1,883 +2124 -241
Kudos
#26379 (Top 8.2542%)
| Kudos/dag | 0.28 |
| Kudos/reaguursel | 20.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 744 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
1,883 +2124 -241
Kudos
#26379 (Top 8.2542%)
| Kudos/dag | 0.28 |
| Kudos/reaguursel | 20.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 744 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
92
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.71 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 30-10-2007 |
| Eerste reactie op | 30-10-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-23 15:07:48 op Dames hebben een mening
Leuk duo, lekker vrolijk +2
6 kudos 2026-06-21 23:33:44 op Paarshaar met Groenhaar
Niet mijn types
0 kudos 2026-06-19 23:59:09 op Rolwolk boven de snelweg
-weggejorist-
36 kudos 2026-06-17 17:36:07 op Nedermoppie represent!
Tijdens de wedstrijd, toen dit blonde exemplaar voorbij kwam zei mijn vrouw dat ze een bekende Youtuber is. Toen ik vroeg hoe ze hier bij komt had ze geen idee.
Zo is mijn vrouw. Aannames doen en conclusies trekken. Of het echt klopt maakt minder uit.
10 kudos 2026-06-17 13:20:03 op Metettica
Vrolijke meid
3 kudos 2026-06-16 16:49:52 op Egyptische bus parkeren
Als je goed kijkt zie je dat het met AI is gemaakt.
2 kudos 2026-06-16 00:42:58 op Momentje pakken gaat fout
Hebben allemaal een duur kaartje gekocht van hun zuurverdiende centen.
-2 kudos 2026-06-15 19:30:10 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
RIP!
60 kudos 2026-06-15 19:14:32 op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
Goed volk, komen veelal uit een goed nest. Zie je zo.
4 kudos 2026-06-13 11:33:18 op Luie duif moeet vliegen
Een duif en een boot doen een wedstrijd, wie wint?
De boot, die heeft vaart
-5 kudos 2026-06-13 11:31:09 op Stukje Schotse cultuur
Ik speel ook graag met m'n fluit
36 kudos 2026-06-12 08:48:42 op Voor en na de operatie
Meer van dit soort filmpjes aub! Ik zie zoveel ellende en narigheid voorbij komen dat het ongezond is.
0 kudos 2026-06-10 20:32:36 op Golftrucje
Is dit niet in Oberhausen?
16 kudos 2026-06-08 23:24:20 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Ik heb er een hard hoofd in.
4 kudos 2026-06-02 20:54:50 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Komt ook omdat ze jarenlang geen eerlijke kans hebben gehad op de arbeidsmarkt. We zijn een diep racistisch land.
16 kudos 2026-05-17 15:55:18 op Shaq ontvangt zijn Master’s
That's a Huge Bitch!
9 kudos 2026-05-17 15:54:36 op Nieuw Nederlands kogelstootrecord
Beuk m door de panty
-22 kudos 2026-05-17 15:51:06 op Dutch Giant bij Gert
That's a Huge Bitch!
2 kudos 2026-05-16 17:46:48 op RIP Timmy de bultrug
Eigen schuld dikke bult
-4 kudos 2026-05-16 14:01:53 op Stoppen ineens je benen ermee
Run Forest
49 kudos 2026-05-14 21:35:36 op Snelrecht Stadskanaal
Wat een drama daar. Arme kinderen, getekend voor het leven. Ik vind het verdrietig.
Twee keer opgenomen in het ziekenhuis vanwege ondervoeding, in slaap vallen op school... en dat kan dan een hele tijd zo doorgaan.
Ik ben geen specialist, maar heb de indruk dat (jeugd)zorg, onderwijs, casemanagers, etc. ondermaats presteert. Waar is het gezonde verstand? De nuchtere blik? En het handelen ipv babbelen?
2 kudos 2026-05-10 00:01:04 op Afvalluhhh!!
Nie vreetuuuuuh
-86 kudos 2026-05-01 01:16:40 op With those beautiful ears of yours
Trick of the Trade Sir.
Kwam er gevat, soepel en met een lach uit, dan laat je zien dat je zelfvertrouwen hebt en er boven staat.
Daarnaast best lollig van Trump.
4 reedten
5 kudos 2026-04-27 13:13:22 op Ronnie Rotonde
Hoeksteen van de Alblasserwaard
-22 kudos 2026-04-25 11:56:27 op Trump is even in de war
Komt meer accuraat over dan Biden
3 kudos 2026-04-23 00:42:09 op Reduan doet zijn verhaal
Ik was het zeker niet, zat gewoon op mijn zolderkamer. Mijn moeder was ook thuis dus ik heb een alibi.
3 kudos 2026-04-23 00:19:59 op Spinnetje doet bijtje
Meatspin
0 kudos 2026-04-22 21:39:10 op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Run Forest
0 kudos 2026-04-21 18:22:36 op Mijn vriendin is fit
Kevin!
1 kudos 2026-04-19 22:47:36 op Etenstijd!
