DumpStats voor euhh

1,952 +2258 -306

Kudos

#25834 (Top 8.0837%)

Kudos/dag 1.3
Kudos/reaguursel 13.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 326
Minste kudos op 1 reaguursel -51

148

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 31-03-2022
Eerste reactie op 10-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

40 kudos 2026-06-16 21:56:58 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Dit is geen Ai maar echt gebeurd. Het meisje heet Dilara en ze is van Albanese komaf en woont in Istanboel. Ze wilde een goede daad verrichten door koekjes aan te bieden bij de Eyüp-Sultan Moskee. Door de grote drukte liep het echter snel uit de hand en in Turkije is door veel mensen woedend gereageerd op de inhaligheid (açgözlülük) van deze graaiers.

9 kudos 2026-06-14 14:11:01 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Of je zet de bakken aan het begin van de straat zodat de vuilniswagen de straat niet in hoeft en de bakken toch geleegd kunnen worden. Ja, het kost moeite om de bak aan het begin van de straat neer te zetten maar dat kost het ophangen van vlaggetjes ook.

12 kudos 2026-06-05 15:17:39 op Praktijkles natuurkunde
Rayan zat nog maar ampère op de trein maar de spanning was duidelijk voelbaar

-1 kudos 2026-06-04 21:42:07 op veilig waterpret
Mensen zijn zakken met vlees, botten en poep

0 kudos 2026-06-03 22:20:54 op Hallo hond
Da's godverdomme n lieve hond!

5 kudos 2026-06-02 13:34:44 op Het was een geweldige dag
Wat fijn dat Tata Steel, de grootste vervuiler van Nederland, het extreemrechtse schorem direct afserveert. Aan liegende bestuurders heeft Tata Steel een broertje dood!

-5 kudos 2026-05-30 18:30:03 op Ik wil Spa rood
Voor iedereen die zich afvraagt "waarom we dit volk in godsnaam binnenlaten", het antwoord daarop is simpel: omdat er te weinig Nederlandse kinderen worden geboren moeten we de bevolking op een andere manier op peil houden. In niet-westerse landen ligt het geboortecijfer beduidend hoger en krijgen wij een deel van het overschot in de vorm van verwarde mannen. Inderdaad geen A-kwaliteit en zelfs geen C-kwaliteit, maar het houdt de bevolking op peil. Jammergenoeg kost ook dit klauwen vol geld en dat geld komt nu dus niet ten goede aan de premies waarvoor de immigratie was bedacht en hebben we er een probleem bij in plaats van opgelost. Mand!

8 kudos 2026-05-30 16:44:51 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
De portemonnee van dit kansloze stuk onbenul is natuurlijk net zo leeg als zijn hoofd, dus pa zal de knip weer moeten trekken en de schade moeten vergoeden. Papa heeft al 17 jaar spijt van die ene dronken nacht..

84 kudos 2026-05-30 12:42:20 op Jerrycans afgepakt van herder
Sjonge wat heeft de politie het toch druk de laatste tijd. Jerrycans afpakken van een schapenhoeder, met 8 man een fietsenmaker arresteren omdat hij een lokfiets binnen had gezet zodat hij niet gestolen zou worden. Fijn dat ze de prioriteiten zo op orde hebben en oog hebben voor de menselijke maat

9 kudos 2026-05-29 01:27:16 op Plofkraak Drachten
En dat ding in de muur met die gele rand en de letters ATM is een??? Pinautomaat jaaa!!!

28 kudos 2026-05-12 16:42:18 op Steeldieven bij voetbalclub
Ik ben verbaasd dat de papa of mama van Sietse nog niet heeft gereaguurd om te zeggen dat hun zoon alleen maar wat spullen uit zijn EIGEN tas kwam halen en dat hij niet wist dat die andere jongon van wie hij de naam niet kent of kan uitspreken, aan het stelen was.

1 kudos 2026-04-30 07:01:27 op Accu leeg...
Goed gezien door deze agent! Mooi dat hij de accu veiligstelt voordat deze wordt gestolen. Hier zal zijn collega-agent blij mee zijn als hij terugkomt bij zijn dienstvoertuig. Eind goed, al goed

0 kudos 2026-04-23 07:31:37 op How-to: Een rouwadvertentie worden
@John McClane | 23-04-26 | 07:03: Een enkele doorgetrokken streep werkt ook voor beide weghelften. Hij is immers aan beide zijden doorgetrokken. In feite is de dubbele streep dus een verkeerstechnisch pleonasme waarmee de wetgever wil zeggen: het inhalen over een dubbele doorgetrokken streep is superverboden..

7 kudos 2026-04-18 21:17:36 op Gratis bosje rozen
Zijn combo is in betere staat dan de fietsen die ze verhuren. En ze mag van geluk spreken dat hij niet ook het geldkistje meegenomen heeft

6 kudos 2026-03-21 18:00:32 op Snelle pantserdrone
Het is een RPG met 4 propellers en waarschijnlijk net zo wendbaar bij 450 km/u

9 kudos 2026-03-14 00:13:55 op Sneu aso-gedrag op de A28
Opvallend dat het altijd degenen met een dashcam zijn die zo veel aso's tegenkomen. Het komt niet in ze op dat zij misschien wel eens zelf de oorzaak zijn van het irritante, gefrustreerde gedrag van anderen

2 kudos 2026-03-09 23:08:07 op Verdachte GO-086
Als je de foto's bekijkt op de site van de politie, dan lijkt het erop dat 11% van de verdachten een lichtere huidskleur hebben dan de overige 89%. Geen idee wat we kunnen met zulke informatie want, aldus Hans Teeuwen: "..als je nou bruin bent of zwart of geel, van binnen zijn we allemaal blank en ik denk dat dat heel belangrijk is"

-2 kudos 2026-03-05 22:14:54 op Ga eens bier halen!
Zolang ik hem er niet in hoef te hangen, vind ik het helemaal niet vervelend

20 kudos 2026-03-03 22:20:55 op Ome Donald is grote boosch op Spanjolen
Oom Donald moet het wat rustiger aan doen met de zilvershampoo want zijn paarse haar vloekt nogal met zijn oranje huidskleur

6 kudos 2026-02-18 16:53:40 op Offroaden op de road in China
De *gashendel is de *domste/slechtste uitvinding aller tijden. Niet bepaald *veilig. *Het internet staat er vol mee.

4 kudos 2025-08-27 17:03:11 op Rogier heeft ook een mening
Door het verband te leggen tussen mannen die een grap maken of lachen om een grap en het plegen van een moord, neemt degene dit verband legt zelf een extreem standpunt in en scheert mannen over een kam. Het één heeft totaal niets met het ander te maken...

326 kudos 2025-08-20 23:44:21 op Spullen uit de auto gooien
da's gek, het kvk-nummer van dat hoveniersbedrijf komt niet voor in het handelsregister. Zouden ze de BTW wel netjes afdragen?