40,880 +58565 -17685
Kudos
#1447 (Top 0.4528%)
| Kudos/dag | 23.02 |
| Kudos/reaguursel | 6.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1873 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -543 |
40,880 +58565 -17685
Kudos
#1447 (Top 0.4528%)
| Kudos/dag | 23.02 |
| Kudos/reaguursel | 6.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1873 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -543 |
6,593
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.71 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 23.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 72 |
| Geregistreerd op | 09-08-2021 |
| Eerste reactie op | 14-08-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-19 07:21:41 door 0800-faffie op Vader helpt zijn kleine meisjes
Een zeldzaam geval van superioriteit van het Amerikaanse ontslagrecht over het Nederlandse.
4 kudos 2026-06-18 07:45:07 door Farthdater op You bloody in een nieuw jasje
You're a cocksucking asslicking unclefucker!
0 kudos 2026-06-16 23:23:35 door bud1 op Het was weer gezellig in de pub
Ah Bradford, dat verklaart het.
1 kudos 2026-06-13 09:53:49 door LuipZap op Bang in de achtbaan
Nee alleen haar neus is nep.
10 kudos 2026-06-12 23:15:32 door Uhoortnogvanons op Bang in de achtbaan
Je moeder is nep.
-2 kudos 2026-06-10 16:48:45 door Petskast op Even een laat recensietje tikken voor House
Diagnose ban House: micropenis
11 kudos 2026-06-10 16:10:48 door lamskabouter op Even een laat recensietje tikken voor House
Ik vind Hugh Laurie een geweldige acteur maar zit niet echt op te wachtern om mijn piemel in hem te drukken.
5 kudos 2026-06-10 11:39:40 door kalebuurvrouw op Hulp voor Tim in Oekraïne
Deze maakt Car for Ukraine niet meer geloof ik. Ik kan wel een nieuwere voor je fixen. Dat zal een paar tientjes zijn. Je mag me wel mailen.
0 kudos 2026-06-09 11:55:46 door DeSerafijn op Fifa-baas Infantino neemt een corner
Volgens mij ben je echt een onwijze dommerik als je de kostbare tijd die hebt om een bijdrage te leveren aan de wereld, zo enorm verprutst.
0 kudos 2026-06-08 15:23:22 door Bosneuker op Jonge Amsterdammers...
Vandaag heb ik deze lampenkapje op
0 kudos 2026-06-03 17:44:08 door ioozereoh op Gekkie probeert vuurtje uit te blazen..
amsterdam
1 kudos 2026-06-02 21:58:50 door DominiqueWeesie op Het was een geweldige dag
Bij nader inzien: het is nog erger dan ik dacht.
Uit dat interview: "aan wie moet ik mij verontschuldigen? (...) Wellicht aan de Zuid-Afrikanen. Maar daar zijn nog steeds zoveel problemen."
Ten eerste: reken maar dat je je moet verontschuldigen voor steun aan apartheid. Apartheid was een misdadig regime. Als je misdadigers gesteund hebt, is excuses wel het allerallerminste. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan.
Ten tweede: "Maar daar zijn nog steeds zoveel problemen" is een hoogst verdachte uitspraak. "Wij blanken" hebben er altijd voor gewaarschuwd dat die zwarten er wel een teringzooi van zouden gaan maken en kijk nou eens: hadden mijn apartheidsvriendjes en ik toch mooi gelijk - moet de gemiddelde krantenlezer het aldus interpreteren?
Deze man was en is geen zuivere koffie.
2 kudos 2026-06-02 21:29:49 door freakspark op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@uwesbeki: touché.
3 kudos 2026-06-02 21:23:39 door uwesbeki op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@freakspark | 02-06-26 | 22:46: Pols is natuurlijk ontzettend stom geweest om te denken dat dit nooit zou uitkomen. Maar hij is nimmer veroordeeld en heeft (waarschijnlijk) niemand vermoord. Dus de vergelijking met Volkert gaat niet op.
3 kudos 2026-06-02 20:46:55 door freakspark op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@Attelenooje: Volkert van der G. heeft zijn straf uitgezeten. Dat is inmiddels 24 jaar geleden. Zou jij hem een baan geven?
2 kudos 2026-06-02 20:25:53 door nieuwsgierige pelg op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@Attelenooje | 02-06-26 | 21:29: Voor hogere functies zijn hogere eisen. Vb. antwoorden op de vraag of je ooit politiek actief geweest bent. Daar moet je dan wel eerlijk op antwoorden.
