-1,073 +678 -1751
Kudos
#292664 (Top 91.5771%)
| Kudos/dag | -0.29 |
| Kudos/reaguursel | -5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 61 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -298 |
-1,073 +678 -1751
Kudos
#292664 (Top 91.5771%)
| Kudos/dag | -0.29 |
| Kudos/reaguursel | -5.56 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 61 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -298 |
193
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 07-06-2016 |
| Eerste reactie op | 07-06-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-11 kudos 2026-06-17 02:15:03 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Naar rato nog steeds gewoon een kleine groep natuurlijk
0 kudos 2026-06-17 02:14:27 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-17 02:14:02 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
-weggejorist-
-26 kudos 2026-06-17 02:12:15 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Idd. Maar het gemiddelde Dumpertpubliek hier is nogal Geenstijlerig en zit in de kont van Israhel helaasj.
Voel je vooral niet aangesproken als je dat niet zit. ;)
Groet van geen linksige jongen.
1 kudos 2026-06-09 19:43:35 op Jij gaat de bus uit
Ook besmet door het wokespook zo te lezen.
16 kudos 2025-12-23 21:31:03 op Gewapende overval Schiedam gaat niet zoals gepland
Gratis bloemetje voor de emotionele overlast had ze al uitgekozen.
-28 kudos 2025-12-22 21:45:55 op Beelden uit Nunspeet
Dashing through the snow,
in a one-horse open sleigh...
-4 kudos 2025-05-08 12:36:36 op Zelf de auto met de hand wassen
Kijk, het goede team!!! Weet je dat borstenmannen gemiddeld oververtegenwoordigd zijn in mijn vriendenkring? Kennelijk zegt zo'n eigenschap meer over iemand dan je denkt.
Een kont kun je overigens trainen tot iets moois, borsten zeker niet. Ja, totdat ze opgelost zijn in spiermassa dus, bweargh..
-2 kudos 2025-05-08 12:31:57 op Zelf de auto met de hand wassen
*es/eens
2 kudos 2025-05-07 04:40:34 op Poesje knuffelen
@grotgraver | 07-05-25 | 00:11: *fuckschaap
0 kudos 2025-05-07 04:33:53 op Laat er maar in
-weggejorist-
39 kudos 2025-05-07 04:33:03 op Laat er maar in
Is 'onderhoudt' hier een zelfstandig naamwoord of een werkwoord volgens jou?
2 kudos 2025-05-01 17:40:01 op Slalommen over de A28
@zgs | 01-05-25 | 15:51: Waar is die vrachtwagen dan? Niet in zijn range in ieder geval. Zijn plaats is dus gewoon op de rechterijstrook!
-1 kudos 2025-05-01 17:36:39 op Slalommen over de A28
@BBBKing | 01-05-25 | 00:25: Her verbaast me weinig dat je al half in je graf ligt met zo'n username.
0 kudos 2025-05-01 17:34:46 op Slalommen over de A28
Kijk maar naar de politiek, de meeste oorlogsgeile partijen zitten inmiddels op links. Het pacifismeprincipe overboord gegooid.
-1 kudos 2025-05-01 17:33:36 op Slalommen over de A28
Kijkenden een stukje verder zien staan in de vangrail?
0 kudos 2025-05-01 17:31:17 op Gewoon aan de kant
@kaas8080 | 01-05-25 | 01:52: Wel opletten tijdens de Engelse les.
-5 kudos 2025-05-01 01:47:28 op Slalommen over de A28
@Trekpop101 | 01-05-25 | 01:07:
Dan heeft die andere weggebruiker niet goed gespiegeld.
-4 kudos 2025-05-01 00:35:34 op Winkeldief Utrecht wordt aangepakt
White lives matter?!
6 kudos 2025-05-01 00:31:13 op Slalommen over de A28
@Uhoortnogvanons | 30-04-25 | 23:38:
Ben jij dan 'dat dikke meisje in de klas die heel netjes schrijft' in dit verhaal?
Computer_freak stipt alleen de selectieve verontwaardiging aan.
-1 kudos 2025-05-01 00:27:38 op Slalommen over de A28
@rukkerlinkerhand | 30-04-25 | 23:41: Echt hè
1 kudos 2025-05-01 00:26:40 op Slalommen over de A28
@yoklaas | 30-04-25 | 23:31: Als je dat energieniveau al niet hebt wordt het misschien tijd om je roze papiertje in leveren.
13 kudos 2025-05-01 00:25:18 op Slalommen over de A28
Uit lamlendigheid.
7 kudos 2025-05-01 00:24:21 op Slalommen over de A28
Want dat kan niet als je behendig kan inhalen?
2 kudos 2025-05-01 00:22:32 op Gewoon aan de kant
Footage is van 2023, dat waren toch andere tijden.
8 kudos 2025-04-05 21:48:37 op Neerploffen in bed
Daar kunen mannen zoals ik dan mooi met een wijde boog omheen lopen.
0 kudos 2025-04-05 21:42:10 op Lessgooo
Denk het niet Job.
