DumpStats voor WM79

628 +1262 -634

Kudos

#43849 (Top 13.7207%)

Kudos/dag 0.32
Kudos/reaguursel 4.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 347
Minste kudos op 1 reaguursel -78

127

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 30.9
Reacties per reaguursel 0.76
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 27-02-2021
Eerste reactie op 27-02-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

24 kudos 2026-06-23 23:38:22 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
2 leggen de zonnepanelen op het dak en de derde kijkt waar het sieradenkistje is. Gratis tip: zoek een zonnepanelenlegger die gewoon Klaas heet en een herkenbare bedrijfsnaam op zijn bus heeft.

15 kudos 2026-06-21 21:18:08 op Robocop
ziek....en geniaal.

9 kudos 2026-06-21 15:16:47 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
En ze blijven maar denken dat het stoer is terwijl ik alleen maar denk wat een looser, ook als het wel lukt. Zelfde met de porsche's, ferrari's of/en cabrio's die expres een omweg nemen om zich te laten zien.

-78 kudos 2026-06-18 21:18:51 op Oekraïne slaat weer toe
Met onze drones welteverstaan. Straks lekker klagen als Poetin een paar bommetjes deze kant op zou gooien.
Schijnheilige hypocriete oorlogshitsers hier.

2 kudos 2026-06-18 21:13:24 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Kon er wel om lachen, grapje wat ik al heel vaak zelf gemaakt heb. Misschien alleen niet zo hansig dat op deugneustv te doen want dan pikt de deugneusmedia en zometeen de deugneuspolitiek het ook nog op.

-1 kudos 2026-06-18 21:04:13 op Eend is knetter
Doet mij erg denken aan mijn buurman

25 kudos 2026-06-17 22:44:13 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Een van de meest nare figuren die er maar bestaat....en dan heb ik het natuurlijk over die Schimmelpenk. zoooo zuur, denigrerend en zichzelf tot oppermens verheven voelen. De rest is dom. Nou ik weet wel met wie ik lievwr aan de bar zit, of op het terras, of vakantie, of in een restaurant...of waar dan ook.

8 kudos 2026-06-13 16:43:33 op goedemorgen
Hongarije aan de tegels te zien

22 kudos 2026-06-06 16:23:05 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
kijkend naar zijn hele doen en laten is het voor elke simpele ziel toch wel duidelijk dat hij graag shockeert. Zijn hele imago draait daarom. Vooral niet serieus nemen dus.
Black lives matters slaat net als white lives matters nergens op, denk dat dat is wat hij probeert te zeggen.
En het zou idd All lives matter moeten zijn maar dat zou niet eens hardop gezegd moeten hoeven worden. Gewoon gezond verstand.
We leven echt in een absurde tijd.

-1 kudos 2026-05-29 18:02:32 op Zunne grote vuurbal jonge!
Je zou verwachten dat alles er omheen ook verpulverd is maar dat is zeker van adamantium.

3 kudos 2026-05-11 23:23:20 op Grappenbezorger
Eerste woord dat in mij op kwam was lama.

0 kudos 2026-05-01 12:34:45 op Stukje afsnijden
test van de eerste vliegende auto op de openbare weg.

-5 kudos 2026-04-26 11:49:40 op Emoe is emoe
Wat een lief beest, zal wel een spuitje hebben gehad.

0 kudos 2026-04-04 20:08:42 op Potje worstelen met oom agent
Op dit soort momenten begrijp ik niet waarom hij niet gewoon in zijn poten wordt geschoten.

0 kudos 2026-04-03 13:06:58 op Dat is dan 14 euro 10
Mensen klagen wel vaker bij de visboer. Misschien eens gaan klagen bij diegenen die er de echte oorzaak van zijn.

-60 kudos 2026-03-29 19:21:33 op RE: Die plastic doppen op je fles
Voor diegenen die wel verstand hebben moet ik helaas constateren dat 80% van de reaguurders D66 aanhang of ingehuurde aanhang is. Wist niet dat het zo erg was. Ik zeg D66 maar daar kan ook wel een stukje Groen links en zelfs Denk bij zitten. Al twijfel ik aan Denk want zelfs daar zitten mensen met een heel duidelijk doel voor ogen terwijl eerder genoemden simpelweg onvermogend en blind zijn.

