DumpStats voor hoekenees

2,720 +3141 -421

Kudos

#21242 (Top 6.6468%)

Kudos/dag 8.05
Kudos/reaguursel 7.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 184
Minste kudos op 1 reaguursel -79

346

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.7
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 22-07-2025
Eerste reactie op 22-07-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 16:02:07 op Hé, hallo, jij ook hier?
Jij wilt een hele film? Ik zou twee of drie scenes al prima vinden!

73 kudos 2026-06-22 09:16:23 op Stokjevangen
Ted de Braak ... zag dat het wel snor zat.

-2 kudos 2026-06-06 21:45:36 op Pech hebben...
Wat zou Ruben er zelf van vinden?

-1 kudos 2026-06-06 21:44:32 op Graag jullie mening
Ik heb ook zo'n lens op mijn camera, maar die vergroot alleen mijn onderkin.

-1 kudos 2026-05-06 12:57:21 op Auto te water Amsterdam
daar is-ie weer, het standaard reaguursel bij een filmpje.

0 kudos 2026-04-02 17:53:20 op Hey een appje
Deze recensie is geschreven door Picobello BV!!

13 kudos 2026-04-01 20:39:12 op Doe maar een kapsel
Ik moest denken aan Vivian van The Young Ones. Maar toen voelde ik me opeens oud.

25 kudos 2026-03-31 08:53:28 op Goeiemorgen
Arie Boomsma on ketamine

3 kudos 2026-03-15 12:52:33 op De pauzeknop
Maar als ik op Only Fans ga, krijg ik dan ook een lease-bak?

17 kudos 2026-03-07 16:35:24 op Goed verhaal
Leuk verteld, maar niet echt gebeurd. Een Chinees jongetje zou "(ni) hao ma" hebben gezegd.

4 kudos 2026-02-27 14:39:58 op Normale Russische lift
Mutsmeneer houdt de deur open (met knopje). Maar mevrouw duwt zijn arm weg. Cold, very cold.

0 kudos 2026-02-12 08:40:47 op Woensdag wasdag
Same here. Ik heb het filmpje ook al 4 keer bekeken. Nou, nog maar een keer.

1 kudos 2026-02-10 10:43:45 op Remmen is angst
@tijdelijkeban | 10-02-26 | 10:36: In het Kirgizisch zeg je dan: verongelukski?