Das govverdomme een grote vrouw jonge, gauw wegwezen
4 kudos 2026-04-12 22:50:39 op Autobanden
Knap koppie +1
Independent woman, 700 euro per maand aannemen -2
Achterlijke stem -2
Main character syndroom -2
-5 reedten
102 kudos 2026-04-11 13:21:21 op Wat verwachten ze nou werkelijk?
Rokje met laarzen eronder:
5 reedten
2 kudos 2026-04-11 13:20:13 op Jo Bonte op leeftijd
Als je goed kijkt zie je dat hij helemaal niet in vorm is.
15 kudos 2026-04-11 13:19:08 op Lekker slingeren
Zag er zo veilig en gecontroleerd uit.
22 kudos 2026-04-11 12:37:21 op Dumpert Opsporing Verzocht
Komt omdat ze altijd zijn gediscrimineerd en nooit een eerlijke kans hebben gehad. Dan ga je dat soort dingen doen
10 kudos 2026-04-11 12:36:41 op Nakkie op het dakkie
Komt omdat hij altijd is gediscrimineerd en nooit een eerlijke kans heeft gehad. Dan ga je dat soort dingen doen.
20 kudos 2026-04-11 12:30:25 op Buschauffeur wordt geslagen
Komt omdat hij altijd is gediscrimineerd en nooit een eerlijke kans heeft gehad. Dan ga je dat soort dingen doen.
-6 kudos 2026-04-05 23:38:59 op Telegraaf post fakenews om te klikbaiten
Zolang er momenten zijn zonder wind en zon en huidige opslagcapaciteit niet in staat is te leveren wat een flinke gasturbine kan leveren, is wind en zon niet heel intelligent.
Tel daar marktverstorende subsidies bij op en de uitverkoop van de NUTSbedrijven (GEB) en je hebt een monster met vele koppen gecreëerd.
Gelukkig hebben we een minister die dit voor ons op gaat lossen. Met nog meer beleid...
5 kudos 2026-04-05 23:31:05 op Krant voor de kattenbak
Drukwerk
22 kudos 2026-04-05 23:26:17 op Dansbaas gaat he-le-maal los
Paar trucjes goed ingestuurd, overige dans skills beperkt. Conditioneel sterk.
Vrouwmens in beeld storend, geluidskwaliteit matig.
3,5 reedt
0 kudos 2026-04-05 21:10:38 op "Maar kan ze ook koken?"
-weggejorist-
21 kudos 2026-04-05 19:40:47 op Beroepsmatig roken
Roken is ongezond. En leven zonder verslaving is beter dan met. Maar....
We moeten elkaar wel voldoende vrijheid gunnen. Ook om 'domme' dingen te doen. Het leven is niet maakbaar en we gaan er sowieso aan deaud.
Het maakbaarheidsdenken wat ik vandaag de dag vanuit (vaak) linkse politieke zie komen vind ik verontrustend. Veiligheid en gezondheid als hoogste ideaal.
Aan de andere kant zie je ook op de socials een enorme groep mensen die bezig is met zelfontwikkeling. Mijn doelen, mijn route, mijn leven. Zelf ontplooiing en zelfontwikkeling als hoogste doel. Vaak gericht op financiële vrijheid en ook gezondheid.
Maar is er nog ruimte voor het lot? Voor acceptatie ? Voor wat aanklooien en eigenlijk ook geen idee hebben we hier nu precies aan het doen zijn? Moet de blik niet wat minder op maakbaarheid en meer buiten onszelf gericht zijn?
64 kudos 2026-04-05 16:40:08 op Getiktokte mensen
Ik word altijd een beetje verdrietig van Amsterdam.
Zo'n mooie stad, zoveel potentie, zoveel geschiedenis.
En dan loop je er zo nu en dan eens doorheen, aanschouw je de staat en dan is toch verdriet de emotie de opkomt :(
28 kudos 2026-04-04 08:21:53 op Scheer ons niet over 1 kam!
"Mijn Nederlandse hart zegt" :-)
Gevoel voor taal, gevoel voor humor, welbespraakt, jammer van haatbaardje. Maar sowieso leuk gedaan!
5 reedten
4 kudos 2026-03-29 15:30:27 op De discussie van de dag
Hier heb ik allemaal geen tijd voor hoor
-1 kudos 2026-03-25 22:13:32 op Ondertussen op de delta
Gelijke polen stoten af
-11 kudos 2026-03-25 22:05:08 op Turken stelen?
Te langzaam
62 kudos 2026-03-23 22:37:29 op Game over: Lulletje met onwijs lelijke bril
We wonen hier te midden van honderdduizenden niet gesocialiseerde gekken. Dit escaleert een keer tot proporties waarvan iedereen achteraf zal roepen: 'hoe heeft het kunnen gebeuren?'.
2 kudos 2026-03-22 14:11:26 op Ik ben verslaafd!!
Niet heel grappig, maar wel leuke zinsneden. 4 reeten
4 kudos 2026-03-16 18:33:07 op Een kort ski verhaaltje
Slappe hap man. Dit deden we gewoon bij elkaar, bij PLatoon.