33,758 +40612 -6854
Kudos
#1851 (Top 0.5792%)
| Kudos/dag | 20.75 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3579 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
33,758 +40612 -6854
Kudos
#1851 (Top 0.5792%)
| Kudos/dag | 20.75 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3579 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -189 |
2,726
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.68 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 18 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 08-01-2022 |
| Eerste reactie op | 09-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
73 kudos 2026-06-24 19:36:33 door mrpete op Hoe gaat het met papa na de scheiding
op je 32e dit doen is ook triest
1 kudos 2026-06-23 21:35:01 door Blotus op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Geef eens opvoeding!
-1 kudos 2026-06-23 06:23:11 door BoerkaLover op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@groenteman | 22-06-26 | 22:25: In het Engels schrijf je woorden niet aan elkaar.
-12 kudos 2026-06-22 21:06:36 door Attelenooje op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Nee hoor hugo de jonge was 4 miljard aan bonnetjes kwijt en is nu commissaris van de koning.
-3 kudos 2026-06-22 20:25:50 door groenteman op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Door je eed ben je toch hoofdelijk aansprakelijk? Misbruik is zelfs strafbaar (dus gaat verder dan terugbetalen). Probleem is alleen dat al die rechtse crimefighters als VVD, FVD en BBB geen enkel moreel besef hebben.
0 kudos 2026-06-22 15:52:36 door Kluivert op Warm weekend: hitte op het strand
@NiCeY | 21-06-26 | 23:03: idd heel mooi wat je daar ziet, maar wel stiekum gefilmd door een vieze_man, gok ik.
4 kudos 2026-06-21 21:03:15 door NiCeY op Warm weekend: hitte op het strand
Niet meer nee. Heeft ergens mee te maken. https://www.geenstijl.nl/51904...
Filmpje kijken. Je gelooft je oogjes niet denk ik.
Blij dat ik erbij was.
0 kudos 2026-06-21 20:49:55 door Athene_Noctua op Warm weekend: hitte op het strand
Gebeurde er maar een keer wat met m'n pier.
-1 kudos 2026-06-21 17:52:56 door Warmkoud op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
Lekker snel ook!
-4 kudos 2026-06-21 17:47:26 door Pilslikker op Warm weekend: hitte op het strand
Kom een keertje onder de pier vandaan
10 kudos 2026-06-18 19:53:22 door Ikbenhet op Wat heb je aan een garage
Veel mensen hebben een garage waar amper een auto in past. Ik vraag me af in welke auto's architecten en projectontwikkelaars rijden.
2 kudos 2026-06-18 18:09:47 door Wilcosplinter op Wat heb je aan een garage
nog erger: pleuren dan de auto in de straat bij de openbare plekken waardoor er minder plek is voor mensen die geen garage of oprit hebben of langs de weg op een tweebaansweg waardoor iedereen op elkaar moet wachten om erlangs te kunnen.
19 kudos 2026-06-18 17:47:53 door DeSpuitendeZuiger op Wat heb je aan een garage
Veel mensen hebben geen garage.
2 kudos 2026-06-15 14:45:39 door Chubbyy op De leraar die een voetballegende maakte
Respect is gelukkig nog steeds gemeengoed maar het aantal mensen zonder enige vorm van respect of beschaving groeit harder helaas
-4 kudos 2026-06-15 07:30:56 door Grootdenker op Rare Duitsers
Je kunt diagonaal méér auto's tegelijk in beeld krijgen dan bij horizontaal of verticaal, dus ergens wel slim bedacht van de filmer.
4 kudos 2026-06-14 22:27:37 door Reesgeit op De leraar die een voetballegende maakte
@stahlindiehose | 14-06-26 | 20:42:
Mogelijk wel. In dit filmpje was ie al 88.
6 kudos 2026-06-14 19:10:43 door sannyboy77 op Oma is 80!
omdat het kan
21 kudos 2026-06-14 18:42:55 door stahlindiehose op De leraar die een voetballegende maakte
Deze man is dus nog 95 jaar geworden. Mooie leeftijd, mits in goede gezondheid.
26 kudos 2026-06-14 18:20:36 door freddiefred op De leraar die een voetballegende maakte
Wat achtergrond info over Sir Pigden: https://nl.findagrave.com/memo...
7 kudos 2026-06-14 18:09:13 door aequum est aequum op Zomerjurkjes!
Maar een drankje is toch niet teveel betaald voor een wippie?
0 kudos 2026-06-14 03:55:15 door mikkelokkio op Kan iemand de kraan uitzetten?
Mongools denk ik.
0 kudos 2026-06-13 20:35:43 door Forza_Ruud_Krol op Kan iemand de kraan uitzetten?
Dit is Domblonds, één van de Kanarie-Breinische talen.
-3 kudos 2026-06-13 19:59:54 door onbelangrijkemening op Kan iemand de kraan uitzetten?
Nederlands?
7 kudos 2026-06-11 20:14:19 door DumpertNerd1980 op Sperma bestellen op de interwebs
Yo yo mamma!
16 kudos 2026-06-05 07:11:00 door j0shua op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Bij VION.
