1,509 +1946 -437
Kudos
#29663 (Top 9.2818%)
| Kudos/dag | 0.24 |
| Kudos/reaguursel | 4.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 258 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
1,509 +1946 -437
Kudos
#29663 (Top 9.2818%)
| Kudos/dag | 0.24 |
| Kudos/reaguursel | 4.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 258 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -40 |
312
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.11 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 13-11-2008 |
| Eerste reactie op | 04-05-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-40 kudos 2026-06-07 19:35:34 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@dikkejenkie | 07-06-26 | 18:37: je doet je naam eer aan Jenkie.
-39 kudos 2024-11-06 20:59:39 op Dumpert opsporing verzocht: Laffe hond gooit stoeptegel op slapende dakloze
Laten we ons nou niet verlagen tot dat niveau. Daarmee zouden we alleen maar aantonen dat de achterlijkheid van dit soort figuren ook voet aan de grond heeft gekregen
-29 kudos 2025-04-27 17:35:55 op McRuzie op Koningsdag
Genieten voor de reaguurders. Hele dag zien ze alleen maar boeren, cokevissers en andere blanke provincialen elkaar verrot te meppen en kopschoppen, maar gelukkig is er op het einde van de dag ook nog een met finnen. Kunnen ze toch nog al hun bias botvieren en oproepen tot deportaties. Waar is eigenlijk die extra politie die Geert al jarenlang beloofd? Tegengehouden door de linkse VVD waarschijnlijk.
-25 kudos 2025-02-09 12:20:33 op Duitse plietsie schiet op Groninger
Je hebt hier vast allemaal voorbeelden voor. Stuur er eens een paar.
-23 kudos 2026-06-12 10:52:33 op Droeftoeter vergeet te betalen
Ach natuurlijk moet de getinte jongen achter het stuur eruit gelicht worden. Over de nogal blanke hoofddader wordt met geen woord gerept in je verhaal. Knap
-20 kudos 2024-12-02 14:27:52 op Rutte gooit falende Faber onder bus bij VVD-congres
Schijnt de zon al?
-16 kudos 2026-06-19 16:07:04 op Re: Kampen hij komt eraan!!
Het wordt tijd dat social media accounts gekoppeld worden aan DigiD. Dan denken mensen wel twee keer na om dit soort onzin te posten en anders zijn ze binnen no-time te vinden
-16 kudos 2025-08-22 11:17:51 op Kees ontmaskerd charlatan
@Kliko007 | 22-08-25 | 10:16: Verbaas je er maar niet over Kliko007, Nederland is in Europa het land met de hoogste femicide-cijfers. Vrouwen horen zich natuurlijk wel te gedragen naar hoe de man het wil. Als ze verliefd worden op een ander is ze een slet; want mag niet. Je vraagt je af waar al die haat op de omgang met vrouwen door Islamieten vandaan komt hier; veel Nederlandse mannen zijn in de basis geen haar beter, ze weten het alleen beter te verbergen naar de buitenwereld.
-14 kudos 2024-10-30 16:50:28 op Politie achtervolgt rammende autodief
Nog geen Russische zwitsal nepaccounts die weer gaan verwijzen naar het etnische signalement dat hier weer bij betrokken zou zijn? Komt straks nog wel.
-11 kudos 2026-06-07 10:38:31 op Instructies geven aan trambestuurder
Ik vond het ook best grappig.
-10 kudos 2024-11-08 11:04:07 op Oekraïner moet zijn paspoort laten zien
Ga dan lekker, Russische trol
-10 kudos 2025-11-01 17:41:54 op Heftige mishandeling station Amsterdam-Zuid
Wedden dat hier gaat om Ajax-supporters gaat die even hun frustratie over Paddy botvieren.
-10 kudos 2025-02-05 13:31:12 op Schietpartij met kalasjnikovs bij Brussels metrostation
Over welke linkse wetten uit de jaren '50 heb jij het dan precies? Ben ik wel benieuwd naar. In de jaren 50 is vooral door de kabinetten Drees diverse migratiewetten aangenomen, maar die gingen over Molukkers, Spanjaarden, Italianen en Hongaren.
Als je het hebt over het hierheen halen van Turken en Marokkanen (waar jij natuurlijk op doelt) zijn dat de kabinetten Marijnen en de Jong geweest die bestonden uit voorlopers van CDA en de VVD.
