DumpStats voor ken-sent-me

7,563 +8730 -1167

Kudos

#9802 (Top 3.0671%)

Kudos/dag 2.57
Kudos/reaguursel 10.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 593
Minste kudos op 1 reaguursel -71

752

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 05-06-2018
Eerste reactie op 08-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

16 kudos 2026-06-19 21:28:02 op Verdrietig
RIP Wim T, maar even serius: is die ondertiteling voor de Gen Z'ers?

1 kudos 2026-06-15 19:45:16 op Ondertussen op Fox Local
En dan te bedenken dat "hub" gewoon een Engels woord is. Zo achterlijk zijn die mensen dus.

2 kudos 2026-05-19 16:12:16 op Ik ben er klaar mee
@Reactionist | 19-05-26 | 13:16: dan blijft de verkoopprijs gewoon hetzelfde waarschijnlijk :D

0 kudos 2026-05-11 13:28:38 op Koopje op funda
Die vent (of dame) van het energielabel zal ook gek hebben staan kijken.

2 kudos 2026-05-11 12:32:45 op Can't park there, mate
Is dat even geluk hebben dat er precies een tandarts op de hoek zit!

8 kudos 2026-05-11 12:26:44 op Vliegende motorrijder
Ik denk dat ze een nieuwe naam moeten bedenken voor hun "safety fence".

13 kudos 2026-05-05 21:15:31 op Carrièreswitch du jour
We spreken hier gewoon Nederlands toch? En als het dan toch in het Engels moet: het is 'then join them'

0 kudos 2026-04-02 19:10:36 op Op de stier rijden
Dusty, zn ouders hadden een vooruitziende blik.

1 kudos 2026-02-25 07:56:12 op De Assblaster 3000
Als het niet nep was, waren dieven in elk geval makkelijk te herkennen.... aan hun capuchon.

-12 kudos 2026-02-19 20:01:17 op Dubbelparkeerder vervelen
Leuk bedacht, maar nu staat hij dus nog langer dubbel geparkeerd.

-11 kudos 2026-02-09 12:41:43 op KABOOM!
Ik heb een keer een vuurwerkongeluk zien gebeuren, en dit was het eerste dat het slachtoffer riep. Gelukkig bleek het achteraf ook allemaal mee te vallen.

0 kudos 2026-02-09 12:40:29 op Work it
Ik werk bij de Citroën en zie meteen dat dit een omgebouwde Jumpy is.

-5 kudos 2026-02-06 13:43:01 op Avondje uit
Welkom bij Café Epstein, een tafel voor 1?

0 kudos 2026-02-06 13:42:04 op Wat zie ik nou?
Die armbewegingen lijken wel een FPS.

58 kudos 2026-02-04 22:05:31 op Bekendste schilder ooit
Gelukkig hebben we de tags, anders had ik de grap gemist denk ik...

13 kudos 2026-01-31 17:28:55 op Fotogenieke lynx
Ik vermoed dat er minimaal één Chinees is, die wat ongemakkelijk wordt van dit filmpje.