-93 kudos 2026-06-04 20:57:49 door Dirk-teur op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Positiviteitskangoeroe | 04-06-26 | 22:33: Ja, heb je er werkelijk zo'n last van? Sneu
20 kudos 2026-06-04 20:46:59 door Zolderkamerheldje op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Berendbotje1991 | 04-06-26 | 22:18: Nee volop het gasindrukken zodat hij hem niet voor hoeft te laten terwijl hij om te beginnen al niet op zat te letten bij het stoplicht.
132 kudos 2026-06-04 20:33:43 door Positiviteitskangoeroe op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Gaza aub.
3 kudos 2026-06-04 20:18:01 door Berendbotje1991 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
probleem dat je zelf veroorzaakt, en nee niet. de rechterbaan bestuurder haalt rechts ik en snijdt hem af. even wachten was vriendelijker geweest
1 kudos 2026-06-03 20:48:35 door Rest in privacy op Dikke bak heb je daar
@BennieDeKok | 03-06-26 | 21:29: Maar geen Lambo.
Nou doei.
14 kudos 2026-06-03 19:47:50 door HeetMeisje89 op Die ene NSB-collega
Best wel triest dat jij stoer met alcohol associeert en niet met verantwoordelijkheid nemen.. Vrij kansloos.
-2 kudos 2026-06-03 19:29:10 door BennieDeKok op Dikke bak heb je daar
@Puddingbuks68 | 03-06-26 | 21:22:
Nee hoor, ik heb ook een tupperware-auto maar dan 320.000 euro goedkoper en die gaat langer mee.
1 kudos 2026-06-03 19:22:27 door Puddingbuks68 op Dikke bak heb je daar
Het stinkt hier naar afgunst.
7 kudos 2026-05-31 23:00:46 door simvastatien op Wat is je geheim
Belastingambtenaren?
1 kudos 2026-05-30 10:43:27 door SailorDave op RE: Paul de Leeuw over virale video's
@Prinses_Naomi | 29-05-26 | 21:42: Meesterfilm! Jan-Julius en Valentijn en hun grote zus Madelon.
0 kudos 2026-05-29 22:27:00 door *LuukSter* op Marechaussee spot snelle Duitsert
@Dweeziltje | 29-05-26 | 18:24: hun wat?
0 kudos 2026-05-29 21:26:50 door Lux-et-Libertas op Kleine overspanning op de bovenleiding
Misschien denkt de chauffeur, als ik slip dan is de vangrail het verste weg op de middelste baan.
8 kudos 2026-05-29 19:42:21 door Prinses_Naomi op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Volgens mij bedoel je de film "Schatjes!".
7 kudos 2026-05-29 18:58:39 door rechtvoorzijnraap123 op Kleine overspanning op de bovenleiding
@Surfert | 29-05-26 | 20:05: Wanneer je in Duitsland rijdt en ineens staat iedereen op vluchtstrook omdat je niets meer ziet door de regen, dan is de pleuris uitgebroken.
4 kudos 2026-05-29 18:29:39 door Dirk-teur op Kleine overspanning op de bovenleiding
@Surfert | 29-05-26 | 20:05: Onberekenbare angsthazen op de weg zijn een groter gevaar. Pak de fiets aub .
25 kudos 2026-05-29 18:19:10 door BennieDeKok op Kleine overspanning op de bovenleiding
@Surfert | 29-05-26 | 20:05: Als dit pleuris is... doe dan je fietshelm op in de auto. Voor de zekerheid. De meest veilige rijstrook is rechts. Mongool.
-35 kudos 2026-05-29 18:05:56 door Surfert op Kleine overspanning op de bovenleiding
Welke mongool gaat er van baan wisselen als de pleuris boven je uit breekt?
41 kudos 2026-05-29 16:24:27 door Dweeziltje op Marechaussee spot snelle Duitsert
Die dubbeldekkerbus die in de fik stond zwaaide af en reed in een meer, en die vleesetende pony's met HIV waren uiteindelijk banger voor ons dan wij voor hun.
-2 kudos 2026-05-27 20:16:46 door Greenhorn op Heel herkenbaar
Afhaken is dan weer mijn hobby.
-3 kudos 2026-05-27 18:58:30 door De_GBS op Een bolletje graag
Wat is Dehli?
4 kudos 2026-05-27 18:57:05 door aardappel801 op Telegraafstagiair mocht ook een item maken
Je bent reaguurder. Zelfs zonder concurrentie gaat het moeilijk worden!
4 kudos 2026-05-25 16:53:46 door j2w op Tweede PinksterBDM
Welk staalwerk?
-3 kudos 2026-05-25 16:19:42 door Geen jeweetwel op Geef maar toe
1 kopje azijn voor deze zuurpruim. Je kan er ook de positieve kant van inzien ipv altijd alles maar negatief te benaderen. Zo moeilijk is het niet, lachen kost niets.
1 kudos 2026-05-25 15:49:44 door Kingcoder op Tweede PinksterBDM
door de tepels dat vind ik ook altijd zonde maar dat is hier niet aan de orde
1 kudos 2026-05-24 17:46:19 door Nordic_Stalker op Amerikaans bootje
Klok/klepel.
Met een lager gewicht kun je sneller optrekken maar om snel te gaan (als in hoge topsnelheid) heb je toch echt bergen pk's nodig om het aantal rpm/koppel te halen en te houden.