DumpStats voor Deleukste

949 +1048 -99

Kudos

#36941 (Top 11.5592%)

Kudos/dag 6.37
Kudos/reaguursel 7.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 197
Minste kudos op 1 reaguursel -36

126

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.85
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 27-01-2026
Eerste reactie op 27-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-8 kudos 2026-05-31 19:33:26 op Guccipetje gezocht
Ik heb mijn pup Mohammed genoemd dan vind ik het niet zo erg als hij dood gaat.

-2 kudos 2026-04-26 17:37:37 op Bezorgde burgers in Loosdrecht
@altijd-guus | 26-04-26 | 17:19: Rare beredenering. Dan vind ik een domme lul de juiste benaming voor iemand die onzin uitkraamt en niet schelden

-2 kudos 2026-03-30 17:25:06 op Geen vriendin nemen
Na je flatje? Wat is er met "naar" gebeurd? Ook zo'n rare manier van taalverloedering.

-1 kudos 2026-05-13 22:12:15 op Beetje vechten op de A16
@Routine | 13-05-26 | 22:04: Dat zal bij jou wel routine zijn.

-1 kudos 2026-06-04 17:11:43 op Filmpje maken voor de socials
@Andy007 | 04-06-26 | 16:17: Het wordt tijd dat jij je huiswerk gaat maken want je Nederlands is om te janken.

-1 kudos 2026-02-12 19:28:29 op Lubach over de boycot van FvD
@Pb82 | 12-02-26 | 12:44: Antifa is best een eng clubje. Is dat inhoudelijk genoeg?

-1 kudos 2026-04-20 19:26:45 op NEC nog steeds geen prijs
@Matras88 | 20-04-26 | 01:08: Vitesse heeft geld net als jouw kudo's, in de min dus in het rood.

-1 kudos 2026-03-01 11:39:34 op Breeek! Ali Khamenei deaud
Hoe voelt dat nou? Onwetend door het leven gaan?
Anderen idioot noemen maakt je domheid af.

0 kudos 2026-06-25 13:34:35 op Afkoelen in het zwembad
Je kan beter eerst even je zin teruglezen voordat je op enter drukt. Hier is geen chocola van te maken. Zoiets?

0 kudos 2026-03-30 16:31:27 op Schietpartij in Schagen
Heel Nederland is overlopen met dit gespuis. Er komen er elk jaar 50.000 bij. Wees maar blij dat je weg bent.

0 kudos 2026-05-13 22:02:57 op Snuifke in de rolstoel
@Pipo der Clown | 13-05-26 | 20:53: Niemand snapt "sinds 13 jaar".

0 kudos 2026-06-13 08:34:42 op Voetbal=Oorlog
Verdiep je eerst even in de materie voordat je wat roeptoetert.

0 kudos 2026-02-16 18:27:04 op Dakloze heeft het koud
@geenitalieen | 16-02-26 | 16:49: Ik ben een Rotterdammer en kom vaak in Amsterdam voor mijn werk maar geloof me, in Amsterdam is het echt 10x erger.

0 kudos 2026-03-16 13:20:06 op Kim Holland versus Jetten
Als je "zoals jij zegt" van slikken slimmer wordt zou ik er als ik jou was er ook maar snel mee beginnen.

0 kudos 2026-05-25 14:56:37 op Touwtjespringen voor gevorderden
@Dwingend_Gordijn | 25-05-26 | 13:39: Waarom haal jij er een spijkerbroek bij? Dat staat toch nergens in zijn reactie?

1 kudos 2026-05-11 19:32:38 op Goed met pijpen
Wees blij dat er mensen zijn die dit kunnen anders zat jij in de kou zonder water.

1 kudos 2026-04-19 20:59:46 op Leon loopt leeg
@JeZusxxx | 19-04-26 | 19:11: Ja de wereld gaat uitsterven. Misschien dat we met een reddingsprogramma, de wereld met andere werelden kunnen laten paren zodat het misschien nog gered kan worden. Is met de tijger in Azie ook aan het lukken.