-9 kudos 2025-12-07 17:18:57 op Assad 1 jaar weg
Ach Klaaske toch...Wat heb je het toch slecht in Nederland. Huilen kerel.
-9 kudos 2026-06-08 15:25:16 op In de islamosfeer...
@ikvindhelemaalmooi | 08-06-26 | 13:38: Net of jij de waarheid in pacht hebt idioot. Jij bepaalt niet wie onderdeel is van het probleem. Zeker niet als iemand gewoon een genuanceerde reactie geeft.
-8 kudos 2026-06-08 08:31:31 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
Het zou ook nog een hele blanke fin kunnen zijn, of een Afrikaan in vermomming. In ieder geval uitgesloten dat dit een Nederlander is. Die doen dit niet.
-8 kudos 2024-11-05 20:51:05 op Dumpert opsporing verzocht!
Stel je niet aan.
-6 kudos 2025-03-24 08:59:52 op Uitzichtje vanuit je blokhut in Canada
Voor alle mensen die minnen: DoE zELf OndERZOEk!
-6 kudos 2026-06-07 19:33:13 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Je hebt gelijk hoor, maar dat doet het niet zo lekker op Dumpert; de waarheid.
-6 kudos 2025-11-01 17:32:07 op Heftige mishandeling station Amsterdam-Zuid
Zwart met witte handen. Is gewoon een of andere blanke met gezichtsbedekking.
-6 kudos 2025-08-28 15:44:46 op Palli demonstrant even netjes op plaats zetten
@Monsterboca | 28-08-25 | 14:53: moedwillig.
-5 kudos 2025-06-08 12:40:30 op Snelle draaibank
Ah! De Easytoys-bestelling van Faber is bijna gereed.
-5 kudos 2026-01-15 09:25:38 op Komt een uberhelikopter over!
Zeik niet
-5 kudos 2025-03-12 20:17:51 op Gas erop houden mop
Lekkere kont!
-5 kudos 2024-11-08 11:38:06 op Propallies vs joden in Amsterdam
PVV heeft ons al jaren veiligheid, meer politie, betere zorg en minder instroom beloofd. Waar blijven de plannen? Enige dat ik zie zijn incompetente politici die, nu ze zelf aan de knoppen draaien, nog minder voor elkaar krijgen dan de traditionele partijen. Daarvoor hebben we niet op ze gestemd!
-5 kudos 2026-03-23 19:36:46 op Game over: Onzekere puber uit Groningen
Plaats je onder een foto van een blanke...lekker gewerkt Harm
-5 kudos 2026-04-19 21:36:08 op Wanneer je vader 's ochtends vroeg opstaat
Is dit de zoon van Paul de Leeuw. Lijkt er op qua uiterlijk en humor die niet grappig is.
-4 kudos 2026-02-05 20:35:26 op Laffe kopschoppert in Den Bosch gezocht
Ja want gewoon een Nederlander kan natuurlijk niet in jouw wereld.
-4 kudos 2025-08-28 15:44:07 op Palli demonstrant even netjes op plaats zetten
@Monsterboca | 28-08-25 | 14:53: Alleen militaire doelen, mag ik even lachen. Voorbeelden genoeg - denk bijv. aan de stoet ambulances, of willekeurige burgers die worden neergeschoten bij voedselpunten. Ben absoluut niet pro-palestina, maar Israel is voor mij compleet door de mand gevallen de afgelopen jaren. Zeker gezien het aantal vrouwen en kinderen die gewoon moetwillig vermoord worden. Dat heeft niks meer te maken met 'in een oorlog gaan nou eenmaal mensen door'.
-4 kudos 2026-03-20 09:55:02 op Alles is weer opgeruimd
Doe je toch niet zowww.
-4 kudos 2026-05-04 12:35:05 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Opvallend dat het nooit Nederlanders kunnen zijn.
-4 kudos 2026-06-07 10:39:50 op Instructies geven aan trambestuurder
Pfff vermoeiend steeds dit soort verhalen.
-4 kudos 2026-06-18 20:21:10 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@ThaCleaners | 18-06-26 | 19:50: Oh is dit dan weer niet woke? Jeetje wat verwarrend allemaal al die hokjes
-3 kudos 2024-11-15 10:07:34 op Jochies gesnapt op de Wallen
Laat me niet lachen. Christenen zijn net zo hypocriet. Altijd met het vingertje omhoog en mensen opleggen dat er weer fatsoen moet komen en normen en waarden, maar vervolgens zelf alles doen wat haaks staat op de leer van Jezus. Het overgrote gedeelte van gelovigen weet totaal niet waar hun geloof echt over gaat maar vinden het vooral gewoon prettig om bij de club te horen. Ondertussen worden belangrijke waarden als naastenliefde, vergeving, rentmeesterschap, niet oordelen en medeleven gepredikt in de kerkbanken maar vergeten zodra ze weer buiten staan.
