DumpStats voor Worst-kaasscenario

36,229 +40283 -4054

Kudos

#1692 (Top 0.5294%)

Kudos/dag 16.05
Kudos/reaguursel 16.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 1938
Minste kudos op 1 reaguursel -479

2,154

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.95
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 13.9
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 20-04-2020
Eerste reactie op 20-04-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

21 kudos 2026-06-19 00:09:03 op Vulkaan laat scheetje
Het blijft een fascinerend natuurkundig fenomeen, natuurlijke selectie..

2 kudos 2026-06-18 10:26:27 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Dus er zijn nog een paar honderd kastelen die nog niet ontdekt zijn.. Maar als jij dat weet zijn ze toch niet onontdekt meer? Jij bent de Columbus van de Neederlandsche kastelen! En dan ben je ook nog familie van de échte Koning en Koningin. Man, wat een leven!

-3 kudos 2026-06-18 10:10:28 op Zlatan vs Amerikaanse commentator
Het is zelfvertrouwen totdat je het niet meer waar kunt maken, maar er nog steeds vanuit blijft gaan. Dan krijg je de deksel op je neus.

12 kudos 2026-06-17 21:24:51 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Bedankt voor het uploaden van dit filmpje, hierdoor ben ik er weer even herinnert waarom ik deze podcast niet moet luisteren.

72 kudos 2026-06-09 09:56:44 op Jij gaat de bus uit
Geen idee wat er gebeurd is waarom Ruud Gullit niet mee mag, maar de manier waarop de buschauffeur handelt is top! Nee is nee, oprotten!

8 kudos 2026-03-14 15:29:46 op Politie is er helemaal klaar mee
Tijd dat hier de lange lat gehanteerd gaat worden. Vreedzaam protest of niet, dit moet een keer afgelopen zijn. Het kost de samenleving bakken met geld en het zorgt alleen maar voor meer onbegrip. Jammer genoeg wordt extreem links door de politiek in de kaart gespeeld en bedekt met de mantel der liefde.

14 kudos 2026-03-06 21:29:35 op Parra Turk wordt parra
Ik snap wel dat hij die moeder gaat neuken, dat is vandaag de dag goedkoper dan tanken!

4 kudos 2026-03-04 21:02:37 op Roodste rode kaart ooit
Hoeveel wedstrijden schorsing? Helaas maar 1, want zo te zien was het zijn 2e gele kaart en niet direct rood.. Wat een ongelooflijke idioot die vent!

0 kudos 2026-02-20 21:33:01 op Dat vissen?
Visseneitje dan zeker?

4 kudos 2026-02-12 22:02:04 op Camouflage is vet
Dat is een raps, om dingen mee te rapsen.

32 kudos 2026-01-02 22:31:48 op Meisje doet badkleding passen
Ik had nooit gedacht dat ik zou fappen met het geluid van Knabbel en Babbel op de achtergrond.

-4 kudos 2025-12-25 20:24:16 op Snelcursus Nederlands
Hoe erg ik deze gast ook een uitkering gun ipv een baan, dit ga ik niet plussen.

5 kudos 2025-12-21 22:31:05 op Italiaan geeft koffieles aan zijn vrouw
Als je een echte Italiaan en hartaanval wil bezorgen of in Al Capone wil laten veranderen moet je je spaghetti snijden of breken voor je het kookt.

2 kudos 2025-12-17 22:16:17 op ilovefatchicks
Gelukkig maar, een abonnement om naar haar te kijken zou ook te zwaar op de kosten drukken.

5 kudos 2025-12-17 22:12:40 op Hee Maatje
Dit hoor ik iedere dag al van m'n moeder, waarom moet jij het dan ook weer zeggen?

9 kudos 2025-12-17 21:46:06 op Manon en Tom Vuurwerkje in DUMPERTREETEN!
Zie ik daar nu een vonk overspringen tussen Tom en Manon op 15:57? Tom gaf haar ieder geval een liefdevolle blik. Het zou een goeie match zijn denk ik, vuurwerkfrikandellen gegarandeerd!

8 kudos 2025-12-02 22:36:05 op Hoe worden kammetjes gemaakt
Wat je alleen niet ziet is dat meneer met diezelfde vijl zijn voeten van eelt ontdoet als hij even geen klanten heeft.

-2 kudos 2025-11-24 21:59:39 op Hé Adela
@Trekmuurfrijandel Ja, want als ze een feest naar je vernoemen krijg je spontaan een zachte G, ook al kom je uit Turkije. Falaafel!!

4 kudos 2025-11-24 21:51:56 op Iedereen handen op het hoofd houden!
ik heb een keer meegedaan met een oefening van deze mannen. Geloof me, zelfs bij het oefenen krijg je een goeie tik als je niet luistert. Deze jongen mag van geluk spreken als hij zijn telefoon nog kan vasthouden .

8 kudos 2025-11-24 21:36:47 op In memoriam
Even intikken op Google en je had geweten dat het bietjes zijn.

-6 kudos 2025-11-23 21:59:03 op Shiogai roeit em vanaf de middencirkel er in
Iedereen weet dat De Kuip maar 1x per jaar vol zit, en dat is wanneer Ajax naar Rotterdam-zuid komt. Zolang ze die wedstrijd maar winnen is het seizoen al geslaagd en maken ze er een DVD van.

3 kudos 2025-11-23 21:51:01 op Sinterklaasbus met identiteitscrisis
Een bus met een identiteitscrisis, gewoon leuk bedacht. Volgend jaar komt Zwarte Piet hopelijk weer naar Heerhugowaard (en de rest van Nederland).

-3 kudos 2025-11-22 19:16:38 op Wat zit er in uw noodpakket?
We moeten van het gas af, fossiele brandstoffen in de ban doen en zoveel mogelijk electrificeren. Ideaal voor de overheid om de bevolking dan in de tang te houden, want je kan dan niks meer. Ohnee, Rusland zit er natuurlijk achter...!

10 kudos 2025-11-15 20:38:31 op Puistje uitknijpen
Goed dat je nu de kaas eruit knijpt, voor je het weet heb je een muisarm.

21 kudos 2025-11-15 20:28:05 op Knallen door rood
'Wat een lul he!' Nou, je bent zelf anders ook een behoorlijke lul. Bel 112, ga kijken of mensen hulp nodig hebben...!

76 kudos 2025-11-12 21:23:46 op Jan Smit en Manon bij DumpertReeten!
Jan is een leuke gast, lekker zichzelf gebleven ondanks dat alle vrouwen met hem het bed in willen, inclusief Manon. Zaterdag komt Sinterklaas aan in Nederland, komt hij ook weer eens langs bij DR? Misschien een paar gezellige de zwarte Rundfunkpieten erbij ofzo.