199 +199 0
Kudos
#65981 (Top 20.6460%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 28.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 76 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
199 +199 0
Kudos
#65981 (Top 20.6460%)
| Kudos/dag | 0.36 |
| Kudos/reaguursel | 28.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 76 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
7
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 14-08-2022 |
| Eerste reactie op | 25-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-20 19:02:06 door A. Tractie op LEGO-diefstal in Rijssen
*rasechte, één woord.
-2 kudos 2026-06-20 16:31:17 door S0UF op LEGO-diefstal in Rijssen
Neeuh je hebt gelijk, de ras echte Hollander doet geen vlieg kwaad en is altijd de braafste van de klas.
32 kudos 2026-01-01 14:25:32 door Handige Harrie op Postbezorger verzaakt
Verreweg het meest schofterige bedrijf van Nederland, PostNL. Ieder jaar verhogen ze de kosten, verlagen ze de service en knijpen ze hun medewerkers verder uit. Typisch zo'n voormalig (semi)staatsbedrijf dat niet kan omgaan met verandering. En ondertussen mevrouw Verhagen en haar opvolger maar graaien, tonnen salaris voor de CEO van een monopoliebedrijf. Over een paar jaar bestaat de brievenbuspost niet meer en kan je alles als pakket met track-en-trace versturen.