-3 kudos 2026-06-08 08:23:14 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Er moet toch iets te vinden zijn waardoor we dit toch kunnen framen als een Fin? Lukt hier normaal ook altijd prima.
-3 kudos 2026-06-07 19:23:26 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
Ja die klote vloggers altijd weer. Bijna bij elk irritante filmpje betrokken tegenwoordig
-3 kudos 2026-05-08 13:51:23 op Politie Groningen is heel bijzonder
Want iedereen met een kleurtje die jij vervelend vindt gaan we er dan uitzetten ofzo? Snap de link hier niet met een as(s)ielbeleid.
-3 kudos 2026-05-16 17:43:54 op Kustwacht schiet op drugsbootje
@De_Pinkel | 16-05-26 | 16:41: je weet dat we dit nu al decennia proberen, ook in landen waar er de doodstraf op staat. Het is niet de oplossing.
-3 kudos 2024-11-06 19:28:04 op Rob gaat het Capitool bestormen
Die doemscenario's zijn dan ook wel een beetje veroorzaakt door meneer Trump zelf.
-3 kudos 2026-06-07 19:36:12 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@Sybjap | 07-06-26 | 18:22: jij misschien niet, maar 90% van de reaguurders wel.
-3 kudos 2024-11-08 11:39:44 op Propallies vs joden in Amsterdam
Begin maar eens met het uitpubliek. Wat een geld gaat daar naartoe dat ook bijv. naar onze zorg had kunnen gaan. Heeft Geert gelijk de mogelijkheid voor meer blauw op straat wat ons beloofd is.
-2 kudos 2026-05-15 10:01:37 op Droeftoeter op de rotonde
Schreef je dit ook toen van der Poel in zijn gezicht werd gespuugd of urine in zijn gezicht kreeg van Belgen?
-2 kudos 2024-10-30 09:41:42 op Storm in valencia gaat tekeer
De ontkenners staan allemaal al weer klaar om dit te bagatelliseren: 'dit gebeurt elk jaar , 'is DANA een bekend weerfenomeen', 'hadden ze daar maar geen huizen neer moeten zetten'. Inmiddels zien we dit soort beelden elke week van over de hele wereld voorbij komen. Drill, baby, drilllllll
-2 kudos 2024-11-12 16:15:17 op Sinterklaasintochten gecancelt in Groningen
@Ape258 | 12-11-24 | 14:36: Mormonen die donker van huidskleur waren? De rest van je hele verhaal maar niet verder gelezen.
-2 kudos 2025-08-28 15:46:11 op Palli demonstrant even netjes op plaats zetten
Ja ik heb ook wel mijn twijfels over de objectiviteit van iemand die spreekt vanuit 'Christenen voor Israel'.
-2 kudos 2026-06-07 19:49:47 op Junk wandelt met mijn auto weg
Zo'n Swift heb ik ook gehad. Een beetje laag voor m'n lengte maar (zeker voor z'n geld) wel super betrouwbaar. Enige waar die niet goed tegenkon was naalden. Reed een keer in Apeldoorn tegen zo een ding aan en toen was het meteen gedaan met mijn Swift. Hele consternatie wel.
-2 kudos 2026-05-15 10:02:57 op Droeftoeter op de rotonde
Klopt Berend, jongen van 19 dus waarschijnlijk een of andere domme TikTok-challenge.
-2 kudos 2026-03-16 16:17:31 op Nederland NUMMER EEN op het WKAAS lan
@ReetSpleetZweet | 16-03-26 | 15:27: als je denkt dat Old Amsterdam de beste kaas is die je ooit gegeten hebt, zoals Django, snap ik dat wel.
-1 kudos 2026-06-11 19:48:29 op Ondertussen in Peru
En in Rotterdam noemen ze iemand die tegen je jassie aanloopt een kankerjong of ook wel vuile vieze kannnnnkerlijer.
-1 kudos 2026-05-15 08:59:26 op Snelrecht Stadskanaal
@Ed-Random | 15-05-26 | 01:15: Ah vermoedens! Ja laten we daar beslissingen op nemen.