0 kudos 2026-06-02 19:35:46 door owikzegmaarwat op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
ja weet je, het punt met die populaire streamers is dat niks ze wat kan maken. het geld blijft stromen
-1 kudos 2026-06-02 19:29:50 door Attelenooje op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Ja en? 35 jaar geleden... Heb niks met die man maar dit slaat helemaal nergens op. We hebben allemaal wel iets op ons kerfstok waar iemand wat vind. Moet dat de rest van je leven achtervolgen?
4 kudos 2026-05-31 06:44:02 door hmaapje op Dumpert weekend stand-up comedy
Insgelijks
-3 kudos 2026-05-29 06:28:55 door Baron Von Awesome. op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
@LieverSudoDanZwitsal | 29-05-26 | 06:39: Doe maar een rijsttafel voor 4, bedankt mannen.
1 kudos 2026-05-29 06:08:40 door HerrVonSchnitzenSchnabbel op Karretje opruimen
@OmeWank | 28-05-26 | 22:10: Dimitri
2 kudos 2026-05-29 04:39:14 door LieverSudoDanZwitsal op Waarschuwing voor Indonesië e.o..
Tenang dong, dia lemah. Biarkan saja.
2 kudos 2026-05-28 20:10:45 door OmeWank op Karretje opruimen
Danny is de naam
-1 kudos 2026-05-20 12:27:06 door John1245 op Eindelijk!
Hoe bedoel je @dom8nique
-6 kudos 2026-05-15 13:10:29 door nieuwsgierige pelg op Fietsen en mobielen
Audio zal wel even aangepast zijn, maar dat maakt niet uit voor het humoristisch gehalte.
4 kudos 2026-05-15 12:42:23 door DominiqueWeesie op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
@ruftendekut | 15-05-26 | 13:02:
Aan de minnetjes te zien zijn er in elk geval vier reaguurders die het boek niet kennen.
-8 kudos 2026-05-15 11:02:20 door ruftendekut op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Nou, ik vind dat zijn haarlijn ook behoorlijk aan het terugtrekken is. Ik denk dat hij zijn haar wast, de grootste fout die een man kan maken. Ik zou niet verder willen leven als ik wist dat ik kaal zou worden, maar ik wil S niet verder ontmoedigen hoor.
-3 kudos 2026-05-15 10:19:16 door Rest in privacy op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Je bent nog vergeten te vermelden waar de lijers aan lijden.
1 kudos 2026-05-13 22:27:42 door Hammertime-2.0 op De Oranjebus is in Murica
Blue Wave!
5 kudos 2026-05-13 14:24:02 door Aleksandr op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Ik begrijp dat we in jouw achtertuin wel een groepje alleenstaande Afrikanen of "Palestijnen" van een jaar of 25 kunnen huisvesten?
0 kudos 2026-05-13 13:18:38 door DominiqueWeesie op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
@R2_MeToo | 13-05-26 | 14:58:
De gewone man ben ik zelf ook. Ik ga gewoon stemmen. Ik maak bezwaar als een democratisch besluit me niet bevalt. Ik prefereer gezond verstand en echte argumenten boven ongefundeerd gebabbel uit de onderbuik.
Ik ga niet lopen rellen, ik val geen medeburgers of agenten aan, ik steek niks in de brand en ik pleeg geen straatterreur. Dat zijn WA- en nazipraktijken.
4 kudos 2026-05-13 12:58:06 door R2_MeToo op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Waar slaat dát nou weer op!! Als je dat echt met elkaar vergelijkt spoor je totaal niet vuile trol! Wat je ziet is de gewone man die heel eenvoudig door de overheid wordt overruled zonder de kans te hebben op democratische inspraak. Het enige dat ze nog kunnen is dit.
Als je dat vergelijkt met de nazi tijd spoor je niet of moet je terug naar de mavo om je geschiedenis bij te laten spijkeren!
3 kudos 2026-05-13 04:14:33 door Paaskonijn40 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@MarkusAntonius bedoel je de voetbalclub AZC?
-3 kudos 2026-05-12 22:08:34 door MarkusAntonius op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
In Zutphen al jaren een AZC zonder noemenswaardige problemen. Deze not-in-my-backyard mentaliteit in Loosdrecht maar ook Apeldoorn is asociaal tegenover andere steden. Je kunt het niet eens zijn met het landelijke beleid, maar demonstreer dáár dan tegen.
1 kudos 2026-05-08 07:41:48 door DohnJoe1 op Wilfred Genee haalt herinneringen op
en nu?????