6 kudos 2025-04-05 21:39:35 op Met je bus door XR demonstratie
@Godjeminaz | 05-04-25 | 21:30: Kennelijk wel met de VVD.
-84 kudos 2025-04-01 00:24:58 op BDM, kom d'r maar in!
Aan die betamannetjes die commenten dat voor hen een handje vol meer dan groot genoeg is; prima, mede daardoor heb nog nooit een serieuze ex gehad met kleiner dan dubbel D.
1 kudos 2025-04-01 00:23:14 op BDM, kom d'r maar in!
Aan haar haar?
-2 kudos 2025-04-01 00:18:35 op Tetteren met de stichting
Als ik deze paren zie ben ik toch blij met mijn sixth tetsense.
Altijd natuurlijk groot edoch strak in het vel.
-38 kudos 2025-04-01 00:15:39 op Roadragers slopen kruispunt in Breda
@DiePanzerVorwaerts | 31-03-25 | 23:09:
Die agressie? Waarschijnlijk toch uit Israël.
-58 kudos 2025-03-22 19:02:48 op Dikke patsBMW doet gassen
Als het in Wokum is:
Lekker voor die acaibesgranola geitenwollen sokken figuren die met hun linkse idealen het hele land opstoppen; of het nou procederen is om ridicule stikstofmodellen in stand te houden waarmee de bouwstop er nooit afkan, of om 30 km/u op 50-wegen af te dwingen.
Op alle andere normale plekken:
Normaal doen patser, met je pooierbak.
2 kudos 2025-02-21 00:31:14 op Verkeersaso op de A12
@kuus | 21-02-25 | 00:03: Wederom, dat mag officieel nog tot het bord met het rode kruis. Had netjes achter Teslameneer mogen invoegen qua vrijgelaten ruimte maar Teslameneer kan ook nog netjes voorlaten; laatst genoemde prefereert echter (als eerste) naar links te gaan duwen om de boel verder op te jutten omdat zijn batterijpakket groter is dan zijn pikkie. Dan volgt buitensporige reactie van Polobaby.
25 kudos 2025-02-20 23:12:13 op Grapjas van de straat
Bak, kliko of container, prima.. maar ton? Zijn tonnetje is zeker ook niet rond?
-7 kudos 2025-02-20 23:09:48 op Kerel probeert een fiets te stelen
Loopt mevrouw Peachy Rubens nou in der blote k*t een slapjanus tegen te houden? En dan alsnog online zetten? Lmao
1 kudos 2025-02-20 23:01:30 op Verkeersaso op de A12
@Kees58 | 20-02-25 | 22:47: Zolang het maar gebeurt vóórdat je het bord met het kruis onderdoor rijdt.
2 kudos 2025-02-20 22:39:26 op Verkeersaso op de A12
@kuus | 20-02-25 | 18:41: Borden gelden pas vanaf het bord. Jij geef ook altijd al vol gas 300 meter voor de 70-weg overgaat in een auto(snel)weg zeker?
1 kudos 2025-02-20 22:37:48 op Verkeersaso op de A12
Lastig als je al stilstaat.
2 kudos 2025-02-20 22:34:42 op Verkeersaso op de A12
Eerste en laatste is geen sprake van oelewapper, of was dit een bingokaart?
-33 kudos 2025-02-20 22:33:41 op Verkeersaso op de A12
Zeker asociaal maar er valt ook wat voor te zeggen dat het asociaal is een gat dicht te rijden op een voorganger in je schijtTesla om medeweggebruikers zo te verhinderen om in te kunnen ritsen zoals de regels voorschrijven.
-8 kudos 2025-02-10 04:52:19 op Pokédrop
'Te goede' verpakking, tieten leken initieel kleiner!
Ahhh, de evolutie naar een Wigglytuff! Wiggle, tuf...
*Tuf* *sliding*
1 kudos 2025-02-07 17:41:10 op KMar Schiphol betrapt kentekenfraudeur
Dan werkt die folie toch beter.
-10 kudos 2025-02-07 17:39:24 op Gezellig op de bouwbeurs
Ey randdebiel, tis toch in Utrecht, vuile koekwaus!
-1 kudos 2024-08-26 21:54:08 op Pok..
Dat is het tunnelalarm Jan Klaassen.
-47 kudos 2024-08-26 21:49:48 op Bijna vergeten!
Voor veel minder heb ik het nooit gedaan en dat ga ik ook zeker zo houden. #kleinetietensaaiewijven
-298 kudos 2024-01-28 20:32:33 op Stumpert van het jaar
Welke moeder gaat dan ook met de wandelwagen het industrieterrein over banjeren.
0 kudos 2023-11-11 15:52:30 op Johan loopt leeg over KOZP
Met witte vegen van het in de sneeuw rollen?
0 kudos 2023-05-30 21:15:37 op het is maandag!
@Earthworm_Jim | 30-05-2023 | 14:55: Amen. Zo'n zûûnigert geven we idd helemaal niets.
0 kudos 2023-05-30 21:13:29 op het is maandag!
@Kloekkloek | 30-05-2023 | 18:22: Ik zei dan ook heel bewust Hollander, als zijnde Nederlander..