenzeloos
@Proleet140bpm | 03-05-26 | 10:17: En ze kunnen ook niet tegen knoflook.
2 kudos 2026-05-03 10:56:55 door Knoeier op Ritje door de duinen in 4x4
@Tiszoalstis | 03-05-26 | 11:57: Dit is achter Almere
3 kudos 2026-05-03 09:57:05 door Tiszoalstis op Ritje door de duinen in 4x4
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet in Nederland is, dus de brandstofprijs zal vele malen lager zijn.
12 kudos 2026-05-03 08:17:43 door Proleet140bpm op Komedie is grenzeloos
Nee, moslims hebben een hekel aan honden dus als je veilig over straat wil gewoon een hondje nemen. Ze lopen met een boog om je heen omdat honden 'haram' zijn.
22 kudos 2026-05-02 18:21:24 door freakspark op Een machete..
Nee, ze zoeken de andere. Kijk het filmpje ff af, anders.
1 kudos 2026-05-02 11:30:27 door Thatsjustlikeyouropinionman op Ik praat niet met jou!!!
Als afleiding voor drones inzetten? Dronevoer?
18 kudos 2026-05-01 11:03:49 door larsp1982 op Zelfde plek
Ook toen in 1975 was het Colosseum al enige tijd een ruine dacht ik.
-7 kudos 2026-05-01 06:46:41 door Catalisator op Kind wil niet
we wilde wel kinderen, maar niet zulke.
2 kudos 2026-04-30 22:28:40 door WhySoSeriousss op Weg met die muur
nee. Anti-zwaartekracht is geen formule. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de kracht die anti-zwaartekracht moet leveren met een formule berekend zou kunnen worden, maar dat is gewoon dezelfde formule als voor zwaartekracht. (maar dus de andere kant op)
Het is hetzelfde als vragen: de formule voor autorijden, oid.
Dit filmpje is gewoon iemand die wat tekentjes die hij zelf niet snapt laat knipperen.
Ik zie:
- Pi, verhouding tussen de omtrek en de diameter van een cirkel (vast getal: 3,14..)
- Integraalteken, gebruikt om de oppervlakte onder een grafiek te berekenen.
- Delta, staat voor verschil, of verandering over een vaak klein bereik
- Theta, vaak gebruikt om een hoek te benoemen.
..Allemaal niet echt logisch als het enige dat je ziet is dat een stang die een muur omver duwt los schiet.
24 kudos 2026-04-30 22:17:01 door Buhaa op Kind wil niet
Je krijgt er zoveel voor terug,zeiden ze.
4 kudos 2026-04-29 17:31:54 door Dizsaidup op Rookpluim te zien vanuit de ruimte
Ja, of een losse veter.
-1 kudos 2026-04-29 13:55:38 door DwarsLezer op Bosbrand Epe
@drummer666 | 29-04-26 | 15:08: gaat jou niks aan, duivelse drummer!
3 kudos 2026-04-29 13:42:56 door blablablaOKDoei op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
ouwe complotdenker
-3 kudos 2026-04-29 13:08:41 door drummer666 op Bosbrand Epe
Heb net als ik een vrije dag om ff op alle dumpert berichten te gaan reageren? Het is al wel ff april hoor
14 kudos 2026-04-29 13:05:30 door zzjoerdo op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
Leef jij voor drama?
-6 kudos 2026-04-29 10:59:46 door redthehaghue op Het is weer motorrijweer!
Mijnheer is een rund, dat snap ik, maar waar is hert varken dan?
1 kudos 2026-04-18 10:35:49 door Kreezielepiet op Baby neushoorn gaat lekker
@slabak12 | 18-04-26 | 09:04: Kudtmongool met je generatiefobie.
3 kudos 2026-04-18 09:11:27 door 404_Hot_Found op Baby neushoorn gaat lekker
@slabak12 | 18-04-26 | 09:04:
Domme gast
-29 kudos 2026-04-18 07:04:11 door slabak12 op Baby neushoorn gaat lekker
Boomer met je CTR monitor!
1 kudos 2026-04-12 15:35:20 door Joepgelul op Diergaarde Blijdorp
Je kan je vermommen als pizza bezorger.