6 kudos 2026-05-08 05:13:34 door Balzakius op Wilfred Genee haalt herinneringen op
Gaaf
0 kudos 2026-05-08 00:01:37 door Broek der Broeken op Stephen Colbert for president?
Correct. Als ik een groot kritiekpunt heb op Obama is het dat hij te lang heeft geprobeerd om samen te werken met de Republikeinen. Cynisch, en ik haat het dat ik dit moet zeggen want ik vind dat je altijd moet proberen samen te werken met je politieke tegenstanders, maar de eerste twee jaar van zijn presidentschap heeft hij de kans gehad om dingen te veranderen maar dat zijn precies de twee jaren die hem ontnomen zijn door obstructie van de Republikeinen.
8 kudos 2026-05-07 22:46:20 door sarabada op Stephen Colbert for president?
@davidaames22 | 07-05-26 | 23:20:
En laat dit soort tribalistische praat (dat ook in Amerika populair is) nou precies een mooi voorbeeld zijn hoe absolute malloten aan de macht kunnen komen.
0 kudos 2026-05-07 21:20:17 door davidaames22 op Stephen Colbert for president?
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-06 22:41:18 door gebruikerB100 op Georgia Meloni vs deepfakes
Ik zou haar wel willen verifiëren, offer ik me graag voor op.
0 kudos 2026-04-30 11:15:46 door Algoritmedrummer op Live house op een vlot
@DominiqueWeesie | 29-04-26 | 19:35:
Ik ben de drummert!!! Thanks Do!!!
Imposter syndrome nu aanwezeg en stop er gelijk mee. Ik ga naar house.
6 kudos 2026-04-29 19:36:54 door Wakemeister op Hou je goed vast, oké?
Oorlog? Zeg maar gerust een conflict.
3 kudos 2026-04-29 17:35:15 door DominiqueWeesie op Live house op een vlot
@Satria | 29-04-26 | 15:24:
Ik luister liever naar een betere drummer.
6 kudos 2026-04-29 13:24:52 door Satria op Live house op een vlot
jij luistert liever naar DJ Jean?
-1 kudos 2026-04-26 09:18:56 door Palm_Beach_Aruba op Gezellig in de draaimolen
Nou het engels nog.
-1 kudos 2026-04-26 07:17:51 door Het Vragevuur op Borstvoeding geven in mijn restaurant?
"Ik vind borstvoeding in het openbaar uitermate onsmakelijk."
Best logisch dat je het niet smakelijk meer vind op jouw leeftijd. Maar toch ook wel schokkend dat jouw moeder jou nog steeds aan de borst legt.
1 kudos 2026-04-26 06:57:37 door Het Vragevuur op Borstvoeding geven in mijn restaurant?
@Stamelaar | 26-04-26 | 08:00:
Een van de laatste echt natuurlijke dingen?
Jij doet niet aan eten, drinken, poepen, plassen, ademen, zweten, knuffelen, zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken en bewonderen?
6 kudos 2026-04-26 06:44:53 door PietPotent op Mevrouw is boos op de plisie
Er is geen rechtstreeks verband tussen die onderwerpen. De demonstranten zijn gewoon een stel zielepoten met een heel leeg leven. Dit geeft ze een doel en invulling.
-2 kudos 2026-04-26 06:00:08 door Stamelaar op Borstvoeding geven in mijn restaurant?
Op het toilet, wat denk je? Een kwetsbare baby blootstellen aan al de gorigheid op de toilet omdat jij zo nodig niet ff kan wegkijken? Ongelooflijk selfish ben je dan, en totaal de realiteit kwijt. Borstvoeding is een van de laatste echt natuurlijke dingen die we als zoogdieren nog hebben laten we dat koesteren
2 kudos 2026-04-26 00:04:25 door DominiqueWeesie op Borstvoeding geven in mijn restaurant?
@RodeBofkont | 25-04-26 | 23:32:
Als er geen andere mogelijkheid is? Niks mis mee. Ze zal heus niet voor het leven getraumatiseerd raken en die baby al helemaal niet. Ze kan het vervelend vinden, maar dan had ze niet uit eten moeten gaan met een baby die nog gezoogd moet worden. Of wel, maar dan had ze van tevoren even kunnen informeren of er bezwaren zouden zijn tegen borstvoeding in het restaurantgedeelte van ZIJN etablissement. Het zal je nog verbazen hoe behulpzaam mensen zijn als je netjes en beleefd iets vraagt. In plaats daarvan claimt ze op zijn Karens een recht wat ze niet heeft.