DumpStats voor geile_belg

11,085 +13992 -2907

Kudos

#6755 (Top 2.1137%)

Kudos/dag 2.9
Kudos/reaguursel 8.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 479
Minste kudos op 1 reaguursel -234

1,328

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.3
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 67
Geregistreerd op 21-12-2015
Eerste reactie op 08-01-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-23 19:35:52 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zou wel willen weten of je de politie aan je been krijgt als je het andersom doet.

2 kudos 2026-06-15 19:00:25 op Kokhalzen
Kan je aan Patricia Paay vragen ook !

1 kudos 2026-06-13 18:32:48 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Die Aygo's zijn voor de kerels die net terug uit de gevangenis komen.
Als je dan plots heel dicht bij ze rijdt dan flippen ze altijd!!

0 kudos 2026-06-13 18:29:00 op Tik...
Heel goeie techniek uiteindelijk, je ziet de hand niet komen tot het te laat is.

26 kudos 2026-06-11 17:55:57 op UEFA trolt FIFA
Peace prize mogen ze wel terug intrekken dan.

4 kudos 2026-06-10 18:43:02 op Die haatcomments van mannen
Ik heb toch nog meer onderzoeksmateriaal nodig vooraleer ik een oordeel kan vellen.

-21 kudos 2026-06-10 18:29:57 op Ff een klein zetje
Even een vraag: in België zou het oranje licht dan knipperen moest het stoplicht niet werken/uitgezet zijn, en een verkeersbord dat voorrang aangeeft. Hier zie ik geen van beiden...normaal?

0 kudos 2026-06-06 13:12:59 op Maak eens wat ruimte!
Volgens mij had madammeke het niet eens door hoor.

10 kudos 2026-05-28 23:33:20 op Mag jouw vrouw
En dit zijn dan nog de progressievelingen....

-15 kudos 2026-05-28 09:11:46 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Een ding snap ik niet:
"als je jong bent, moet je enorm je best doen om er boven uit te steken met alles".
Maar dat is voor elke topvoetballer zo geweest toch? Of gaan de blanke middelmatige voetballers meteen geselecteerd worden?

-1 kudos 2026-05-22 22:42:27 op Als je dakkie open gaat
IK heb als Renault monteur ook wel eens in een cabrio gereden. Vond er niets aan.

-7 kudos 2026-05-21 20:37:44 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Het is simpel: diegene die open grenzen willen, moeten een getal geven:
Het aantal dat ze hier in Europa willen opvangen. Dat aantal kan je dan in de landen die daarvoor in aanmerking komen direct gaan ophalen. Gedaan met verzuipen in de bootjes.

En dan moet je aan hun vragen: waarom niet getal+1 ? Waarom mag die ene er niet meer bij?

En welke landen komen in aanmerking?

Moeilijke vragen, maar zij maken nu toch al de beslissing, dan kan je evengoed de volledige verantwoordelijk bij hun leggen.

1 kudos 2026-05-15 20:24:15 op Container koppen
Dat kent hij in thuisland natuurlijk niet, die denkt dat dat is om blanke vrouwen te vangen.

0 kudos 2026-05-05 22:47:17 op Mexicaanse marineheli stijgt op
Moesten ze Amerikaans spul hebben, en het Mexicaans onderhouden, was het veel eerder kapot geweest.

10 kudos 2026-05-01 21:30:26 op Eitje doorgeven
Waarom niet meisje-jongen-meisje-jongen?

9 kudos 2026-04-20 19:03:53 op Dat is even ijskoud doorschakelen
Behalve dat ze je nooit als Japanner gaan zien, ook je kinderen niet.


Veel cafés waar je niet binnen mag als gajin, staat gewoon op papier bij de ingang.

10 kudos 2026-04-19 12:34:29 op Kaartje naar Tilburg?
Lokaal draaiend programma, dus supersnel.

Ze moeten die kerel daar zetten want ze hebben maar 1 terminal gezet en als iedereen 2 minuten gaat zitten kiezen dan heeft niemand op tijd een kaartje.

109 kudos 2026-04-16 20:10:17 op Je racisme even parkeren
Meisje werd door een zwarte man betast, ze zei er iets van en kreeg daarna de hele metro tegen haar....

5 kudos 2026-04-16 17:40:55 op Heb je het warm?
Heerlijk systeem wel, corrupte politici inzetten in de commissie tegen corruptie in de politiek.

1 kudos 2026-04-10 20:53:52 op Mag ik je nummer?
Da's die kerel van Cyberpunk. Niet op kloppen, anders ontploft ie!