-2 +5 -7
Kudos
#240876 (Top 75.3722%)
| Kudos/dag | -0 |
| Kudos/reaguursel | -0.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -7 |
-2 +5 -7
Kudos
#240876 (Top 75.3722%)
| Kudos/dag | -0 |
| Kudos/reaguursel | -0.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -7 |
5
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 16-07-2021 |
| Eerste reactie op | 12-09-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-09 07:22:30 door ViezeRomper op Paardelul heeft geen geduld
@Hobaheemskerk | 09-06-26 | 08:48: hebben jullie geen dumpert.be ?
0 kudos 2026-06-09 06:48:08 door Hobaheemskerk op Paardelul heeft geen geduld
@Poopulist | 08-06-26 | 18:29: Alsjeblieft goedjes gelezen wist je dat het in België was.
1 kudos 2026-06-08 16:29:26 door Poopulist op Paardelul heeft geen geduld
Ik heb even heel marginaal onderzoek gedaan, en ik kan in elk geval constateren dat een ruiter, of het paard zelf, niet gezien wordt als "zwakke verkeersdeelnemer" in NL. Dat is de categorie die borgt dat bij een aanrijding de zwakke verkeersdeelnemer nooit aansprakelijk is. Met andere woorden, in NL gaat wat jij hier beschrijft, zeer waarschijnlijk NIET op.
Dus svp volgende keer even zelf checken voordat je je mede reaguurders van slecht advies voorziet.