DumpStats voor Vrijetijtsmenager

2,651 +3009 -358

Kudos

#21558 (Top 6.7457%)

Kudos/dag 3.53
Kudos/reaguursel 11.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 306
Minste kudos op 1 reaguursel -64

222

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.3
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 03-06-2024
Eerste reactie op 03-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 17:06:16 op Best slecht in Best
@Sneeuwpop123 | 23-06-26 | 16:42: in Eindhoven wordt tegenwoordig t geld verdiend. Met je domme brabo's

4 kudos 2026-06-23 17:05:31 op Best slecht in Best
Eerst trainingsbroek gehaald bij de decathlon

6 kudos 2026-06-12 16:26:05 op Pleurt op met dat mieljeu
Inderdaad. Zolang we halal toestaan in dit land hebben ze helemaal niets te zeiken.

4 kudos 2026-06-11 18:40:00 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Ik heb dit ooit een keer gehad van beide kanten. Sta je dan wel mooi vast en kan je wachten. Het duurde bijna 3 uur... Of dus een minuutje zoals mevrouw.

20 kudos 2026-06-01 21:41:49 op Politie pakt trouwstoet
Hoezo geen emg cursus stelletje... met witwas geld raak je ze toch niet.

-2 kudos 2026-05-24 18:45:30 op Tokkies in Breda slopen terras
Ik hoorde Tilburgers die in Breda zouden zijn om te zuipen, maar ik snap niet waarom, ze zijn zelf net naar de eredivisie gegaan. Maar het zou zomaar kunnen

5 kudos 2026-05-24 18:42:32 op Tokkies in Breda slopen terras
Hulde voor die Engelssprekende dames met het inzoomen op acties. Hopelijk heeft de politie er wat aan. Vieze stinktokkies.

35 kudos 2026-05-24 18:38:16 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Zijn witwassers en de neefjes van, dus wat denk je zelf. Al die broeders huren cash bij de teven. Neven bedoel ik

4 kudos 2026-05-16 14:57:56 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
De meeste (miljonairs) in zwitserland huren en investeren als een malle. Hier investeren ze in auto's (geld weggooien voor status)

44 kudos 2026-05-05 21:37:53 op DSI in Westerbork
Je had net zo goed een foto kunnen sturen

184 kudos 2026-04-21 10:52:32 op IrisQueen laat tieten zien
Ik vind dit toch wel een echte examenstunt. Een ggz patient die met dr tieten loopt te schudden op t dak van je school. Gewoon een gemiddelde aflevering van Rundfunk. Beter dan die cobra's of scooters in scholen...

2 kudos 2026-04-06 14:41:53 op De IJsselderby uitgesteld
Beetje kort door de bocht. Zitten ook genoeg families die er al generaties heem gaan met de kids. Daarom is dit zo ontzettend treurig.

4 kudos 2026-04-06 14:31:58 op Daar gaan zijn ballen
Maatje van me. Ontzettende kruislinkse aftrekkers van elkaar.