DumpStats voor kutjekutjekutje

-67 +710 -777

Kudos

#284173 (Top 88.9202%)

Kudos/dag -0.09
Kudos/reaguursel -0.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 77
Minste kudos op 1 reaguursel -165

147

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.4
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 28-04-2024
Eerste reactie op 19-05-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-19 01:41:10 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Pimmetjes | 19-06-26 | 00:33: Het kan dat jij als volwassen kerel liever naar de dames wc gaat, maar ik weet niet of de dames dat ook liever hebben (denk het niet)

0 kudos 2026-06-19 01:38:36 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@Crijnn | 18-06-26 | 23:28: Jezus wat overdreven ook weer. Als het je logischer lijkt om je kinderen naar de wc van je eigen geslacht mee te nemen mogen we maar hopen dat je geen kinderen krijgt..

0 kudos 2026-06-19 01:36:11 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@hatseflats73 | 18-06-26 | 23:10: Ik had er zelf geen sterke mening over. Maar heb zelfs nog aan chatgpt gevraagd wat het meest gangbaar is.. Blijkbaar niet onder het dumpert publiek hahah

-79 kudos 2026-06-18 23:01:36 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Overdreven reactie, maar toch lijkt het mij logischer dat je als vader je dochters naar het heren toilet meeneemt

3 kudos 2026-06-18 22:52:25 op Papa leo airwolf hier
Toch vind ik het enorm dom geformuleerd van die arts die Kosso te woord stond. "Polio bestaat niet meer" klinkt alsof het jawel: niet meer bestaat'. Wat belet zo'n arts om te zeggen 'het is niet meer aanwezig in Nederland, maar kan wel terugkomen vanuit andere gebieden'.
Voila, weg verwarring

-4 kudos 2026-06-15 12:32:26 op Concessies doen
Je kunt beter eerst onderzoek doen, en daarna een comment plaatsen

13 kudos 2026-06-08 18:54:37 op President Trump is boos.
Je overschat de gemiddelde mens, en al helemaal de gemiddelde reaguurder

11 kudos 2026-05-30 11:34:23 op Humor van vroeger
Wat een onzin. Dit programma is satirisch. Hij heeft altijd 'gedeugd' aan alle kanten.
En terecht. Hoe kun je nou tegen deugen zijn, dat is echt het meest belabberde excuus om je asociaal te gedragen

-4 kudos 2026-05-30 11:26:42 op Vluchteling demonstreert mee
@Kloekkloek | 30-05-26 | 11:24: Ironisch genoeg is dit gedrocht waarschijnlijk geen asielzoeker maar een antilliaan of surinamer.... Dus over wie heeft ie het nou eigenlijk

-7 kudos 2026-05-20 13:02:28 op VRT verbergt afkomst in statistieken.
"de samenstelling van die groep is niet voldoende representatief".

Dit betekent dus dat de onderzoeksgroep met buitenlandse achtergrond niet genoeg overeenkomt met de landelijke groep met buitenlandse achtergrond. Het is ook een hele heterogene groep waar je uiterst voorzichtig moet zijn met conclusies.
Als je corrigeert op sociaal-economische factoren verdwijnen dit soort verschillen ook in de meeste onderzoeken.

Maar ik snap het, we willen hier heel graag kunnen roepen dat het de schuld van de buitenlanders is. En dat wetenschappers ons voor de gek houden. Toch hou je echt jezelf voor de gek.

-27 kudos 2026-02-04 22:57:12 op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Dat veel mensen van andere culturen het land in komen is zeker iets waar je goed mee moet omgaan. Maar het is wel racistisch om dit soort incidenten te wijten aan cultuur. Daar slaat Molema de plank mis. Dat heeft namelijk veel meer te maken met sociaal economische factoren, en zoals ze wel terecht zegt: trauma.

3 kudos 2026-01-16 12:32:58 op Simpele vraag
@WW1WGA | 16-01-26 | 12:15: Ik vind het ook geen goede ontwikkeling, maar het 'terreur' noemen vind ik erg extreem en polariserend. Je blaast het op en creeert daarmee juist onrust

-9 kudos 2025-12-31 10:23:17 op Joy Beune in zak en as
Als ik hierdoor in haar plaats geplaatst zou zijn, zou ik mijn plek afgeven. Zo wil je toch niet naar de spelen

11 kudos 2025-11-07 20:57:48 op Hamertje tik
Zou ze het koud hebben?

3 kudos 2025-10-19 20:14:28 op Dilan sloopt NRC-journalist
En dus anti-rechtstatelijk. Dat is een gevaarlijke weg om als land te bewandelen. Kijk maar naar de VS waar tal van politieke tegenstanders als 'crimineel' worden bestempeld

12 kudos 2025-10-16 13:14:36 op Droomvrouw gevonden
Omdat iedereen straks dit soort onzin kan maken verliest het zijn waarde. En dan kunnen we gelukkig weer normaal doen en heeft alleen wat je in het echte leven doet nog waarde

9 kudos 2025-10-09 13:53:03 op Bloemkool naaien
Waarom wil de consument geen gele bloemkool? Zo willekeurig. Wat maakt het nou uit

-3 kudos 2025-09-23 13:46:11 op De NSB is hier niet, of wel?
@Sjoneytokoloney | 23-09-25 | 13:43: De Palestijnse vlag is vergelijkbaar met de Nederlandse vlag. De Hamas vlag met de prinsen (NSB) vlag

33 kudos 2025-09-21 19:06:23 op Nog een stukje Elscalatie van gisteren
Het verschil is dat de XR-bejaarden niet agressief worden als de politie komt. En ze worden wel degelijk van de weg af gesleept, dat heb je toch in genoeg video's gezien

-4 kudos 2025-09-19 16:17:26 op Martin Bosma stuurt Esther Ouwehand weg
@GandalfTheGrey | 19-09-25 | 16:07: Nederland heeft op grond van het Genocideverdrag en internationaal recht een verplichting om te doen wat binnen zijn macht ligt om genocide te voorkomen.

-12 kudos 2025-09-19 16:04:12 op Papa geeft gepaste straf
Leuk verhaal, maar alles in dit filmpje en haar context geeft mij het vermoeden dat dit geen fijn huishouden is om in op te groeien

-8 kudos 2025-09-19 15:58:00 op Martin Bosma stuurt Esther Ouwehand weg
Gaza is niet de kleinste oorlog. Integendeel. In sommige opzichten is het juist intens en ernstig vergeleken met veel andere hedendaagse conflicten, vooral wat betreft verwoesting per oppervlakte, slachtoffers per tijdseenheid, en de humanitaire ramp.

6 kudos 2025-09-17 16:28:41 op Nieuw fenomeen
Het zijn wel bijna allemaal elektrische bakfietsen

5 kudos 2025-09-11 10:34:24 op RIP. Charlie Kirk.
@abul klapstoel | 11-09-25 | 09:42: mooi gezegd. Zijn 'debatten' zijn tenenkrommend om te zien. Vaak aaneenrijgingen van drogredenen en overschreeuwen.

Desalniettemin verschrikkelijk dat dit gebeurd is. Dit is nooit het goede antwoord.

46 kudos 2025-09-06 22:09:37 op Karen in actie...
Trieste Karen, maar die man pakte hem ook wel smerig voor haar neus weg, 30 meter van zijn stoel af