-7 kudos 2026-03-29 19:16:47 op RE: Die plastic doppen op je fles
Meneer Kelder, sneeuwvlokje?!!! Hoe durf je?!! Ben helemaal kapot van deze zeer doordachte en infantiele reactie. Als ik jouw leeftijd moet gokken denk ik 12.

-51 kudos 2026-03-29 19:02:45 op RE: Die plastic doppen op je fles
Al die fabeltjes die waarheid zijn gebleken? Bedoel je die? Echt jullie zijn nog te dom (en naïef) om te poepen.

-25 kudos 2026-03-29 14:10:45 op RE: Die plastic doppen op je fles
Nee, ook stickers zijn slecht voor het milieu. En als je denkt dat het met stoer te maken heeft begrijp je er niks van. Misschien gewoon eens niet de hele bevolking opzadelen met dit soort onzin omdat een kleine groep zooi van zich afgooit. Deze groep gooit ook gewoon gerust het hele flesje op straat.

-35 kudos 2026-03-29 14:06:18 op RE: Die plastic doppen op je fles
Die dopjes zijn net zo achterlijk als dat zelf scheiden van afval wat voor nog meer plastic zorgt. Of in mijn vakgebied de duurzaam en co2 tekst op het deksel van verfblikken terwijl deze sinds kort voorzien zijn van een coating. Achterlijke en betuttelende deugneuszooi.

-54 kudos 2026-03-29 14:01:11 op RE: Die plastic doppen op je fles
Ik trek die dopjes altijd los, ben geen kleuter die zijn dopje vast moet hebben omdat deze andersin het milieu zou belanden. Topgasten trouwens van v for valentine waar dit fragment uit komt. Die andere deugneus daarentegen....

1 kudos 2026-03-27 19:15:04 op Het is weer papa dag
bakfietsers kun je in hetzelfde rijtje zetten als fatbikes en wielrenners.

2 kudos 2026-03-27 19:08:48 op Het is begonnen
Nu nog traag maar de ontwikkeling gaat zo snel dat ze binnen korte tijd werkelijk alles kunnen. Mis alleen een snor op die robot.

10 kudos 2026-03-15 12:56:51 op Tornado in Kansas
Dit is Ai want normaal zie je koeien vliegen.

-2 kudos 2026-03-05 23:32:32 op Benzine duurder?
Door alles duurder te maken gaan wij veel bewuster om met het milieu. Aldus de gedachtengang van D66.

1 kudos 2026-02-25 18:21:34 op Rob Jetten belt naar Zelensky #3
Vrijheidsbijdrage is dan ook het juiste woord, weiger je die te betalen ga je namelijk de gevangenis in.

-1 kudos 2026-02-25 13:05:52 op Rob Jetten belt naar Zelensky #3
Deze premier trekt lachend je rekening leeg. Ook nog eens totaal onnodig want met een paar simpele besluiten is er geld zat. Ook altijd wel 'grappig' dat alle besluiten alleen een negatief effect hebben op de middenklasse. Rijk hoeft niet langer door te werken, mist de Aow niet, hebben de mogelijkheden geld te creëren. Steeds meer middenklasse valt naar de armoede en ziedaar de tweedeling. Als je dit nu nog niet in de gaten hebt kun je beter niks meer zeggen.

12 kudos 2026-02-15 19:31:14 op JCVD daagt Jake Paul uit voor een bokswedstrijd
Denk dat hij op zijn 50ste nog wel een kans zou maken maar je kan trainen wat je wil op deze leeftijd maar de klappen die je krijgt komen 3x zo hard aan. Reactievermogen is ook minder. Hij zal best nog wat tikken uit kunnen delen maar Jake Paul is conditioneel en fysiek op een heel goed niveau. Wat hem opbreekt zoals bij het laatste gevecht is een zwaar gebrek aan ervaring.