1,415 +1729 -314
Kudos
#30606 (Top 9.5769%)
| Kudos/dag | 0.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 310 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -159 |
1,415 +1729 -314
Kudos
#30606 (Top 9.5769%)
| Kudos/dag | 0.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 310 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -159 |
196
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.03 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 11-10-2004 |
| Eerste reactie op | 04-09-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-7 kudos 2026-06-19 21:07:48 door dikkejenkie op Biem des doods
Minder prettig als dit vol je hol inslaat.
39 kudos 2026-06-19 20:57:58 door Ruitn op Biem des doods
Maar het geeft zo'n hoop gedonder.
2 kudos 2026-06-09 06:46:40 door dikkeBMW19 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Westsider | 08-06-26 | 23:29: Uiteindelijk heeft hij nog wel een oefen potje tegen de wissels van Oezbekistan gespeeld met de wissels van Nederland en met 1-2 verloren
0 kudos 2026-06-09 04:42:28 door straatkat op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Westsider | 08-06-26 | 23:29:
Ter info: hij heeft wel gespeeld de tweede wedstrijd met de reserves
Uitslag een 1-2 verlies haha
4 kudos 2026-06-08 23:57:38 door snap dat dan! op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@prutsklungel | 09-06-26 | 01:00: *Topscorer
1 kudos 2026-06-08 23:00:15 door prutsklungel op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
@Illidar | 08-06-26 | 23:48: het is denk ik meer dat die gast een luiheid uitstraalt waar ik me kapot aan erger. Een beetje meer werken in het veld hoort erbij. Topscoorder zijn is niet een vrijbrief om te luiwammesen.
-11 kudos 2026-06-08 21:48:50 door Illidar op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
begrijp niet zo goed wat mensen tegen depay hebben. top scoren van nederland. Hij zal toch wel iets goed hebben gedaan zo lijkt mij. is het mooi, nee, maar wel effectief blijkbaar
23 kudos 2026-06-08 21:29:18 door Westsider op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Ter info: Memphis heeft vandaag niet gespeeld.
6 kudos 2026-06-08 21:25:03 door ArnoldBraumschweiger op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Wees blij dat ze er zijn, misschien kom je ze nog wel tegen als je weer begint te rennen.
-1 kudos 2026-01-25 15:36:48 door aslkdjfqbijqajqTT op 5 s : 🟨+🟨=🟥
89.51 op de klok en 2-1 achter, Logisch dat de speler hem snel wilt nemen. De scheids loopt hier zelf tijd te rekken terwijl de laatste seconden van de wedstrijd wegtikken. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben dat de scheids baat heeft bij verlies van deze guys.
-7 kudos 2026-01-25 08:38:01 door Von Rutch op 5 s : 🟨+🟨=🟥
Metsfitsing zoals ze in Eindhoven zeggen.
0 kudos 2024-11-22 11:47:07 door banditoz op René langs bij de PussyWetter™
Kun je ze ook instellen op bepaalde doelgroepen zoals die beroepsdemonstranten?
0 kudos 2024-11-22 07:38:46 door acoz0r op René langs bij de PussyWetter™
Als je het filmpje kijk weet je dat deze al op mensen ingesteld kan worden!
4 kudos 2024-03-09 10:09:37 door IslandI op RIP Toriyama
Een hele aflevering lang Vegeta en Goku die naar elkaar keken en waarbij het net leek of ze een wedstrijdje deden wie het langste niet hoefde te poepen. En toch was het spannend.
-2 kudos 2023-11-15 14:10:23 door Lux-et-Libertas op Kerrolaain piswoest om Budel-item bij NPO
@nlnoob | 15-11-2023 | 12:36: Ik kan geen enkel humor zien in een dorp waar het altijd rustig was, totdat er tot omvolking met immigranten is besloten die het dorp onleefbaar maken met diefstallen, plunderingen (niet alleen de Jumbo, maar heel veel MKB ondernemers hier last van) en dat dochters niet meer veilig zijn in openbare ruimtes.
9 kudos 2023-11-15 11:36:57 door nlnoob op Kerrolaain piswoest om Budel-item bij NPO
Wat ben jij een humorloze fllapdrol. Hij houdt de discussie luchtig omdat er een Linkse vrouw net een betoog heeft dat oorlogsvluchtelingen zielig zijn en meneer de 'niet-racisist' wel de meest belachelijke argumenten gebruikt om aan te tonen dat hij niet racisitsch is.
Heb jij, net als v.d. Plas, verder wel geluisterd naar wat hij zegt? Hij vertelt namelijk exact het zelfde als v.d. Plas vervolgens vanuit haar ervaring deelt, alleen heeft zij wat feitjes paraat die haar punt sterk maken en zoals je kan verwachten van een politicus. Hij maakt een grapje, zoals cabaretiers wel vaker doen.
18 kudos 2023-11-15 08:19:03 door sjill op Kerrolaain piswoest om Budel-item bij NPO
Nou nou nou. Het lijkt je wel erg hoog te zitten. Zelf ook een maatje meer?